Harmittaa!!!!!

  • Viestiketjun aloittaja Onna
  • Ensimmäinen viesti
Onna
Voi että kun on raivostuttava olotila! Ottaa kaiki asiat päähän ja mikään ei tunnu kiinnostavan!
Tää on taas tälläinen päivä ja kyllähän mä sen tiedän että ohi tää taas menee, nyt vaan ei jaksais!
Mulla on 7kk vanha poika ja mies. Poika on aivan ihana, joskin välillä raskas, kun on kovin seurankipeä yksilö ja vaatii vanhemmilta paljon aikaa ja leikitystä!
Mieskin on ihana... Mutta välillä myös aika raskas... Mies käy töissä ja harrastaa urheilua, mutta hoitaa myös poikaamme. Välillä musta (niinkuin nyt kun kaikki vi*uttaa) hän ei ihan tarpeeksi panosta poikaan tai mun jaksamiseen. Miehelläni on siis tämä yleinen miesten tauti että tekee jos käsketään mutta OMATOIMISESTI ei tee "mitään"!!! Ja voi luoja että se on raivostuttavaa!!! Eilen kun mies tuli töistä niin vihjailin hänelle että mä olen niin niin väsynyt enkä millään jaksaisi syöttää poikaa niin mies vaan siihen että "voi voi mä meen hetkeks torkkumaan"!!!! Käsitättekö?? Voi luoja mikä idioottii!!! Ei siis mies ymmärtänyt suoraa vihjasua vaan sanoi itse menevänsä nukkumaan! Sit meni mun hermot... Kun raivostuttaa kun aina saa itse olla sanomassa ja pyytämässä että tee tuo ja laita tuo ym ym ym. Pidin sitten mykkäkoulua koko illan (ei kyllä todella kuulu mun tapoihin) ja aamulla mies lähti töihin joten asiaa ei vielä olla selvitetty.
Nyt mua vieläkin nyppii ja olo on sellainen että mitään ei huvita tehdä!
Pitäis imuroida, pestä pyykkiä ym ym mutta pa*kat mä en tee mitään!!!! Olkoon miten lapsellisen tyhmää tahansa, mua ei huvita!
Että näin.... Onko muilla elämä yhtä ruusuista?? :x
 
äitinalle77
mulla vähän sama fiilis, ei voi vähempää kiinnostaa pyykkääminen ym... lapset on 2v3kk ja 8kk ja sotkee kun hullut ja mies samaten, ja kukaan muu ei siivoo kun minä, aina minä. no mies tekee pitkää päivää ja rakentaa taloa, joten kai täytyy jaksaa ymmärtää ettei mies jaksa siivota, mut... täällä istun vaikka tarttis korjata leluja lattialta ja hieman pakata kamoja kun lauantaina muutetaan....=/ =&
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.09.2004 klo 13:46 äitinalle77 kirjoitti:
mulla vähän sama fiilis, ei voi vähempää kiinnostaa pyykkääminen ym... lapset on 2v3kk ja 8kk ja sotkee kun hullut ja mies samaten, ja kukaan muu ei siivoo kun minä, aina minä. no mies tekee pitkää päivää ja rakentaa taloa, joten kai täytyy jaksaa ymmärtää ettei mies jaksa siivota, mut... täällä istun vaikka tarttis korjata leluja lattialta ja hieman pakata kamoja kun lauantaina muutetaan....=/ =&
Antakaa armoa niille miehillenne! "tekee pitkää päivää ja rakentaa taloa" HUH HUH.. ei ihme jos ei kotona enää jaksa kuin olla..
 
uuk
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.09.2004 klo 14:58 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.09.2004 klo 13:46 äitinalle77 kirjoitti:
mulla vähän sama fiilis, ei voi vähempää kiinnostaa pyykkääminen ym... lapset on 2v3kk ja 8kk ja sotkee kun hullut ja mies samaten, ja kukaan muu ei siivoo kun minä, aina minä. no mies tekee pitkää päivää ja rakentaa taloa, joten kai täytyy jaksaa ymmärtää ettei mies jaksa siivota, mut... täällä istun vaikka tarttis korjata leluja lattialta ja hieman pakata kamoja kun lauantaina muutetaan....=/ =&
Antakaa armoa niille miehillenne! "tekee pitkää päivää ja rakentaa taloa" HUH HUH.. ei ihme jos ei kotona enää jaksa kuin olla..
joo,no ei varmasti jaksa siivoilla. :wave:
 
ymmärrän täysin että jos päivät tekee raskasta työtä ja töitten jälkeen vielä rakentaa taloa, niin ei hirveesti jää paukkuja laittaa enää kodinhoitoon. Itse olen raskaana ja vielä käyn työssä, mies tekee raskasta työtä päivät ja illalla lähdetään vielä taloa remontoimaan yhdessä, viikonloput menee siellä remontoidessa lähes kokonaan. Kyllä minusta miehesi panostaa teidän yhteiseksi hyväksi jo ihan tarpeeksi. Meillä se tekee kotityöt joka on vähiten väsyksissä, ja sitten kun jään kotiin niin teen kotityöt mukisematta, saadaan sitten illat viettää yhdessä.
 

Yhteistyössä