Harjoittelin morsiuskimppua :) *kuva*

  • Viestiketjun aloittaja Miä
  • Ensimmäinen viesti
Miä
[QUOTE="Lila";22567394]Miksei pelkkä valkoisista ruusuista koottu kimppu? Tai valkoisista kukista ruusujen lisäksi.[/QUOTE]

Tarjolla oli sitä mitä oli :) Myö vaan harjoiteltiin, ei sen vakavampaa, ei tuo miunkaan omaan makuun sovi. Tuo toinen ruusu on ihan kirkkaankeltainen, se ei näköjään kuvassa näytä siltä.
 
Miä
[QUOTE="vieras";22567427]Onko ruusut tuossa varsineen? Hieno kimppu mielestäni =)[/QUOTE]

Se on kahvaan tehty, siihen missä on pieni pyöreä sieni, ihan peruskahva siis :)
 
moikkelis
Kiva kimppu. Itse sitoisin noi alalehdet niin, että niistä ei näkyis kun n.puolet lehdenpituudesta, tai, niin, et niitä ei näkyis lainkaan.tulee jämäkämmän oloinen kimppu, kun eivät lerputtele :) mut makuja monia ja meitä tekijöitä.Kauniisti asettuvat ruusut kimppuun.
 
Miä
Kiva kimppu. Itse sitoisin noi alalehdet niin, että niistä ei näkyis kun n.puolet lehdenpituudesta, tai, niin, et niitä ei näkyis lainkaan.tulee jämäkämmän oloinen kimppu, kun eivät lerputtele :) mut makuja monia ja meitä tekijöitä.Kauniisti asettuvat ruusut kimppuun.
Saman huomasin, ne paistaa liikaa tuolta. Nyt tuo mansetti pomppaa silmille, muutenkin vihaan salalia :D Mutta harjoitusta harjoitusta..
 
e
Hieno on. Mä taas en tykkää noista kapeista heinistä, joita on ruusujen yli laitettu menemään. Näyttää siltä, että ruusut olisi häkissä.... Vaikka periaatteessa ovat siis kauniita, niin mulle tuli tuo häkkifiilis.
 

Yhteistyössä