""hauskanpito""

  • Viestiketjun aloittaja Tiu
  • Ensimmäinen viesti
Tiu
Miksi ihmeessä miesten mielestä hauskanpito on aina yhtäkuin ryyppääminen?? Jos mies sanoo lähtevänsä pitämään hauskaa, lopputulos on ankara känni. Kummallista, että kaikki naispuoliset kaverini osaavat pitää hauskaa täysin selvin päin, tai korkeintaan pari siideriä ottaen.

Mikä miehiä vaivaa, kun ilman viinaa ei kestä olla?
 
Inhorealisti
Kyllahan selvinpainkin voi olla hauskaa, mutta miksi ottaa riski?

Useimmat ihmiset tuntevat tarvetta rentoutua sekoittamalla paansa. Jo muinoin on syoty myrkkysienia tai polttu jotain. Alkoholia on juotu jo tuhansien vuosien ajan. Niissakin maissa, joissa alkoholia ei suvaita, kaytetaan huumeita, pureskellaan kokaa tai khatia.

Mista tama omituinen taipumus itsensa huumaamiseen sitten johtuukaan, ei aavistustakaan. Mukavaa se kohtuuden rajoissa kuitenkin on. Miksi muuten pitaisi kestaa jatkuvasti selvinpain oloa?
 
kysymys
Jos jotakin on tehty jo 10 000 vuotta, niin onko se siitä hyvästä hyvää ja oikein?

Miesten hauskanpito menee usein niin, että kännätään kovasti klo 18 - 03, eikä kuitenkaan muisteta mitä on tehty ja kuinka ""hauskaa"" on ollut klo 24 jälkeen. Lisäksi on seuraavana päivänä kauhea krapula, johon menee koko päivä.

Sivusta seuraavana voin todeta, että hauskaa näillä miehillä vaikuttaa olevan vain ne ensimmäiset tunnit, loppuaika kännistä ja seuraavan päivän krapula ei ole yhtään hauskaa.
 
Inhorealisti
Enhan mina vaittanut, etta kannaaminen olis hyvaa ja oikein. Mukavaa se kyllakin on. Itse olen luonnonoikku, koska en saa krapulaa. Mutta ilmeiseti muistimenetyksesta ja infernaalisesta mandoliini-krapulasta karsivillakin miehilla ryyppaamsen ilot jaavat plussan puolelle. Muutoinhan he ottaisivat opikseen ja lopettaisivat.
 
Guest
Sekä mun miehelle että mulle,hauskanpitä on yhtä kuin kännääminen baarissa.Tosin tehdään sitä yhdessä,ei erikseen.En nyt voi sanoa että kaverin kanssa shoppailu on mitään hauskanpitoa,tai kavereilla kyläily,mukavaa kylläkin.Ollaan kyllä tässä vähittelen rauhoituttu,mutta edelleenkään en suostuis selvinpäin baariin meneen :D Eikä suurin osa mun kavereistakaan.
 
Aslak
ei pidä yleistää sillä esim minä pidän hauskaa vaimon ja salarakkaani kanssa.

Kalareissut ja muut miehiset ovat sitten niitä missä voi alkoholiakin ottaa mutta ne retket ei aina hauskoja ole olleet, ainakaan niin hauskoja kun salarakkaan kanssa!
 
Tiu
Ilmeisesti ""hauskanpito""= kännäämistä aina. Jos miesporukka lähtee vaikka kalaan tai metsälle, tärkeintä ei olekaan se yhdessä puuhailu ja saalistaminen vaan juominen. Baarissa tietenkin juodaan, sen tietää jo kun sinne lähdetään. Saunaillat ovat pelkkää ryyppäämistä. Urheiluharrastuksen jälkeenkin pitää ottaa kalja. Tai viisi, tai kymmenen.

Teettekö te mitään muuta hauskaa kuin nautitte alkoholia? Joku sentään kertoi pitävänsä hauskaa vaimon ja ja salarakkaan kanssa, pientä vaihtelua...
 
Kamu
Kyllä se valitettavan perinteistä meikän kohdalla on. Salarakkaan kanssa valkkaripullo illassa ja ihania orkkuja niin kauan kuin voimia riittää.
Joskus vaihteeksi hiihdetään, kelkkaillaan, veneillään, marjastetaan ja sitten taas naidaan niin paljon kuin jaksetaan, ja sama alusta.

Tämä on meistä hauskaa ja niin kauan sitä jatkamme kun kynsi kylmenee.

Nauttikaamme elämästä!
 
hauskaa ilman känniä
Eihän puoliksi toisen kanssa juotu valkkaripullo per ilta mitään kännäämistä ole eikä siitä kai kenellekkään krapulaa tule.

Kännääminen on sellasta, että alkoholia juodaan niin paljon ettei edes muisteta kuinka paljon on juotu eikä muutenkaan muisteta mitä on tullut tehtyä ja sanottua loppuillasta. Sellasta monet miehet harrastaa yksin ja yhdessä. Minusta elämänsä voi viettää paremminkin, mm. yksi kriteeri siitä paremmuudesta on se, että käyttäytyy niin, että on siihen itse tyytyväinen ja muistaa mitä on tehnyt. Suurin osa kännääjistä ei ole itse tyytyväisiä omiin tekosiinsa, kun siitä kuulevat muilta.

Ilman kännäämistä mun elämäni on ainakin ihan mukavaa. En pakota raittiutta kenellekkään, mutta alkoholisoituneen miehen kaveriksi en enää rupea. Ilman miestäkin on parempi kuin kännäävän miehen kanssa.
 
Lystiä
""hei tiulle""
Ei varmaan haittaisi, jos miehet vaan joskus keskenään kännäisivät, mutta jos se on säännöllistä ja jatkuvaa ja ainoa tapa viettää vapaa-aikaa niin entäpä sitten?

Samaten, nuorilla miehillä tuommoinen on vielä suht-jotenkuten ymmärrettävää, mutta kun kysessä on 40-50v kollit, niin sitten tökkii enemmän. Ja kyllä se haittaa, kun mies tulee aamuyöllä kotiin, oksentelee ympäriinsä ja kusee alleen. Kivaa hauskanpitoa!!!
 

Yhteistyössä