Hamstrausta harrastettu :D

"vieras"
Mä löysin esikoiselle ensi talveksi vikingin goretexit 30 e :) (ja ei huolta, jos esikoisen jalan koko jostain syystä kasvaisi vieläkin nopeammin, menee noi kengät sitten mulle, ei mee hukkaan :D).
 
Miä
Miun mies meinasi ostaa pojalle zhu zhu- hampsterin kun halvalla sai :D Se on kuulemma hirveen kiva. Miä olen suht varma ettei se ole koskaan nähnyt niitä kuikuttajia livenä :D
 
Missä on ollut legot alennuksessa? :O mun mies väitti ettei ne voi olla ikinä alennettuna. Aika hurja ale!
Sun mies ei kyllä tiedä asiasta yhtään mitään :) Pikkualeja legoista on vähän väliä ihan jokaisessa kaupassa... Sitten -40% aleja on ajoittain, kun poistetaan jotain sarjaa (esim Atlantista, Powerminers, etc).

Nyt oli Prismassa muutama pikkulego toisaan -70% ja ukolle löytyi lego starwarsia -40% ja poitsulle lahjaksi cars legoja samoin -40%. Olisi siellä ollut ninjago-legojakin alessa, mutta mä inhoan niitä...

Meillä ostetaan normaalihinnalla todella vähän legoja eli jonkinlaisesta alesta paljon. Ja meillä on ihan järkyttävän paljon legoja, koska minä ja mieskin niitä kerätään eli kaikki eivät ole lapsen. Voisi järjestää vaikka näyttelyn...
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: emmiina
Miä
Sun mies ei kyllä tiedä asiasta yhtään mitään :) Pikkualeja legoista on vähän väliä ihan jokaisessa kaupassa... Sitten -40% aleja on ajoittain, kun poistetaan jotain sarjaa (esim Atlantista, Powerminers, etc).

Nyt oli Prismassa muutama pikkulego toisaan -70% ja ukolle löytyi lego starwarsia -40% ja poitsulle lahjaksi cars legoja samoin -40%. Olisi siellä ollut ninjago-legojakin alessa, mutta mä inhoan niitä...

Meillä ostetaan normaalihinnalla todella vähän legoja eli jonkinlaisesta alesta paljon. Ja meillä on ihan järkyttävän paljon legoja, koska minä ja mieskin niitä kerätään eli kaikki eivät ole lapsen. Voisi järjestää vaikka näyttelyn...
Täällä oli kaikki Ninjagot -40% En ostanut kun nuo on jotenkin järjettömiä, en tiiä miksi :|
 
Sun mies ei kyllä tiedä asiasta yhtään mitään :) Pikkualeja legoista on vähän väliä ihan jokaisessa kaupassa... Sitten -40% aleja on ajoittain, kun poistetaan jotain sarjaa (esim Atlantista, Powerminers, etc).

Nyt oli Prismassa muutama pikkulego toisaan -70% ja ukolle löytyi lego starwarsia -40% ja poitsulle lahjaksi cars legoja samoin -40%. Olisi siellä ollut ninjago-legojakin alessa, mutta mä inhoan niitä...

Meillä ostetaan normaalihinnalla todella vähän legoja eli jonkinlaisesta alesta paljon. Ja meillä on ihan järkyttävän paljon legoja, koska minä ja mieskin niitä kerätään eli kaikki eivät ole lapsen. Voisi järjestää vaikka näyttelyn...
:D
 

Yhteistyössä