Harry Potter ja salaisuuksien kammio alkaa puoli yksi

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
A shadieeyah
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:
Alkuperäinen kirjoittaja vicy:
en ymmärrä miksi noita elokuvia pitää esittää keskellä päivää, kun perheen pienimmätkin on hereillä...
mut sit jos ne tulee illalla, ei perheen isommat ole välttämättä hereillä, ja sitten ne ei nää sitä.
totta...ikä rajoja pitää noudattaa mut mun mielestä salkkarit on pahempi tai joku muu vastaava. Siellä tulee ihan suomen kielellä nää kaikki ärräpäät v:t ja p:t ja muut. Ja siinä lapsukaiset ymmärtää mitä sanotaan. Ja se kuvaa enemmän ns. realistista elämää.
Mut potterissa taas..no se on tekokeinosta/tehtyä ja no se tulee enkuks..et melkeimpä (ehkä suunnilleen) sen ikänen ku ymmärtää sen enkun kielen niin on sen ikänen et saa kattoa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:
Alkuperäinen kirjoittaja vicy:
en ymmärrä miksi noita elokuvia pitää esittää keskellä päivää, kun perheen pienimmätkin on hereillä...
mut sit jos ne tulee illalla, ei perheen isommat ole välttämättä hereillä, ja sitten ne ei nää sitä.
totta...ikä rajoja pitää noudattaa mut mun mielestä salkkarit on pahempi tai joku muu vastaava. Siellä tulee ihan suomen kielellä nää kaikki ärräpäät v:t ja p:t ja muut. Ja siinä lapsukaiset ymmärtää mitä sanotaan. Ja se kuvaa enemmän ns. realistista elämää.
Mut potterissa taas..no se on tekokeinosta/tehtyä ja no se tulee enkuks..et melkeimpä (ehkä suunnilleen) sen ikänen ku ymmärtää sen enkun kielen niin on sen ikänen et saa kattoa.
niinpä, meillä on nää leffat (samoin tsh) katsottu aina perheen kesken :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja vicy:
en ymmärrä miksi noita elokuvia pitää esittää keskellä päivää, kun perheen pienimmätkin on hereillä...
Tämä aika on siinäänsä mun mielestä hyvä,että on päiväuniaikaan ja näin päivällä voi sitten varmaan keksiä jotain tekemistä niille joilla ei ikä riitä,tylsää se on sitten taas katsomisikäisten valvoa jos se tulisi vasta ilta kasilta.
 
aapee
Alkuperäinen kirjoittaja nedra:
Alkuperäinen kirjoittaja vicy:
en ymmärrä miksi noita elokuvia pitää esittää keskellä päivää, kun perheen pienimmätkin on hereillä...
Tämä aika on siinäänsä mun mielestä hyvä,että on päiväuniaikaan ja näin päivällä voi sitten varmaan keksiä jotain tekemistä niille joilla ei ikä riitä,tylsää se on sitten taas katsomisikäisten valvoa jos se tulisi vasta ilta kasilta.
niinpä. maanantaina tulee Harrry Potter ja Azkabanin vanki ja alkaa vasta 19.15 ja loppuu 22.01. se tulee jo pikkusen turhan myöhään kun miettii koululaisia joiden pitäs herätä seuraavana aamuna kouluun.
 
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
haa oli tää se lentävä auto leffa :) tykkään siis :) *rapsutukset räpsylle*
Rapsutetaan illalla. Siitä on tullut jääkaappivahti. Aina kömpii ylätasolle kuikuilemaan, kun jääkaapin ovi aukeaa. :D

Mua ei HP kiinnosta, mies aikoi katsoa tuon, mutta poika on liian nuori.
 

Yhteistyössä