Harmittaa... Mies piti "kotipäivän" eikä sitä sitten...

  • Viestiketjun aloittaja kaksi muksua ja äitee
  • Ensimmäinen viesti
kaksi muksua ja äitee
näkyny kotona paria tuntia enempää. Selvennyksenä että rakennetaan nyt ja mies yleensä kaiken ajan raksalla. Tänään sitten odottelin aamulla että koska mies lähtee, mutta tämä makas vaan sohvalla. Pötkötteli siinä tuon pari tuntia, mitä nyt aamupalan söi ja kahvia joi välillä. Sitten lähti harrastamaan ensin. Viipy sillä reissulla nelisen tuntia, tuli kotiin vaihto vaatteet ja lähti pihalle touhuilemaan omiaan. Ei halunnu esikoista mukaan. Kuopus kun on kipeenä niin ei olla eilen eikä tänään päästy kunnolla ulos. Esikko sitten katteli ikkunasta ja huusi välillä: iskä, kysyn luvan, saanko tulla pihalle myös? Eikä mies luvannu päästää esikkoa ulos. Ulkoa mies lähti sitten pyörällä kaverillaan käymään eikä ole vielä tullut sieltä. Nyt vähän harmittaa, kun ei lapset oikein saaneet isänsä kanssa olla koko päivänä. Sohvalta vain ärisi ja komenteli esikoista.

Ja tottakai mies saa tehdä omiaankin silloin kun vapaata pitää (ja pitääkin tehdä), mutta eikö koko pitkästä päivästä olis tuntia tai paria voinu lapsiinkin käyttää. Tuo esikoinen etenkin on niin sydäntäsärkevä tapaus välillä kun niin isänsä perään olis...
 
Kunnon puhuttelu miehelle. Pakkohan sen on tuntea empatiaa peräänsä hinkuvaa OMAA lastaan kohtaan :heart: Ja jos ei kuitenkaan tunne.. niin lapselle olisi hyvä jos vaikka yrittäisi edes. Lapselle läsnäolo on tärkein ja se hänen tulisi tietää. ( jos mies ei siis pysty leikkimään kylmyyttään).
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja palleriina:
Kunnon puhuttelu miehelle. Pakkohan sen on tuntea empatiaa peräänsä hinkuvaa OMAA lastaan kohtaan :heart: Ja jos ei kuitenkaan tunne.. niin lapselle olisi hyvä jos vaikka yrittäisi edes. Lapselle läsnäolo on tärkein ja se hänen tulisi tietää. ( jos mies ei siis pysty leikkimään kylmyyttään).
Ei se oikein meinaa sitä ymmärtää. Hänellä kun on mielestään silloin oikeus levätä kun päättää taukoa raksahommista pitää. Ja tottakai, väsynythän se on, mutta en minä nyt tiedä rasittaako vaikka kirjan lukeminen niin kamalasti. Tai vaikka lastenohjelmat päälle ja muksu syliin, saa olla isänsä kanssa. Miehelle se lepo on ihan totaalista omaa lepoa ja touhua. Silloin kun ei rakennettu, niin kyllä mies vietti aikaa lasten kanssa, sisäleikkejä ei oikein tykkää tehdä, mutta ulkona peuhas paljonkin. Toivottavasti viimeistään siinä vaiheessa normalisoituu kun talo on valmis!
 
tuttua mut mä kyl ärähdän ja pakotan ton ukon olemaan myös pojan kanssa...nyt se on kyl tajunnu ton ettei tarvii enää komennella.

Kyl isän on oltava ainakin tunti per päivä lapsen/lasten kanssa (TÄMÄ ON MINUN MIELIPIDE!)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mami-1:
tuttua mut mä kyl ärähdän ja pakotan ton ukon olemaan myös pojan kanssa...nyt se on kyl tajunnu ton ettei tarvii enää komennella.

Kyl isän on oltava ainakin tunti per päivä lapsen/lasten kanssa (TÄMÄ ON MINUN MIELIPIDE!)

Siis VÄHINTÄÄN ja tää on kans mun mielipide
 

Yhteistyössä