HAUSKA KETJU! Lue mitä ihmiset puhuvat ääneen muiden kuullen! :D

Koska toi mun laittama eilinen ketju noista väärin lähetetyistä viesteistä oli suosittu, niin laitan toisen vastaavanlaisen! :)

Eli sivustolta: http://www.salakuunneltua.fi/ voi lukea mitä kaikkea ihmiset puhuvat muiden kuullen! :LOL:

Tässä taas muutama esimerkki;

Koskipuisto, Tampere

Kaljapulloa heilutteleva kolmekymppinen kaveri yrittää aamukrapuloissaan pummata tupakkaa tukevalta viisikymppiseltä bussia odottelevalta mieheltä.

Mies 50v: Minä en polta.
Mies 30v: No en vissiin sitten minäkään...

Yöbussi, Helsinki

Puolitäyteen aamuyön bussiin hoippuu pienessä sievässä oleva mieshenkilö (arviolta 30v). Pienen konfliktin jälkeen lippukin tulee ostettua ja mies könyää itsensä istumaan vastapäätä handsfreehen puhuvaa nuorta naista (20-25v).

Nainen (handsfreehen): Muistathan sit ettei se naapuri oo kotona nii voidaa pitää ne bailut iha rauhas, kulta?
Mies (selvästi liian huppelissa tajutakseen ettei nainen puhu hänelle): ÖÖh, siis... mitkä bileet?
Nainen: Joo, se sano mulle tänä aamuna et se lähtee jonnekki viikoks, tulee kai perjantain takas. Eiks sulla oo huominen vapaata?
Mies: En kai mä näin tuiskeessa olis jos mun huomenna tarttis töihin mennä...?
Nainen: Oi, tosi kiva! Mä mietinki et mul ois huomenna tosi hektinen päivä muuten.
M: No aattelin ny ottaa vähä vapaat täs ku on tullu nii paljo hommii tehtyy...
N: No nii, ja sit... Hei, oho, mun tarttee ny lopettaa ku jään täs seuraaval, heippa, kulta, rakastan sua.
(Nainen painaa stop-nappulaa ja nousee ylös.)
Mies (hölmistyneenä): Öh... No, kai mäki sit sua...

Bussi, Kaarina

Bussin lähtiessä pysäkiltä alkaa etupenkiltä kuulua n. 40-vuotiaan naisen kovaääninen puhelinkeskustelu.

N: Soitinko pahaan aikaan?
N: No saanko mä nyt kuitenkin kertoa asiani?
N: No niin, no mä sit kävin siellä Wiklundilla...
N: Niin ostin sit iltapäivälehden ja Seuran ja sit ostin alusvaatteita...alushousut ja rintaliivit...
N: Niin ne alushousut oli sellaiset turkoosit ja rintaliivit oli sellaiset leopardikuvioiset
N: Ja sit ostin sen iltapäivälehden ja seuran
N: Niin ostin ne lehdet ja ne aluvaatteet kaikki siihen samaan pakettiin...

Tämän jälkeen puhelinkeskustelu päättyy ja nainen on loppumatkan hiljaa.


:LOL: :LOL: :LOL:
 
Koulu, Kajaani

Joukko seiskaluokkalaisia poikia jutteli välitunnilla käytävän päässä.

Poika 1: "Niin tiiättekö te sen tyypin? Se oli vetäny tunnilla käteen ja jäi kiinni."
Poika 2: "Niin, sitä kun tekee, niin tulee lopulta liian itsevarmaksi ja ajattelee, et ei kukaan huomaa."

:LOL: :LOL:
 
gfhfg
Sokos, Lahti

On ale-päivät ja juontaja/esittelijä nainen kuulutti mikrofoniin tuotteiden hintoja ja tietoja alennetuista tuotteista.

Kuuluttaja: "Sitten on alennuksessa myös suosittu Plei Steikkari pelikonsoli."
 
Huoltoasema

Laitapuolenkulkija ryntää ulos pullo Lasolia kädessään ja myyjä perässään, samalla pulloa avaten. Varas alkaa kaataa nestettä kurkkuunsa jo vauhdissa. Parivaljakko juoksee peräkanaa huoltoasemaa ympäri ja myyjä huutaa:

"Et juo ennenkuin olet maksanut!"


:LOL: :LOL: :LOL:
 
Lähikauppa, Vantaa

Kymmenvuotias poika on nelikymppisen äitinsä kanssa ollut ostoksilla. Poika käyttäytyy hermostuneesti äidin lappaessa täydestä ostoskorista kilokaupalla makeisia ja keksejä liukuhihnalle.

Poika (erittäin kuuluvalla äänellä): Riittääkö nää varmasti niihin juhliin?

Äiti naksauttaa kieltään, pyöräyttää silmiään ja sanoo tiukasti:

"Mähän sanoin ettei se kuulu muille mitä me kaupasta ostetaan!"


Joku palstamamma on tehn pojalleen selväksi ettei huudella ostoksista jos joku stalkkeri vaikka sattunu kauppaa samaa aikaa.. :LOL: :LOL:
 

Yhteistyössä