harmittaa.

olen tässä viimeisen puolen vuoden aikana ollut järjestämässä 3 yllätyssynttäreitä ja 1 yllätysbileitä muusta syystä.
olen ollut kutsuvieraana kaksilla synttäreillä.

nyt kun omat synttärit on käsillä, niin tiedän et kukaan ei tosiaankaan ole järkkäämässä mitään yllätyksiä ja kun koitin saada porukkaa kasaan, niin kenellekään ei käy.

tiedän et joulu tulee ja jotkut lähtee reissuun ja plaaplaa, mut nyt vaan harmittaa ihan kamalasti. :ashamed: :(
 
mitäs jos järkkäisit juhlat vaikka vasta tammikuussa kun nää pakolliset joulut ja uudet vuodet on ohitettu, jos sillon sais porukan helpommin kasaan?
Toki ois kiva jos kaverit joskus muistais sua oma-alotteisesti jos kerran oot useimmiten se joka mulle järkkäilee pippaloita hyvää hyvyyttään
:hug:
 
mulla on synttärit ens viikolla.
ykskään mun läheisimmistä ystävistä ei lähde kauemmas sukuloimaan tms eivätkä aloita joulua ennenkun jouluaamuna, sen tiedän.
olisin lauantaille halunnut pienimuotoiset juhlat, likkaporukalla valmistautumista ja sit baariin.
tammikuu on aika buukattu, mul on näyttöjä ja koulutöitä hirveästi ja tammikuu on muutenkin yleensä aika huono rahatilanteen kannalta.
olisin vaan niin halunnut juhlia kun tulee juhlittava luku täyteen eikä mitää 21v :xmas:
 

Yhteistyössä