Harmittaako sua eräs palstailija, kun menin poistamaan sut feissarista?

hei ap
Alkuperäinen kirjoittaja Peppi85:
Olit näköjään poistanut mut sun kavereista. No, enpä todellakaan ole täällä harmaana puhunut susta tai sun jutuista fb:ssä yhtään mitään :D Ei tulis mieleenkään. Mutta siis joo, ei harmita, että poistit (jos nyt oikeesti mua tarkoitat). Se kyllä harmittaa jonkun verran, jos oikeesti epäilet mua tästä asiasta.
tarkoititko sä tätä peppiä? epäiletkö sä just tota nikkiä sitten?
 
Alkuperäinen kirjoittaja mimmuli:
Sori vaan jos kyselen tyhmiä, mutta miksi täällä ei saa keskustella FaceBookin jutuista? Eli missä se raja menee, minkä takia Jätkä varottelit tästä aiheesta? Ja ihan hyvässä hengessä kysyn, kun en tosiaan nyt ymmärtänyt.
Koitan lyhyesti ja nopsasti selittää. Se on vähän kuin vrt irc-galleriaan, jokaisen oma asia ja sivusto. On aika asiatonta (sori tyly sanavalinta) alkaa sieltä aivan toiselta erilliseltä sivustolta levittelemään tänne asioita yleiselle ja todellakin (kyllä, toistan sen taas) suurelle sivustolle, jonka kävijöistä kukaan ei voi olla aivan varma.

Ja edelleenkin varoittelen, olkaa tarkkoja keitä otatte ja minne (messenger, nassukirja jne jne) JA mitä heille kerrotte/näytätte. Koskaan et voi tietää kuka se täällä puolella harmaana huutelee tai kettuilee, et koskaan.
 
a
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Ja edelleenkin varoittelen, olkaa tarkkoja keitä otatte ja minne (messenger, nassukirja jne jne) JA mitä heille kerrotte/näytätte. Koskaan et voi tietää kuka se täällä puolella harmaana huutelee tai kettuilee, et koskaan.
Tuntuuko ikinä että nuo varoitukset menee kuuroille korville? :whistle:
 
Tähän pystyy ite vaikuttamaan aika pitkälle ottamalla kavereikseen ihmisiä, joista edes tietää jotain. Ja olla levittämättä asioitaan julkisesti joka palstoille ja sivustoille. Mielestäni on turha itkeä sitten jälkeenpäin, kun omia asioita on juoruttu jossain missä ei sais.
 
mimmuli
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Alkuperäinen kirjoittaja mimmuli:
Sori vaan jos kyselen tyhmiä, mutta miksi täällä ei saa keskustella FaceBookin jutuista? Eli missä se raja menee, minkä takia Jätkä varottelit tästä aiheesta? Ja ihan hyvässä hengessä kysyn, kun en tosiaan nyt ymmärtänyt.
Koitan lyhyesti ja nopsasti selittää. Se on vähän kuin vrt irc-galleriaan, jokaisen oma asia ja sivusto. On aika asiatonta (sori tyly sanavalinta) alkaa sieltä aivan toiselta erilliseltä sivustolta levittelemään tänne asioita yleiselle ja todellakin (kyllä, toistan sen taas) suurelle sivustolle, jonka kävijöistä kukaan ei voi olla aivan varma.

Ja edelleenkin varoittelen, olkaa tarkkoja keitä otatte ja minne (messenger, nassukirja jne jne) JA mitä heille kerrotte/näytätte. Koskaan et voi tietää kuka se täällä puolella harmaana huutelee tai kettuilee, et koskaan.
Kiitos kun selvensit. Ymmärrän tuon varsin hyvin ja olen samaa mieltä sosiaalisen median riskeistä. Tosiaan mietin että onko yleisesti FB jutuista kyse, mutta hyvä tietää että koskee henk.koht. materiaaleja ei aihetta yleensä
 
mulla ei ole yhtäkään palstalaista naamakirjassa tai mesessäkään, ja ainoa paikka netissä tämän palstan lisäksi missä musta jotain tietoa löytäis on Myspace, mutta en mä sinne kirjoita mitään mitä en voisi yhtä hyvin kirjoittaa täälläkin...
ja nyt kun tätäkin ketjua lukee, oon vaan tyytyväinen että palstalaiset on todellakin vaan palstatuttuja
:whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja a:
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Ja edelleenkin varoittelen, olkaa tarkkoja keitä otatte ja minne (messenger, nassukirja jne jne) JA mitä heille kerrotte/näytätte. Koskaan et voi tietää kuka se täällä puolella harmaana huutelee tai kettuilee, et koskaan.
Tuntuuko ikinä että nuo varoitukset menee kuuroille korville? :whistle:
Arvaa :whistle: olisko potentiaalinen bisnes-idea pistää pystyyn kurssitusta: näin toimin turvallisesti internetissä. Aloitus jo eskari-ikäisille. :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Alkuperäinen kirjoittaja a:
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Ja edelleenkin varoittelen, olkaa tarkkoja keitä otatte ja minne (messenger, nassukirja jne jne) JA mitä heille kerrotte/näytätte. Koskaan et voi tietää kuka se täällä puolella harmaana huutelee tai kettuilee, et koskaan.
Tuntuuko ikinä että nuo varoitukset menee kuuroille korville? :whistle:
Arvaa :whistle: olisko potentiaalinen bisnes-idea pistää pystyyn kurssitusta: näin toimin turvallisesti internetissä. Aloitus jo eskari-ikäisille. :xmas:
mä peräänkuulutan tätä eskarin opetussuunnitelmaan :p
 
EJK
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
No pidetään kuitenkin se feissari poissa täältä. Älä pidä tätä päiväkirjana, äläkä haali sinne ketä sattuu niin pääset moisesta vaivasta.
ok, mutta tää oli vaan sanoma sille ketkulle, voit poistaa ketjun jos niin päätät tehdä =)
No mitäpä jos oisit tämän "sanoman" laittanu kys henkilölle esim. yksärinä? Ei tullu mieleen....?
Niin,,
Se on kuulkaas sillviissiin, että jos tulee loukatuksi / petetyksi, haluaa jollakin tasolla antaa takaisin! Ihmisluonne nyt vaan on sellainen, että loukatuksi / petetyksi tulemista harvoin olankohautuksella kuitataan! Ymmärrän hyvin B V-: aloituksen feissarisuharista!

Ja joo, pettureita on tämäkin palsta aikojen saatossa ilmi tuonut. Jo puurakenteiselta...silläpä pysyn alati palsta-skeptikkona ;)

 
Voihan se olla paras ystävä tai naapurin kiltti tätikin, joka puukottaa selkään. Jos sillä periaatteella haluaa elää, että ei anna kellekään mahdollisuutta pettää luottamusta niin aika yksinäinen elämä on tiedossa. Mulla ainakin on aivan loistavia tuttavuuksia löytynyt tältä palstalta, mitä siis olisinkaan menettänyt jos olisin pelännyt kertoa itsestä jotain netissä.
 
No
Alkuperäinen kirjoittaja neiti Dina:
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Alkuperäinen kirjoittaja a:
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Ja edelleenkin varoittelen, olkaa tarkkoja keitä otatte ja minne (messenger, nassukirja jne jne) JA mitä heille kerrotte/näytätte. Koskaan et voi tietää kuka se täällä puolella harmaana huutelee tai kettuilee, et koskaan.
Tuntuuko ikinä että nuo varoitukset menee kuuroille korville? :whistle:
Arvaa :whistle: olisko potentiaalinen bisnes-idea pistää pystyyn kurssitusta: näin toimin turvallisesti internetissä. Aloitus jo eskari-ikäisille. :xmas:
mä peräänkuulutan tätä eskarin opetussuunnitelmaan :p

Täysin samaa mieltä, ketjun aloittajalle ko ajankohta on kyllä pahasti myöhässä, hänellähän on kavereina feissarissa kaikki "finku-intiaanitkin".

Tai sitten olen pahasti erehtynyt, mikäli hän on kiertänyt maapallon pari kertaa myötä- ja vastapäivään.
 
EJK
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:
Voihan se olla paras ystävä tai naapurin kiltti tätikin, joka puukottaa selkään. Jos sillä periaatteella haluaa elää, että ei anna kellekään mahdollisuutta pettää luottamusta niin aika yksinäinen elämä on tiedossa. Mulla ainakin on aivan loistavia tuttavuuksia löytynyt tältä palstalta, mitä siis olisinkaan menettänyt jos olisin pelännyt kertoa itsestä jotain netissä.
Minä taas lukeudun heihin, jolle tämä on virtuaalinen olohuone, mutta en hae mitään sen syvällisempää. Se riittää vallan mainiosti. Todellisuus kattaa läheis- ja ystävä/kaveriverkoston.
 
Oletteko te todella keränneet kaikki kaverit ja tutut jo lapsuudessa ja sen jälkeen ystäväpiiriin ei muita mahdu? Siinähän sitä tutustuu kun facebookissa juttelee ja näkee sitä toisen elämää ja niistä ihmisistä voi tulla todella tärkeitä =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:
Voihan se olla paras ystävä tai naapurin kiltti tätikin, joka puukottaa selkään. Jos sillä periaatteella haluaa elää, että ei anna kellekään mahdollisuutta pettää luottamusta niin aika yksinäinen elämä on tiedossa. Mulla ainakin on aivan loistavia tuttavuuksia löytynyt tältä palstalta, mitä siis olisinkaan menettänyt jos olisin pelännyt kertoa itsestä jotain netissä.
Kuin myös, olen saanut kunnian tavata moniakin ihania ihmisiä täältä palstalta. =) Mutta edelleenkään en ole leväyttänyt elämääni tänne, enkä leväytä. =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:
Oletteko te todella keränneet kaikki kaverit ja tutut jo lapsuudessa ja sen jälkeen ystäväpiiriin ei muita mahdu? Siinähän sitä tutustuu kun facebookissa juttelee ja näkee sitä toisen elämää ja niistä ihmisistä voi tulla todella tärkeitä =)
kyllä minä tutustun ihmisiin ihan jossain muualla kuin facebookissa ja kun olen ensin tutustunut niin sitten voin hyväksyä/pyytää kaveriksi. Täysin tuntemattomia en hyväksy faceen jossa kerron kuitenkin henkilökohtaisiakin asioita ja laitan valokuviani perheestäni. tuntemattomia voi hyväksyä meseen ja tutustua vaikka sitä kautta ensin
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja PEESI:
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
No pidetään kuitenkin se feissari poissa täältä. Älä pidä tätä päiväkirjana, äläkä haali sinne ketä sattuu niin pääset moisesta vaivasta.
ei voi ku kerranki isosti peesata modea!!!!!
ihan näin en mäkään täältä ole ottanut vain sen takia kavereita että saisin lisää naapureita johki typeriin peleihin vaikka niitä aikani kuluksi pelaankin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:
Voihan se olla paras ystävä tai naapurin kiltti tätikin, joka puukottaa selkään. Jos sillä periaatteella haluaa elää, että ei anna kellekään mahdollisuutta pettää luottamusta niin aika yksinäinen elämä on tiedossa. Mulla ainakin on aivan loistavia tuttavuuksia löytynyt tältä palstalta, mitä siis olisinkaan menettänyt jos olisin pelännyt kertoa itsestä jotain netissä.
Kuin myös, olen saanut kunnian tavata moniakin ihania ihmisiä täältä palstalta. =) Mutta edelleenkään en ole leväyttänyt elämääni tänne, enkä leväytä. =)
voisin sanoa samaa. =)

 

Yhteistyössä