Hampaitten teko

elikkäs nyt tällästä gallupin tynkää tekisin...
kaunko teidän pikkuiset on tehneet hampaita?
ja minkälaista käyttäytyminen silloin?
meillä nyt kolmisen päivää ollut ähräystä öisin,
päivisin kiukuttelua,suoraa huutoa,pelkkä syli kelpaa jne.

välillä kyllä on ihan aurinkoinen oma ittensä,mutta selvästi nyt kovasti vaivaa joku,epäilen hampaiden tuloa!?:/

 
Mua kiinnostaa tämä aihe myös. Meidän 4kk poika on jo monta viikkoa ollut kiukkuinen, huutaa välillä kans suoraa huutoa tai pitää kummaa kitinää, ei ole tyytyväinen oikein mihinkään... Kuolaa kamalasti ja koko ajan on kädet tai hiha tms. suussa. Yöt kyllä onneks nukkuu hyvin yhdellä syötöllä. Päiväunet taas ovat lyhyitä torkkuja vaan ja niiltäkin välillä herää kovaan itkuun. Toki ihan koko aikaa ei ole kitisevä, hymyjä ja nauruakin päiviin mahtuu, mutta jotenkin pinnan alla kytee jatkuva tyytymättömyys...

Olen miettinyt että voiko hampaiden tulo aiheuttaa tälläisen monta viikkoa jatkuvan ärtyneisyyden vai onko kyse jostain muusta... :/
 
joo unet meilläkin jääneet lyhyiksi nyt.
yleensä nukkuu parit pitkät päikkärit(n.2-3h)
tänää on nukuttu koko päivänä se pari tuntia:eek:

ja välillä tuo syöntiki mättää...
meillä pojalla ikää nyt 6kk ja viikko päälle

 
Oletko, milla-maria, kurkannut sinne suuhun? Mun mielestä meidän pojalla kuultaa hampaat siitä alaikenen kohdalta läpi, mutta samanlaisen näköiset ne on olleet kaikki nämä "kitinäviikot", en ole huomannut edistystä... Meillä oli kanssa silloin näiden kitinöiden alkuvaiheessa pari päivää syömisongelmia, poika vain raivosi kun tarjosin tissiä eikä suostunut syömään. Sen jälkeen kyllä on taas kiltisti syönyt.
 
Ekat hamppaat (4 kk) tuli kitinöittä, ainoastaan mahtavan kuolamäärän säestämänä :D

Seuraavasta (7 kk) meni ruokahalu vähän huonoksi.

Sitä seuraavaa (8 kk) on tehty kitinällä ja mitään muuta ei söisi kuin tissiä.

Hankaloitumaan päin siis on... Viikon verran podettu suunnilleen.
 

Yhteistyössä