Harvoin FB-tilapäivitykset mitenkään erityisesti liikuttaa, mutta tänään kieltämättä vähän semmonen olo

Alkuperäinen kirjoittaja Katherine Wheel:
Siis mä en ymmärrä, että jos ihminen on niin idiootti että raskaana kännää, niin miten se kehtaa siitä vielä puhua julkisesti :eek:
Niinpä.. No puoliväli menossa, että luulis jo jonkun sanovan jotain, vaikka toisaalta - enhän itsekään sanonut mitään :|
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja maomao:
Alkuperäinen kirjoittaja Katherine Wheel:
Siis mä en ymmärrä, että jos ihminen on niin idiootti että raskaana kännää, niin miten se kehtaa siitä vielä puhua julkisesti :eek:
Niinpä.. No puoliväli menossa, että luulis jo jonkun sanovan jotain, vaikka toisaalta - enhän itsekään sanonut mitään :|
Mikset sanoisi vaikka se vaikealta tuntuis. Älä sinne seinälle kirjoita vaan laita inboxiin, että olet huolissas.. tai jotain:(
 
Anteeks mut onko hyväkin kaveri? Kyllä minä ainakin jotain kommentoisin ja ihan varmasti soittaisin/menisin käymään jos olisi läheinenkin. Ei voi tajuta miks kukaan ei viitsi oikeesti puuttua!? :kieh:
 
ja tuntuu ettei suurin osa kavereistaan vielä tiedä, kun ei tuolla fb:ssä mainosta mitenkään raskauttaan. Joten voi olla, että siksikään ei kommentteja tuu.

Äh. Pitää varmaan kysyä, miten jakselee jne.
 
kojootti
Siis mitä hittoa?! Laita siihen joku aiheeseen liittyvä linkki! Vaikka tämä: http://www.alko.fi/fi/E5442E1B8FF1BA94C22572B300493C0B/$file/Alkoholi_Raskaus_FIN_lr.pdf

Kai oot varma ettei sil oo tullu mtn keskenmenoa?
 
Alkuperäinen kirjoittaja kojootti:
Siis mitä hittoa?! Laita siihen joku aiheeseen liittyvä linkki! Vaikka tämä: http://www.alko.fi/fi/E5442E1B8FF1BA94C22572B300493C0B/$file/Alkoholi_Raskaus_FIN_lr.pdf

Kai oot varma ettei sil oo tullu mtn keskenmenoa?
Oon varma. Eilen nähtiin ja puhuttiin lasketusta ajasta jne. ja tiedän kyllä että olisin ensimmäisiä jolle kertois. Otan asian jotenkin hienovaraisesti esille, en nyt julkisesti kuitenkaan, kun en tiedä haluaako koko raskaudesta siellä puhua.
 
f
Alkuperäinen kirjoittaja maomao:
kun raskaanaoleva kaveri kertoo krapulasta :/ Oon aina miettinyt tällaisia aloituksia, että miksi niitä tehdään - nyt tiedän. Harmittaa, mutta en osaa sanoa ko. kaverille mitään.

Huoh.
Ymmärrettävää :( Mua ällöttää jo se, että yks ja sama nuori aikuinen nainen kirjoittaa jatkuvasti viini- ja skumppaostoksistaan ja krapuloistaan :( Imagokin on niin "kova" ja "rohkea". Tekis mieli sanoa, että kasva jo...
 
jospa sillä parisuhde loppu ja sen takia otti lasin tai pari ja nyt on krapula? :/

surullista tosiaan jos juo raskausaikana eikä ollenkaan tajua mitä se sikiölle tekee :( aika välinpitämätön mamma taitaa siittä tulla jos tuo totta on. voin kuvitella että heti kahen viikon päästä synnytyksestäki pitää päästä ryyppämään ja imettää ei voi koska ei vois sitten juoda viinaa.

sori ap, mutta jos toi kaveris juominen ei ollu vaan one off, niin tuommonen kuva hänestä tulee.
 
vieraana
Mua ällötti jo sekin, kun kaverin raskaana olevan vaimon kaikissa kuvissa sillä oli AINA tupakka suussa! Maha pystyssä ja se tupakka suussa. Joka ikisessä kuvassa. Ja sit niitä oli koko akan profiili täynnä. Todella kaunista ja fiksua!
 

Yhteistyössä