"Harjoitelkaa enemmän"

  • Viestiketjun aloittaja Argh
  • Ensimmäinen viesti
Argh
..siinä oli puolitutun kehoitus tänään minulle,kun kysyi minulta millos teille toinen lapsi tulee?Kun se olisikin vain siitä kiinni(1.5v"harjoitusta"meillä takana)!Tuskin SITÄ nyt enää 35-vuotiaana tarvitsee harjoitella!Sanoin vain,että toiveena on ollut,mutta kun se ei aina riitä ja sitten tuli toi vastaus!Teki mieli vetästä päin lärvätsaloo sitä naista! :eek:
 
Kyllä mua ainakin ottaa päähän nää samat vanhat fraasit, että "lisää harjoitusta" tai "miettikää jotain muuta niin heti tärppää" yms. Meillä jo 10-vuotias lapsi, ja olen kuullut melkoisen usein, että "Ai, te päätitte hankkia vaan yhden". No, nyt sitten on toinen vihdoin tulossa (rv 27), jota jo yli 4 vuotta olemme "hankkineet" ja lopulta tämä pikkuinen sai alkunsa koeputkihedelmöityksellä. Joillekin olen tokaissut em. kommentteihin, että eipä tämä oma valinta ole, mutta kun eivät nuo munatorvet pelaa... Siinä sitten muutetaan aika pian puheenaihetta :) Onnea teille ja neuvona, että kannattaa ottaa reippaasti vaan yhteyttä lääkäriin ja keskustella hedelmöityshoidoista!

:)
 

Yhteistyössä