Halukkaita aloittamaan 31.3. -10kg

Huomenta!

Tämä mamma ehti vasta tänä aamuna puntarille ja nettiin :)
painoa nyt 82,1 eli matkalla hiljaa parempaan päin :)

repsahduksia tulee viikonloppuisin,varsinkin kun mies mässäilee vieressä tai kylässä tarjotaan hirveästi herkkuja! lisäksi olen ollut huhtikuun aikan täytekakun ääressä joka viikonloppu,omien ja ystävien lasten synttäreiden merkeissä :ashamed:

liikuntaa olen yrittänyt harrastaa edes 3-4 kertaa viikossa...enempi olisi kivempi ja parempi..

palataan taas asialle ja tsemppiä kaikille!!!! kyllä nää kilot vielä meiltä kaikilta katoaa ;)

ps.onkos kellään hyviä kokemuksia kuntopyörästä???
 
Rapsaa pukkaa, kävin eilen puntarissa...

Lähtöpaino siis 86 kg (31.3)
Nyt 84,6 kg (25.4)


Siis yllätyksekseni oli miinusta 1,4 kg, uskomatonta sillä mässäyksellä mitä täs on tullu enimmäkseen harrastettua, ehkäpä tää mennyt viikko on tuonut tuosta pudotuksesta suurimman osan kun oon kitkuttanu crossarilla uskollisesti joka päivä ja muutenkin on ollu kaikenlaista hikihommaa pihan laitossa! Jeeee...tsemppi lisääntyi kyl huomattavasti!!! B)
 
Hei

Olipa mukava lukea teidän muiden kuulumisia. Ihanaa, kun ei ole yksin tässä hommassa :) .

Minä olen laskeskellut pisteitä tämän kuun alusta. Melko monena päivänä on mennyt yli sallittujen pisteiden (silloin, kun on ollut reissua tai kyläilyjä ) enkä ole koko kuun aikana liikkunut paljoakaan, mutta puntari näytti tänään tasan 4kg vähemmän kuin 31.3. Lähtöpaino oli 82,2 ja nyt siis 78,2. Tuntuu kivalle. Ensimmäiseen välietappiin on enää 3,2kg. Silloin mennään leffaan :) .

Motivaation puutetta on välillä vähän ollut tällä viikolla mutta kyllä kai tää taas tästä.

Minulle sopii hyvin tämä pisteiden laskeminen siinä mielessä että saa syödä mitä haluaa, kunhan tinkii muusta. Tällä viikolla olen herkutellut mm. kermaisella lohikeitolla, täytekakulla, viinerillä, hillomunkilla, kuivakakulla, kanapiirakalla... Tosin olosuhteiden pakosta. Nyt sitten tosi olen lukemassa -5,5. Maanantaihin asti aikaa saada säästettyä nuo pisteet.. Josko tänään raakisin säästää edes 1-2, kolme pistettä enää jäljellä illaksi..

Hyvää viikonloppua kaikille!
 

Minne kaikki ovat kaikonneet...

Pientä säätöö, löysin mittaustuloksia viime vuoden loppupuolelta itsestäni ja piruuttain kokeilin josko mitä ois tapahtunu, ja olihan sitä, lantiolta on 8 cm hävinnyt ja reisistä molemmista 5 cm!!! :D
 
Vau, hieno tulos, antsuli!

Minä pääsin tällä viikolla kerran jo -4 kiloon lähtöpainosta mutta tänään illalla se oli vain -3,5 kg. Ihan hyvähän sekin on. Sain otettua kiinni nuo mässäilypisteet ja viikko päättyi nollille :) . Vyötärö ja lantio eivät ole kaventuneet alun kahdesta sentistä vaikka paino onkin vähän pudonnut. Pitäisi alkaa liikkua. Painonvartijoiden pisteitä olen laskenut tämän kuun. 23 pistettä on ollut tähän asti, tänään tippui 22 pisteeseen. Kaksi näkkäripalasta vähemmän, auts.
 
Kiirettä pukkaa päälle. Valitettavasti kyllä syödä ehtii.

No olen kyllä saanut plussat pois, eli ollaan 2.5 kg totaalipudotuksessa. Positiivista tässä on se, että vaikkei paino laske senttejä lähtee vyötäröltä ja reisistä. Valitettavasti ei vain lantiolta. Vyötärö -2cm ja reisien keskiarvo -1.7 cm ja nämä siis noin kuukaudessa.
 
Hellurei!!
Täällä sitä junnataan paikallaan.. Onnea kaikille hyviä tuloksia saaneille :flower:
Itse en kyllä juuri mitään ole edes tehnyt viime viikkojen aikana,siinä siis syy siihen miksi paino on viime puntarilla käynnin jälkeen pysynyt n. 60 kg. Välillä kerkesi jo pompsahtaa tuonne 58.8, mutta kiitos erinomaisten ruokamäärien nyt siis ollaan noissa 60kg lukemissa. Miten hyvä olo itsellä olikaan kun paino oli alempana....!!
Näin sitä huomaa senkin miten paino koko ajan pomppii edestakaisin,ja kuinka helposti se käykään.
En edelleenkään ole päässyt eroon yö syönneistä,mutta ajattelin josko ottaisin kunnolla itseäni niskasta kiinni ja saisin korjatuua tilanteen..

Oikein paljon kapeita paikkoja kaikille!!!
 
Tiistaita! Eilen en kerta kaikkiaan ehtinyt käydä täälä vaikka puntariin muistin hypätä!;) Eilen Painoin,tosin eri puntarissa kuin omani, 80.2kg, mutta tänään kun pääsin omalle puntarille, näytti se 80.6kg:( eli ei mitään muutoksia sitten viime maanantain. laitampa kuitenkin samaiset tiedot tähän...

pituus 170cm
lähtöpaino 82.5kg
tavoitepaino 62kg (n. vuoden kuluessa)
Paino Ma 07.04---81.8kg = -0.7kg
Ma 14.04---81.8kg = +/- 0kg
Ma 21.04---80.6kg = -1.2kg :attn:
Ti 29.04---80.6kg = +/-0kg

Taitaa kestää useampi vuosi ennen kuin olen tuossa ihanne painossani tällä menolla... tympii/masentaa kun ei paino tipu.. :(
Kävin tänään ottamassa kupari kierukan jälkitarkastuksen yhteydessä, päätöksen sen ottamiseksi tein viidessä minuutissa, kun en ollut edes aiemmin tiennyt/tajunnut asiaa... Nyt olen hiukan sekavalla mielellä, kun luin tuolta ehkäisy-puolelta jos jonkin moista kokemusta ja raskaaksi tuloja... mietin vain että teinkö typerästi kun sen otin... noh, tämä nyt ei kuulu tälle puolen ollenkaan.. puran vain ajatuksiani.. :ashamed:
Tällaista täällä...
 
Heipsansaa!

kiirettä täälläkin,mutta painokin putoaa siinä sivussa,kun ei aina ehdi syömään ;)

nyt painoa 80,3 eli hyvää vauhtia menee alaspäin.. liikun edelleen noin 4kertaa viikossa tunnin kerrallaan (kävelyä reipasta sellaista) ja syöminenkin alkaa sujumaan kevyesti aika luonnostaan :)

herkkuja syön jos tekee mieli,usein lauantaisin..

kuulumisia kirjoitan paremmin ensi viikolla kun tää kiire alkaa siihen mennessä toivotavasti hellittämään! :D tsemiä kaikille,jätetään munkit vappuna muille ;)
 
Huomenta kaikille!!
Mitenkäs vappu meni muilla, pysyittekö lujina? Itse kyllä sorruin niin että romina kuului! :whistle: Mutta siitäkin huolimatta paino näytti tänä aamuna aivan toista, mitä odotin!

pituus 170cm
lähtöpaino 82.5kg
tavoitepaino 62kg (n. vuoden kuluessa)
Paino Ma 07.04---81.8kg = -0.7kg
Ma 14.04---81.8kg = +/- 0kg
Ma 21.04---80.6kg = -1.2kg :attn:
Ti 29.04---80.6kg = +/-0kg
Ma 05.05---79.9kg = -0.7kg

Jibii, pakko tuulettaa!!! :attn:
Tämän viikon olen päättänyt elää tarkalla ruoalla, paitsi äitien päivänä taitaa taas mennä herkuttelun puolelle. Mutta nyt on enää "vain" 17.9kg pudotettavana... huh, mutta toivottavasti se siitä!:)
Muuten, missä kaikki ovat, on käynyt ketju hiljaiseksi... :/
 
Heissuli vei kaikille tasapuolisesti, vappu meni mässyn mässyn ja sen jälkeen alkoikin sitten tauti, kuumetta ja keuhkot pihalle rykien, ruokahalu ei kyllä kaikonnu mutta liikunnan halu kylläkin, sohvalta jääkaapille ja takas, siinä liikkumiset suurinpiirtein moneen päivään, pikkuhiljaa helpottaa niin eiköhän tästä liikkeelle päästä! =)
Tsemppiä kaikille ja taputuksia onnistumisille!!! :D
 
Joo tosiaan täällä tuntuu meininki hiljentyneen.. Itse olen päivittäin käynyt motivaatiota hakemassa täältä,mutta aika vähäistä on ollut kirjoittelu! Paino ei ota tippuakseen.66,5kg näytti puntari äsken ja siitähän se kipuaa taas päivän mittaan.
Yhtään munkkia ei tullut vappuna syötyä. jäätelötötterö ja muutama nakki kuitenkin. Ja tietenkin sidukkaa :( rullaluistimet on kuitenkin viikonlopun aikana testattu talven jäljiltä ja hyvin liukuu.. Kunhan saa itsensä niiden kanssa tienpäälle. B)
Olettekos muut mittauttaneet tuota rasvaprosenttia koskaan? Olen itse katsellut tuota "olet mitä syöt"-ohjelmaa ja siinähän se mittaa painon lisäksi tuon rasvaprosentin ja muakin alkoi kiinnostaa jotta paljoakohan näyttäisi!?
 
Päivitystä, tai siis kuulumisia vain. Viime viikon olin lennossa koko viikon enkä tännekään ehtinyt.

Eli painossa ei ole tapahtunut muutoksia. Tai vappuna kävi ylempänä, mutta on taas se vakio 68.8-68.9 kg. Sinänsä ihan hyvä ottaen huomioon ruokavalion. No ulkona on kyllä tullut vietettyä aikaa ja touhuttua, joten kulutuskin on sohvalla löhöämistä isompi. Mutta jos taas saisi tsemppiä jostain kerättyä.

Toukokuulle tavoitteeksi voisi asettaa 67 kg tai alle. Tosin nyt on paha kuukausi, koska löytyy äitienpäivä ja synttäreitä. Toisaalta tarjolla on pihatöitä ja lenkkejä, jotta isommat lapset oppisivat pyöräilemään sujuvammin. Vauhtia noissa on sellainen normikävelyvauhti tai jopa juoksu, mikäli olisi vain vanhimman kanssa liikenteessä ja jaksaisi juosta :LOL: jaa tällä kunnolla :LOL:
 
Laitanpa osaltani positiivisiakin kuulumisia.

Sain kuin sainkin itseäni niskasta kiinni ja alkuviikko on mennyt positiivisissa, siis negatiivisissa, merkeissä. Ravaan vaa'alla joka aamu, joten muutokset näkyvät. Vaan kun ei viikonloppuna retkahtaisi, jotta tämä näkyisi myös maanantai-aamun kirjausmittauksessa.

Tänään ja huomenna tulee liikuttuakin enemmän ja ohjatust, eilinen meni lähinnä ympäriinsä sisällä kävellessä ja paikkoja järjestellessä.
 
Tänään sitten alkaa taas rutistusta vaikka vähän vielä köhityttää mut varovasti crossarilla liikkeelle taas, pitäis vaan pirulaista masiinaa rasvata jostain kohalta ku pitää niin hillitöntä narinaa et tarttis kuulosuojaimet...
Mamman luona pitäs kipasta taas vaakalla jotta näkis tilanteen... :whistle:

Kiva lukea muidenkin kuulumisia, muiden onnistumiset kun antaa itsellekkin motivaatiota!!! ;)
 
Viimeksi painoa oli noin 80 kiloa ja samassa painossa nyt ollaan täällä pysytty :eek:
on tehnyt vähän liikaa herkkuja mieli,joten syönyt olen sen minkä kuluttanutkin.. :ashamed: No mä annan itselleni hieman hengähdystaukoa ja viim.maanantaina alkaa taas terveellinen elämä ja toivottavasti seuraava punnitus on itselleni hieman positiivisempi.. ;)

Kuinkas muuten muilla tämmönen juttu kuin menkat ja herkut? mä ainakin syön ihan hullunlailla kaikkea ja varsinkin hyvää menkkojen aikana..milläköhän siitä pääsis eroon..?vinkkejä kiitos :D
 
Maanantaita kaikille! mites äitienpäivä sujui, entä herkkujen osalta? Joo, myönnetään, täällä on vedetty sokeri/rasva"lärvit" perjantaista alkaen joten voi kai arvata mitä puntari kommentoi aamulla...

omaa laihdutus intoa karisuttaa se, että yritän pysyä maidossa kunnes vauva täyttää puoli vuotta.. tiedän kyllä kuinka laihduttaa sillä olen laihduttanut parikymmentä kiloa taannoin, mutta nyt tosiaan kun olen tietoinen niistä elimistöstä lähtevistä kuona aine-myrkyistä jotka maidon kautta siirtyy vauvaan, pyrin vain keventämiseen.
Itselleni tuli raju herääminen todellisuuteen kun viikonloppuna pyörähdimme kaupungissa: tajusin olevani niin out muodista kuin olla ja voi, mutta sitä se kai teettää kun on ollut useamman vuoden lasten kanssa kotona ja kulkenut vain ruokakaupan ja kodin väliä, eikä ylipainoisena ainakaan minua kiinnosta edes yrittää laittautua.. :ashamed:
mutta nyt olennaiseen, eli painoon :D
-siitä huolimatta vaikka ei mitään positiivista ole sen kohdalla tapahtunut, laitan tiedot ylös.

pituus 170cm
lähtöpaino 82.5kg
tavoitepaino 62kg (n. vuoden kuluessa)
Ma 07.04---81.8kg = -0.7kg
Ma 14.04---81.8kg = +/- 0kg
Ma 21.04---80.6kg = -1.2kg
Ti 29.04---80.6kg = +/-0kg
Ma 05.05---79.9kg = -0.7kg
Ma 12.05---80.2kg = +0.3kg

Eli ei todellakaan ole hehkuttamista. muuten, jos jotain kiinnostaa laskea kaloreita ja tietää omaa kulutustaan, energynetin sivuilla pääsee helposti jos jonkin moisiin tietoihin käsiksi.

Zemppiä viikkoon kaikille, eikö se tästä!;)
 
Saiskos vielä yks ylipainoinen äippä tulla porukkaan mukaan?
"Töitä" pitäis tehdä 20-25kg edestä.Yksin yritin laskea syömisiäni,ei itsekuri riitänyt :snotty:
Muutaman kilon sain pois,sitten aloin taas syömään mitä eteen sattuu..
 
Hei kaikki

En ole ehtinyt kirjoittaa tänne, mutta nyt oli kertakaikkiaan pakko :) .

Olen syönyt noita pisteitä huhtikuun alusta asti ja painoa on nyt tippunut 4,5-5kg. Paino vaihtelee jopa kilon päivän mittaan. Lähtöpaino oli 82,2kg ja tänä aamuna käytiin jo 77,1kg:ssa. Äsken se oli kuitenkin 77,7. Aamuisin on aina kevyin paino.

Sovitin äsken "en enää koskaan mahdu näihin mutta en malta vielä heittää pois"- caprejani, joita olen viimeksi pitänyt 2v sitten. Silloin väkisin tungin ne kiinni ja pitkä paita päälle. Viime talvena jäi monta sentiiä auki, ei ollut toivoakaan enää saada nappia tai vetskaria kiinni. Ja äsken menivät hyvin kiinni :) !!!! Maha tosin pursuaa korkean vyötärön uli mutta silti! Innostuin kokeilemaan vanhoja hameitanikin. Meni päälle sekin, jota en ole raaskinut heittää pois, vaikkei ole mahtunut n. 4 vuoteen päälle. Tuntuu kivalle!!!!!!!!!

Maaliskuussa vaatekoko oli yhä useammin 44, nyt 42 tuntuu jälleen hyvälle. Ja tuo ihana, vanha hame on kokoa 40 :). Ihanaa, että paino putoaa ja sentit lähtee. Vyössä sain toissa viikolla siirtyä edelliseen reikään :). Olen niiin onnellinen!

Liikuntaa jos viitsisin lisätä niin paino putoaisi varmasti nopeammin ja lähtisi ehkä hiukan kiinteytymäänkin tää kroppa, joka nyt roikkuu masusta ja pepusta ja reisistä ja käsivarsista. Mutta sitä intoa odottelen vielä.

Pisteissä olen yrittänyt pysyä mutta on mukana paljon niitäkin päiviä, jolloin ne ovat ylittyneet reippaastikin. Joka päivä osa pisteistä on mennyt herkkuihin. Olen syönyt kyllä melkein joka päivä pullaa/ jäätelöä/ suklaata.. Mutta annoskokoa olen oppinut rajoittamaan, ja syömään enemmän kasviksia.

Tsemppiä kaikille :)!


ps. Tämä on ensimmäinen kerta ikinä, kun laihdutan :). Ja ikää 35...
 
HIENOA katriella! Oli motivoivaa lukea sinun kokemuksia! Olen itsekin laihtunut joskus noilla pisteilla ja pitäisi varmaan jostain hommata uudestaa ne pistevihkoset! Tää ei muuten tunnu taas millään lähtevän vauhtiin!(paitsi se suklaan himo on hävinnyt ja siitä olen kyllä iloinen!)
 
Ainakin olen tänään saanut pidettyä itseni kurissa :D
Minulla on jossakin se ostajan opas,mistä näkee aika hyvin miten missäkin on pisteitä.
Muutosta on jo 2v ja vieläkin tavaraa laatikkotolkulla kellarissa.. :p
Toi pistesysteemi on mielestäni aika hyvä,saa itse katsoa mitä syö.
 
Jihaa, eilinen iltapaino 77,1kg- siis nyt on jo viisi kiloa poissa :) . Ihanaa.

Eilen minulla oli jalassa työkaveriltani saamani housut, hänelle pieneksi jääneet. Käytin niitä viimeksi talvella, silloin ne olivat minulle ihan sopivat (hiukan tiukat ehkä). Työkaveri huomasi niistä että "Sähän oot laihtunut! Nuo housut on sulle ihan väljät!" Tuntui kivalle mutta jostain tuli tarve vähätellä, että olen laihtunut vain 3kg. Mikä lie saanut minut vähättelemään.

En halua puhua laihdutuksesta, siitä tulee muuten kauheat paineet. Ja minulla on aikamoisia traumoja entisestä suhteestani, jossa olin alle 70-kiloisenakin avomieheni mielestä koko ajan tuhdissa kunnossa (INHOAN noita sanoja). Vasta nyt 4v eron jälkeen olen päässyt traumoista sen verran eroon, että pystyn aloittamaan laihdutusta... Vielä en kuitenkaan halua puhua siitä muiden kuin ihanan mieheni kanssa.

Viikonlopuksi mennään vanhemmilleni, joten paino taitaa nousta- heillä herkutellaan koko ajan.

Hyvää viikonloppua kaikille!
 

Yhteistyössä