Halut takaisin...

Olen menettänyt täysin kiinnostukseni seksiin! Mieheni haluaisi joka päivä ja montakin kertaa varmaan päivässä, mutta itse en ole yhtään kiinnostunut! Tuntuu kurjalta sanoa ei niin usein! Raskauden loppuvaiheessa seksin harrastus oli hankalaa koska kylkeeni tuli joka kerta vihlova kipu ja homma oli pakko keskeyttää! Synnytyksen jälkeen paikkani olivat tosi kipeet ja seksi jäi silloinkin vähemmälle. Tekosyy, myönnetään, mutta olen nyt kun poika on 1v5kk niin väsynyt iltaisin että en yksin kertaisesti jaksa ja yöllä vielä vähemmän! Tosi turhauttavaa, mutta kun ei kiinnosta. En tyydytä itseäni edes joten miehessä ei ole vikaa, enkä fantasioi muista miehistäkään!
Onko muita joilla on samoja ongelmia ja ehkä ratkasuja :ashamed:
Tuntuu että muilla on juuri päin vastoin, eli että mies on haluton!
 
mulla oli kans ku tyttö synty niin haluttomuutta jonkin aikaa,mutta ovat kyllä palanneet ja välissä pitää miettiä et mikä kiimakausi on oikeen menossa =) halukuutta lisäs ku keksittiin uusia paikkoja ja asentoja... toivottavasti saat halut takaisin ja pääset taas nauttimaan =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2006 klo 13:22 Jane kirjoitti:
Olen menettänyt täysin kiinnostukseni seksiin! Mieheni haluaisi joka päivä ja montakin kertaa varmaan päivässä, mutta itse en ole yhtään kiinnostunut! Tuntuu kurjalta sanoa ei niin usein! Raskauden loppuvaiheessa seksin harrastus oli hankalaa koska kylkeeni tuli joka kerta vihlova kipu ja homma oli pakko keskeyttää! Synnytyksen jälkeen paikkani olivat tosi kipeet ja seksi jäi silloinkin vähemmälle. Tekosyy, myönnetään, mutta olen nyt kun poika on 1v5kk niin väsynyt iltaisin että en yksin kertaisesti jaksa ja yöllä vielä vähemmän! Tosi turhauttavaa, mutta kun ei kiinnosta. En tyydytä itseäni edes joten miehessä ei ole vikaa, enkä fantasioi muista miehistäkään!
Onko muita joilla on samoja ongelmia ja ehkä ratkasuja :ashamed:
Tuntuu että muilla on juuri päin vastoin, eli että mies on haluton!
Hei, toi on ihan tavallista..ei todellakaan kannata syyllistää itteään....ihan rennosti vaan..synnytyksestä palautuminen kestää aikansa ja jos imetät, niin hormonit hyrrää erilailla ja imetyksen lopetettuas kestää vielä jonkin aikaa palautua tavanomaiseen tilaan...mulla kesti kummankin jälkeen n. 2 vuotta ennen kun olin takas omassa kuosissani...siis henkisesti ja fyysisesti. :)
 
Sama täällä
Itselläni katosi myös kaikki halut toisen lapsen myötä ja hän täytti äskettäin 4-v. Eli meillä ei seksiä harrasteta kuin ehkä kerran vuodessa. Jos silloinkaan. Koko ajatus ällöttää, sitäpaitsi keksin heti lonkalta kymmenen asiaa jotka on mielestäni mukavampia tehdä, kuten esim. imurointi...
Jotain tarttis tehdä, tiedän, mutten jaksa. Eikä tuo mieskään ole valittanut, ilmeisesti ei voisi häntäkään vähempää kiinnostaa kun ei tee edes aloitetta. Taitaa olla tän avioliiton loppu kohta lähellä..
 
Voivoi kun olen unohtanut sen kosketusharjoituksen ohjeet tai paremminkin sivut sinne. Homma menee kuitenkin niin, että harjoitusten aikana vain ja ainoastaan kosketellaan toista (yksi kerrallaan), alkuun ei ollenkaan sukupuolielimiä tai rintoja. Siinä samalla itse oppii, mistä pitää ja toinen oppii, miten olisi hyvä koskettaa. Ei mitään paineita yhdyntään, mikä onkin haluttomuuden kannalta aivan ehdottoman tärkeää. Niin ja vaikka tekisi mielikin, niin yhdyntä harjoitusten aikana (pari viikkoa) on kielletty. Kun molemmista tuntuu hyvälle, niin sitten koskettelua jatketaan myös sukupuolielinten aluelle. Olisiko ollut sexpon sivuilla?
 
sitä samaa toivon
minä, halut takaisin!!
ennen raskautta meillä oli hyvä seksielämä useasti ja tyydyttävää. raskaana kun olin emme muuta tehneetkään.. saunassa ,keittiössä, sohvalla..harvoin ehdimme sänkyyn asti.
poika syntyi ja seksi loppui kui seinään. ajattelin et kyl se tästä kun lapsivuode aika menee ohi niin taas halut palaa. ei palannut. poika täyttää 3vuotta kuukauden päästä. eli kolme vuotta halut pysyneet poissa.
niin kuin joku sanoi että ennemmin vaikka imuroi kuin harrastaa seksiä..ja päätä särkee ja väsyttää. syitä löytyy.
lopulta en ole edes viittinyt keksiä syitä olen sanonut ettei kiinnosta.
mutta tottakai haluaisin takasin hyvän seksielämämme.
olemme olleet 7 ja puolivuotta yhdessä puolet siitä aviossa.
seksiä jos sitä seksiksi enää voi kutsua tapahtuu 1 kerran vuodessa. ennemminkin mekaaninen suoritus kun mies jaksaa vongata. ja sitte käsin hänet tyydytän ehkä 5 kertaa vuodessa.
mies huolehtii itse itsensä.
toivon vain ettei käy vieraissa. mutta minkäs sillekään voi jos käy. enpä voi kuin itteäni syyttää kun en halua.
neuvoja myös tänne! :wave:
 
Tosi kiva kuulla että en tosiaan oo ainut haluton nainen! Harmittaa miehen takia vaan tosi paljon :ashamed:
Parikin on laittanut että kerran vuodessa harrastaa seksiä, se on kyllä tosi vähän! Meillä nyt yritetään 1-2 kertaa kahessa viikossa! Yleensä suostun vain että pääsee vonkaamisesta... Toivottavasti se halu palaa...ennemmin tai myöhemmin meille kaikille :/ Tsemppiä vaan kaikille :wave:
 
Maijis
Meillä on auttanut se, että ollaan avoimesti ja rehellisesti keskusteltu asiasta. Olen kertonut omasta haluttomuudestani ja yrittäny kertoilla mistä asia mahdollisesti johtuu. On aina hetkeksi aikaa auttanut mun miestä, koska silloin on se on tiennyt, ettei mikään ole pahasti pielessä ja edelleen rakastan jne.

Kerran, kun kaikki läheisyys tuntui kuopusta odottaessa vastenmieliseltä niin tehtiin ihan kirjallinen sopimus, että mitä saa tehdä ja miten saa koskea yms. Tosi upeaa mun mieheltä, että suostui siihen! Se kuitenkin auttoi, koska ei tarvinut koko ajan olla sanomassa ei eikä kummallekaan tullut paha mieli.

Mulle tehokas keino on ollut öljy (kun sitä laittaa tonne alas samalla, kun mies koskee). Vaikka ei olisi haluja ollenkaan, mutta silti suostuu rakastelemaan niin öljyn kanssa olen saanut jossain vaiheessa rakastelua haluni takaisin. Eli ei välttämättä tarvi olla haluja ensiksi, mutta sitten kun heittäytyy mukaan niin niitä voi siinä sivussa sitten tulla.
 

Yhteistyössä