Harmittaa kun en saanut tyttöä.

  • Viestiketjun aloittaja pettynyt
  • Ensimmäinen viesti
pettynyt
Kaksi poikaa on ja ne eri isille. Eli ei se miehestä johdu etten saa yttöjä vaan olen kai niin miesmäinen. En pidä pojista tunnen olevani ulkopuolinen kun ei ole tyttöä.
 
Non compos mentis
Alkuperäinen kirjoittaja pettynyt:
Tykkään naisten jutuista vaikka olen ulkonäöllisesti miesmäinen.
Mitäs jos poikasikin ovat vain biologisesti poikia, mutta tykkäävät vaikka ompelusta tai tanssista? Älä ajattele niin ahtaan kaavamaisesti!
 
Ymmärrän sua täysin! Mäkin toivoin tyttöä ja olisin kyllä pettynyt jos ois poika tullu. Tyttö tuli ja seuraavastakin toivon tyttöä.

Jotenkin mulle on naisena tärkeää että mulla on ainakin yksi tyttö.
 
Primavera
Alkuperäinen kirjoittaja pettynyt:
Kaksi poikaa on ja ne eri isille. Eli ei se miehestä johdu etten saa yttöjä vaan olen kai niin miesmäinen. En pidä pojista tunnen olevani ulkopuolinen kun ei ole tyttöä.
Anna poikasi adoptioon, niin he saavat sellaisen äidin, joka aidosti rakastaa heitä. He ovat äidin rakkauden arvoisia ja sinulta he eivät sitä saa.
 
No,mulla kaikki lapset samasta isästä..esikoinen joka kuoli kohtuun rv 41 oli poika,nyt meillä on 3 poikaa ja masussa ultran mukaan poika..eikä haittaa yhtään! Mulle on sama kunhan ne on terveitä ja että edes pystymme saamaan lapsia helposti..kaikki kun ei saa lapsia helposti/ollenkaan.
 
eve
Myönnän, että näin oli minullakin, kun lapsi oli pieni ja en kyllä silloin ollut kovin häävi äiti lapselleni. Mutta kun lapsi tuli isommaksi, ymmärsin, että on poikakin yhtä kiva kuin tyttökin ja nyt pidän lapsestani todella paljon. En enää voisi ajatellakaan, että hän olisi ollut tyttö.
 
hm
Alkuperäinen kirjoittaja pettynyt:
Ei saa ostettua mekkoja yms.
Meillä on 2 tyttöä. Olen ostanut varmaan yhteensä 4 mekkoa.
Aika epäkäytännöllisiä vaatteita, no pienenä pitävät ja kesällä. Mutta mummot antavat niitä myös niin ei ole ollut rahaa laittaa hömppään: siis niitä on jo tarpeeksi jos saavat mekon aina synttärlahjaksi ja isommalta jää pienemmälle.

Kaikkea ei vaan voi saada. Minusta olisi kiva, jos minulla olisi seuraa pallopeleihin. Tykkäisin lähes kaikista. Mutta en saa kiinnostumaan lapsia, ja ajattele, ei ehkä kiinnostaisi heitä, vaikka olsiivat poikia.

Ja kaikkia tyttöjä ei taas kiinnosta mekot.
 
Hih, meillä kaksoset nyt kohta 11 v (tyttö ja poika) ja käsitöisen valinnassa 5-6 luokille lapset itse päättivät näin.
Tyttö menee tekniseen ja poika tekstiiliin!!
Eli ei se niin ole että tyttö tekee automaattisesti Ns.tyttöjen juttuja ja toisinpäin.
Meidän nuorempi tyttö on tosi tyttömäinen mutta kaksosista tytteli on sellanen rämäpää poikatyttö.
Ja hyvä niin.
Jokainen on yksilö, ei sukupuolesta kiinni.
 
vieras
Luulis kyllä, että ihminen, joka on tarpeeksi vanha saadakseen lapsia, tajuais myös, että sitä sukupuolta ei voi itse päättää, sieltä tulee se malli mikä tulee...
 

Yhteistyössä