harmaana

  • Viestiketjun aloittaja Hormonipäänsärky
  • Ensimmäinen viesti
Hormonipäänsärky
Onko tieoa/kokemuksia otsikon aiheesta? Mulla päätä särkeny hiljaksiin muutamana päivänä ja tuntuu ettei särkylääkekään auta.. :eek: Ajattelin jos tämä olis sitä hormoneista johtuvaa. :p
 
täällänäin

Olen myös miettinyt samaa, menossa kp 30/28 ja päätä särkee nyt kolmatta päivää, vähän vihloksii koko ajan. Välillä myös tavallaan huippaa, ei kuitenkaan niinkuin pyörryttämällä vaan ikäänkuin liian vähällä syönnillä, alhaisen verensokerin vuoksi. Hankala selittää :snotty: Ruoka on kyllä kelvannut ihan säännöllisesti joten siitä se huippaus ei tule.

Minulla on ollut muutama 31 pv kierto viimeisen vuoden aikana, vaikkakin nyt 7 viimeisintä on ollut tasan 28 pv. Koska mitään 'isoja' oireita ei ole ollut, en ole testannut vielä. Odotan siis ainakin kp 32 asti ennen testaamista, näin olen itselleni luvannut.

Mutta siis tuo päänsärky mietityttää kuten alkuperäistäkin, että voisiko johtua sittenkin siitä mitä tässä jo kovasti on odoteltu?
 
täällänäin
Kiitos, päkä vietistäsi.
Taitaa olla minullakin sama vika: tänään on sittten kp1.
Että se siitä päänsärystä.
Jospa sitä ei sitten kuukauden päästä tulisi.
 
Mulla ollut iahn hirvee päänsärky, himmeetä jyskytystä. eka kelasin et onks mulle migreeni pukannut mut ei oo muita migreeni oireita. sit äkkäsin et on menkat myöhäs kp 31, mut nyt taas alko kuukautiset. ehkä päänsärky enteili tätä :)
 

Yhteistyössä