Harrastin ensimmäisen kerran seksiä maksusta

  • Viestiketjun aloittaja "Kukkis"
  • Ensimmäinen viesti
Millä vuosituhannella sä elät? Väittäisin, että nykyään valtaosa naisista elättää itse itsensä, ja monesti vielä sen miehensäkin. Näin meilläkin.
Mä elän ihan tätä päivää.

Jotkut asiat kun maailmassa eivät muuttuneet ensimmäisen kuulennonkaan jälkeen.

Jos joku vapaaehtoisesti ja omasta tahdostaan myy itseään, niin mä en ole asiakas, mutta en myöskään kivittämässä.

Sen verran myönnän olevani luolamies, että kanssani seurusteleva nainen saisi hyvin nopeasti keksiä toisen elinkeinon.
 
Tarkoitin tällä sitä, että kun menet vaikka rautatieasemalle, siinä välissä 100 miestä kyselee hintaasi... tai muuta vastaavaa. Eli ennen pidettiin huorina huoran näköiseksi pukeutuneita ja itseään tyrkyttäviä, nyt aletaan pitää ketä tahansa naista, koska niin moni nainen huoraa.
Mä olen keski- ikäinen kaljamaha ja semmoisena varmaankin potentiaalinen asiakas, mutta voin kertoa, että en ole koskaan kysynyt naiselta hintaa. Olen äidinmaidossa imenyt jonkinmoiset käytöstavat ja elämänkoulussa oppinut sen, että kaikki mitä rahalla saa on halpaa.

Brysselissä aikanaan eksyin sivukujalle kaljalle. Tarjoilijatar toi kaljan pöytään ja sanoi, että nyt mun pitäis tilata nainenkin, tai paikkaa pitävä börje suuttuu. Mä sanoin, että hae börje ja henkivartijansa paikalle ja kato miten nopeesti ne lentää tosta ikkunasta läpi jos en saa juoda maksamaani kaljaa rauhassa.

Baarissa istutaan aina selkä seinää vasten. Wild Bill Hitchkock ton säännön kerran unohti ja kuoli selkään ammuttuna.
 
wwii
Mä elän ihan tätä päivää.

Jotkut asiat kun maailmassa eivät muuttuneet ensimmäisen kuulennonkaan jälkeen.

Jos joku vapaaehtoisesti ja omasta tahdostaan myy itseään, niin mä en ole asiakas, mutta en myöskään kivittämässä.

Sen verran myönnän olevani luolamies, että kanssani seurusteleva nainen saisi hyvin nopeasti keksiä toisen elinkeinon.
En ottanut kantaa prostituutioon vaan tähän lausahdukseesi, minkä luulin olevan ihan ilmeistä, kun itsesä - ja monesti myös sen miehen - elättämisestä kirjoitin:

Monen vaimoksi kutsutun kiikarissa on paljon enemmän.
Oletin että tarkoitat sitä, että naiset avioituvat hyötymistarkoituksessa, saadakseen mellastaa miehensä kukkarolla. Ellet tarkoittanutkaan tätä, niin mitä sitten?
 
Näissä ketjuissa pistää silmään tuo seksiä myyvän alentava kommentti kotona olevista vaimoista:ne ei anna, huomioi miestä ym. Ja sitten itsellä on lähes sankarin rooli ammatinharjoittajan ominaisuudessa. No, mun mielestä tolkku mies ei käy maksullisissa naisissa vaan saa muutenkin. Avioliitto on melko monimutkainen instituutio. Ei kenenkään arki himassa oo yhtä antamista ja saamista. Kaikenlaisia vaiheita mahtunee pitkään liittoon. Mulle on silti ookoo,jos tienaa fyrkkaa itsensä myymisellä. Jokainen ammatti jättää jälkensä ihmisen identiteettiin,tämä on selvyys. Se, mitä seksin myyminen tekee tai jättää tekemättä on tietty subjektiivinen ja tulkinnanvarainen asia.
 
Johan on
Johan on taas hirveetä paskaa. Ei ihme että suomen naiset on tämän palstan kaltaisia. Persettä pitää myydä että saa riittävästi muumimukeja kaappiin. Voi vittu mitä touhua!
 
endis
Mä olen keski- ikäinen kaljamaha ja semmoisena varmaankin potentiaalinen asiakas, mutta voin kertoa, että en ole koskaan kysynyt naiselta hintaa. Olen äidinmaidossa imenyt jonkinmoiset käytöstavat ja elämänkoulussa oppinut sen, että kaikki mitä rahalla saa on halpaa.

Brysselissä aikanaan eksyin sivukujalle kaljalle. Tarjoilijatar toi kaljan pöytään ja sanoi, että nyt mun pitäis tilata nainenkin, tai paikkaa pitävä börje suuttuu. Mä sanoin, että hae börje ja henkivartijansa paikalle ja kato miten nopeesti ne lentää tosta ikkunasta läpi jos en saa juoda maksamaani kaljaa rauhassa.

Baarissa istutaan aina selkä seinää vasten. Wild Bill Hitchkock ton säännön kerran unohti ja kuoli selkään ammuttuna.
Minä satun samaan X-generaatioon kuin sinä. Meillä on vielä käytösmallit kunnossa. Tarkoitin nykynuorisoa Y ja Z generaatioita ja tätä kehitystä, joka on nähtävissä. Ennen ei olisi tullut kuuloonkaan, että nainen lähtee myymään persettään vain siksi, että saa ostettua kaupasta krääsää. Nykyisin sallimme tällaisen ajattelun. Kyse ei kuitenkaan ole hengissäpysymisistä, joka on ihan eri asia.
 
vierailija
Olen nyt toista vuotta YH:a ja raha on ollut välillä tiukalla. Päätin kokeilla vanhinta ammattia ja ensimmäisen kokeilun perusteella voin sanoa, että maailman helpointa rahaa!

Sovin naapurikaupunkiin erääseen kahvilaan treffit "pokan" kanssa, jotta voisin arvioida millaisen törkymöykyn kanssa olisin tekemisissä ja tarvittaessa minulla olisi mahdollisuus luistaa paikalta. Kahvilassa odotti noin 45-vuotias varsin sharmantti mies. Aloitimme tavallisella keskustelulla ja mies tarjosin minulle kahvin ja leivoksen. Tässä yhteydessä päätimme kummatin, että asiassa edetään. Olimme jo aiemmin sopineet, että vietän miehen kanssa koko illan ja yön.

Menimme hotelliin, jonka mies oli varannut ja maksanut. Harrastimme seksiä, jonka jälkeen mies tarjosi minulle illallisen juomineen. Tämän jälkeen menimme huoneeseen takaisin ja mies oli varmaankin alkoholin rohkaisemana valmis esittämään omia toiveitaa. Mies halusi nähdä minun tyydyttävän itseäni ja samalla mies hoiteli itsensä. Nukuimme yön ja aamulla vielä kerta seksiä sitten aamupala, jonka jälkeen mies maksoi minulle vielä junalipun.

Erittäin helppo ja oikeasti jopa erittäin miellyttävä tapa ansaita täysi ylläpito sekä 500 euroa rahaa. Mikäli tämä mies ottaa vielä yhteyttä, otan keissin vastaan 100% varmuudella. Mitään negatiivista ei asiassa ollut, eikä miehellä ollut oikeastaan edes mitään erityistoiveita. Lisäksi "poka" oli hyvin miellyttävä, aika kivan näköinen (noin vanhaksi), tarjosi kaikki ruoat ja juomat jne.

Kaksi samanlaista keikkaa kuussa, niin minulla ei todellakaan ole enää ongelmia rahan riittävyyden kanssa.
 
vierailija
Työkkärin rahat, lapsilisät ja elatusmaksut kun tulee niin niiden päälle käteisellä 600-1400 euroa tulee kuussa. Itsellä vuosien varrella löytynyt seitsemän ihanaa vaki asiakasta ja kyllä elämä hymyilee leveästi :) Täysin samat edut kuin hyvillä treffeillä, mutta ilman mitään negatiivista, saa kunnolla ja rahaa kaupanpäälle, välillä yllätän ilmaisilla jos asiakkaalla on vaikka vuosi- tai syntymäpäiviä.
Minä kadun,että älysin vasta näin myöhään tämän duunin.
 
tummakko
Jo opiskeluaikana harrastin pientä bisnestä. Ei sen helpompaa ollut kuin valkata tarjokkaista viikonlopun baari-illasta. Tarjokkaita oli ja itse sai valita. Parhaat olivat ukkomiehet, 40-50:set. Jos ei esittänyt mitään älyttömiä taksoja, niin normaalimiehet olivat onnessaan ja kiitollisia.
Olen joskus vieläkin ihan omaksi huvikseni tehnyt samaa ja viettänyt hetken "huoran" elämää. Mistään netistä en ole iskenyt, vaan kyllä ne tarjoukset ovat tulleet ihan silmästä silmään tilanteessa.
 
vierailija
Jo opiskeluaikana harrastin pientä bisnestä. Ei sen helpompaa ollut kuin valkata tarjokkaista viikonlopun baari-illasta. Tarjokkaita oli ja itse sai valita. Parhaat olivat ukkomiehet, 40-50:set. Jos ei esittänyt mitään älyttömiä taksoja, niin normaalimiehet olivat onnessaan ja kiitollisia.
Olen joskus vieläkin ihan omaksi huvikseni tehnyt samaa ja viettänyt hetken "huoran" elämää. Mistään netistä en ole iskenyt, vaan kyllä ne tarjoukset ovat tulleet ihan silmästä silmään tilanteessa.
No paliko oot pyytänyt?
 

Yhteistyössä