Hammaslääkärissä lapsen kanssa

No ni nyt se tuli siis kutsu sinne tarkastukseen ton 3 vuotiaan kanssa ja valmiiksi jo hirvittää miten mahtanee käydä?!?!?!

On meinaa vahvatahtoinen kaveri ja joka kerta kun minä tai isänsä menee hammaslääkäriin on tomerasti ilmoittanut "Minä en sitten mene hammaslääkäriin!" |O :LOL:

Mitenkäs te olette onnistuneet ja saaneet homman hoidetuksi ajattelin kyllä jo valmiiksi et lahjontaan varmaan on turvauduttava :D
 
Me oltiin just eilen 5v ja 3v hammaslääkärissä. Isompi meni oikein reippaasti siihen tuoliin, mutta 3v pisti hanttiin. Otin sitten pojan syliini ja menin istumaan tuoliin ja hampaat saatiin kunolla katsottua. Hammaslääkärin ovesta ulos tultuamme 3v huusi oikein iloisesti, että "Oli kivaa!!" =)

Muoks. Ennen hammaslääkäriin menoa juttelin, että täti antaa tarran ja purkkaa palkinnoksi, kun avaa suun.
 
Kiva kuulla et on ollu onnistunu reissu

syliin minäkin varmasti joudun ottamaan mutta kun toi perskule on niin epäluulonen kaikkea uutta kohtaan... tiiä sitte kumpaan meistä on tullu :kieh: isäänsä varmaan...
ja puhua etukäteen kyllä täytyy mietin et josko pitäis kirjastosta hakea joku kirja missä olis jotain et mitä siellä tehdään yms
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ei:
aiellä oo kuin suuhygienisti
kyllä täälläpäin on ihan h-lääkäri viime vuonna oli vielä jopa erkseen lapsille oma hammaslääkäri täti , mutta on lähteny opiskelemaan nyt poika menee sille samalle millä minä oon koulu aikoinani itsekin käyny :D
 
Kertoisko joku nyt sitte samaan hengenvetoon miten siitä lapsen ekasta hammaslääkäri käynnistä selvitään? Meillä edessä reilu 1v iässä...ei toi ainakaa osaa suutaan avata kun sanoo et avaa suu???? Pitääkö sille ny hitto alkaa semmosta opettaan?
 
aika aikasin meilläpäin käytiin 2 vee neuvolan yhteydessä ja silloinkin poika huusi kuin syötävä no siinä mun sylissä kun ulisi niin hammaslääkäri äkäseen laski hampaat ja otti sen bakteeri näytteen

kun tuskinpa siellä paljon muuta vielä tossa iässä ihmetellään kun juurikin lasketaan niitä hampaita ja varmaan ikeniä hiukan vois koitella
 
Madma
Kun tytöllä oli 3v hammaslääkäritarkastus kävi niin että hammaslääkäriksi osui mustaakin mustempi mies, isoääninen joka puhui koko ajan ja paljon huonolla suomella ja käsillä huitomalla :D :D No arvaa sen kuin kävi kun tää mies tuli kasvosuojus naamallaan huitomaan ja isoon ääneen hoki :"ele sine peeni tytto pelke, mine ole hemmesleekeri..!"

Tyttö huusi naama punaisena ja kauhusta kankeana (vaikka muuten kyllä tottunut tummaihoisiin..) ja ei auttanut kuin vaihtaa lääkäri, hoitaja totesi että täytynee hakea naislääkäri kun miehet näyttää vähän pelottavan.. Tiesi kyllä mistä kyse... :D
 

Yhteistyössä