Hammasgalluppi

\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.03.2007 klo 16:10 Hanne80 kirjoitti:
1v 2kk työllä ja vaivalla 2 hammasta saanut vasta näkyville. Ensimmäinen 10kk ja toka nyt viikko sitte! Että jospa ne kaikki hampaat olis sitte 18 vuotiaana saatu tehtyä!!!
Onhan täällä muitakin "harvahampaita"! :D :whistle: :wave: Niin eiköhän sieltä putkahda siihen mennessä, mutta syöminen helpottuisi jos kuitenkin tulisivat hiukka aikasemmin. ;)
 
myy
Mä olen vähän "väärällä" palstalla, mutta mielenkiinnosta poikkesin :ashamed:

Meidän kuopuksella, ikää 6kk1vko, on jo 8 hammasta :eek:

Ei ole muille ihan näin aikaisin hampaat tuleet.
Ajatelkaan positiivisesti, ne myöhään tulleet säästyy paremmin =)
 
myy
Mä olen vähän "väärällä" palstalla, mutta mielenkiinnosta poikkesin :ashamed:

Meidän kuopuksella, ikää 6kk1vko, on jo 8 hammasta :eek:

Ei ole muille ihan näin aikaisin hampaat tuleet.
Ajatelkaan positiivisesti, ne myöhään tulleet säästyy paremmin =)
 
Larathiel harmaana
Poika 1v3kk ja viimeisimmät hampaat tuli 1v2kk iässä kokonaan ja niitä tuolloin 16. Ja taas puretaan sormia ja kuolataan, ett äsaa nähdä koska viimeset tulee.
 
wiljamiina
1v 2kk työllä ja vaivalla 2 hammasta saanut vasta näkyville. Ensimmäinen 10kk ja toka nyt viikko sitte! Että jospa ne kaikki hampaat olis sitte 18 vuotiaana saatu tehtyä!!!
[/quote]
Onhan täällä muitakin "harvahampaita"! :D :whistle: :wave: Niin eiköhän sieltä putkahda siihen mennessä, mutta syöminen helpottuisi jos kuitenkin tulisivat hiukka aikasemmin. ;)
[/quote]

Helpottavaa että muitakin hitaita työstäjiä, meidän 1v6kk on saanut pykättyä myös vasta kaksi alahammasta... Nyt yläpuoli aiheuttaa ientenkiristelyä. Hiljaa hyvä tulee, mutta tosiaan ruoat joutuu vielä sössäämään pitkään :)
 
Tilanneraportti: viime viikolla tytölle puhkesi 3 hammasta ja nyt 2 kuultaa läpi! :whistle: Kyllä muuten on vaikeaa saada neitiä syömään, kiukkuaa kovin ja pursuttelee sapuskansa vaikka ois kuinka hienoa. No ymmärtäähän sen...

Hassua on se että ekat poskihampaat tulivat ennen kulmahampaita! Siis ylhäällä on 4 edessä+2 poskihammasta ja alhaalla 2 edessä+1 poskihammas.

Eli saldona on nyt 9 hammasta ja ikää kohta 1v.4kk. :D
 
juu
Tyttö 1v2kk ja hampaita nyt 6, ylhäällä neljä ja alhaalla kaksi, eka tuli ylös sivuun vähän alta vuoden iässä ja viimeisin puhkesi eilen alas eteen. On se kurjaa kun jokainen hammas pitää työstää itkun ja kiukun kera...
 

Yhteistyössä