Handelsbankenista kokemuksia?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
AnniHelena
Me vaihdoimme asiakkuudet Samposta sinne kesäkuussa. Ihan tyytyväisiä olemme olleet, ainoa asiaon että kortit eivät ole vielä kovin nykyaikaisia (esim. pankkikortti-Master yhdistelmäkorttia ei saa toistaiseksi vaan otettava erillisinä ja pankkikortti on siruton) mutta niihinkin on muutoksia tulossa. Verkkopankki hyvä. Ei palvelumaksuja.

En mä nyt lähtisi kuitenkaan epäilemään luotettavuutta, aika suuri pankki kuitenkin ja varmaan aloittanut palvelemalla rikkaita suomenruotsalaisia asiakkaita.
 
Alkuperäinen kirjoittaja AnniHelena:
Me vaihdoimme asiakkuudet Samposta sinne kesäkuussa. Ihan tyytyväisiä olemme olleet, ainoa asiaon että kortit eivät ole vielä kovin nykyaikaisia (esim. pankkikortti-Master yhdistelmäkorttia ei saa toistaiseksi vaan otettava erillisinä ja pankkikortti on siruton) mutta niihinkin on muutoksia tulossa. Verkkopankki hyvä. Ei palvelumaksuja.

En mä nyt lähtisi kuitenkaan epäilemään luotettavuutta, aika suuri pankki kuitenkin ja varmaan aloittanut palvelemalla rikkaita suomenruotsalaisia asiakkaita.
Mulla ainakin on sirullinen pankkikortti HB:sta...

Ja tyytyväinen handelsbankenin asiakas olen ollut jo useamman vuoden. Voin suositella!!!
 
tyytyväinen
Vaihdettiin pari vuotta sitten Osuuspankista Handelsbankeniin, eikä ole kyllä ollut mitään valittamista, asiakaspalvelukin on ollut huippua.
Luotettavuuskaan tuskin ihan huonoimmasta päästä on, onhan se Pohjoismaiden suurin pankki.
 
Håkan Andersson
Handelsbanken on tänä päivänä ruotsalaisten rikollisten masinoima roskapankki. Ylihinnoiteltu, tahditon epäystävällinen. Älkää missään nimessä säilyttäkö rahojanne tälläisessa pankissa. Lisäksi pankin tietojärjestelmä horjuu jatkuvasti. Rahasi eivät todellakaan ole turvassa tässä pankissa. Lukekaas artikkeleita Handelsbanken hävittää varoja tallettajien tiloilta taivaan tuuliin, oikeudenkäynti tälläistä rikollista vastaan on hidasta ja kallista. Uusin muotiaalto niillä on lähetellä aiheettomia laskua asiakkaille, eräälle sokealle olivat lähettäneet lähes satasen aiheettoman laskun, Onneksi omaishoitaja oli huomannut asian Handelsbanken on lisäksi kärynnyt rahanpesusta joten sen raha on likaista. Roistojen rahaa.

Lue mitä Handelsbankenista puhutaan lehdissä



 

Yhteistyössä