Harjakainen ja MrMallorca olivat itse tehneet hienot laulut, Munamies veti vaan normibiisin. Pettynyt :(

  • Viestiketjun aloittaja "tuikku"
  • Ensimmäinen viesti
"jep"
Munamies on muutenkin vetänyt ihan lepsuillen koko kisan. Mä en tajua kuka sitä äänestää, kun siinä ei ole mitään hauskaa ja tää on sentään sketsihahmo kilpailu! Harjakainen on selkeästi panostanut jokaiseen tehtävään, nähnyt vaivaa ja käyttänyt kekseliäisyyttään. Jo silläkin perusteella voiton pitäis mennä Akulle. Riku tuntuu vaan vetävän vasemmalla kädellä koko homman.
 
"Nin"
tuo munamies onkalastellu ääniä kokoajan tuolla "herttaisella" olemuksllaan, ei ole paljon mielikuvitusta tarttenu käyttää, mutta jokainen tyylillään ja makujaon monia..harjakainen ja mallorca rules :))
 
"Outi"
Sen verran nyt korjaisin, että se kappale on täysin Seminaarimäen mieslaulajien tekele viime vuosituhannelta, parin sanan muutos lopussa, ei tee siitä omaa teosta. Ja sitä paitsi kaupunki josta alunperin lauletaan on Mexico, kuten voi todeta: Kultainen hiekkaranta Tosin Mister oli kyllä suosikkini finaaliin Harjakaisen Timpan kanssa!
 
"vieras"
[QUOTE="joo";23189259]Äänestetty eilen ja äänestetty tänään.

Harjakainen, firman piikkiin.
Harjakainen, tietenkin![/QUOTE]

Mä oon äänestänyt jo varmaan 5 kertaa.
 

Yhteistyössä