Hauskoja t-paita tekstejä

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Häirikkö
Alkuperäinen kirjoittaja THA:
Yhdellä strutsitilalla myytiin miesten paitoja joissa luki "olen nopeajalkainen ja isomunainen". Tekstihän tietty tarkoitti strutsia....
Kaverin isällä oli kans joku strutsipaita, missä luki "kylän isomunaisin" tai jotain... Menipä sitten tuo paita päällä ja pelkät kalsarit jalassa avaamaan jehoville oven... :D
 
vieras
Mun miehellä on semmoset ihanat vaaleanpunaiset Wagner-boxerit, missä lukee toisen pakaran päällä "pala kuumaa kinkkua" ja sillä on (mun mielestä) täydellinen p*erse.
Sit sillon semmonen t-paita, missä lukee ISO mutta lempeä (mies on isokokoinen, ja harteikas)
Mun siskolla on paita missä lukee "musiikki pelasti minut urheilulta" ja hän on musiikinopettaja...
 
Häirikkö
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mun miehellä on semmoset ihanat vaaleanpunaiset Wagner-boxerit, missä lukee toisen pakaran päällä "pala kuumaa kinkkua" ja sillä on (mun mielestä) täydellinen p*erse.
Sit sillon semmonen t-paita, missä lukee ISO mutta lempeä (mies on isokokoinen, ja harteikas)
Mun siskolla on paita missä lukee "musiikki pelasti minut urheilulta" ja hän on musiikinopettaja...
Mun miehellä on mustat Viivi&Wagner boxerit, joissa lukee toisessa lahkeessa "tulen mustissa kalsareissa tai en tule ollenkaan" ja Wagner on siinä silleen kädet puuskassa :D B)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Häirikkö:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mun miehellä on semmoset ihanat vaaleanpunaiset Wagner-boxerit, missä lukee toisen pakaran päällä "pala kuumaa kinkkua" ja sillä on (mun mielestä) täydellinen p*erse.
Sit sillon semmonen t-paita, missä lukee ISO mutta lempeä (mies on isokokoinen, ja harteikas)
Mun siskolla on paita missä lukee "musiikki pelasti minut urheilulta" ja hän on musiikinopettaja...
Mun miehellä on mustat Viivi&Wagner boxerit, joissa lukee toisessa lahkeessa "tulen mustissa kalsareissa tai en tule ollenkaan" ja Wagner on siinä silleen kädet puuskassa :D B)
Meillä kans isännällä useammat v&w-boxeri, tykkää niistä.
 
vieras
Mun äiti, ja siis meidän lapsen mummo, suoritti viime keväänä viimeisiä yliopisto-opintojaan ja tietysti oli kamalan kiireinen, palaveria, kouluiltaa, luentoja, ja samalla vielä töitä. Ostettiin sitten mummolle äitienpäivälahjaksi paita, missä luki "mummolla menee lujaa!".
Onneksi ymmärsi huumoria! =)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Häirikkö:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mun miehellä on semmoset ihanat vaaleanpunaiset Wagner-boxerit, missä lukee toisen pakaran päällä "pala kuumaa kinkkua" ja sillä on (mun mielestä) täydellinen p*erse.
Sit sillon semmonen t-paita, missä lukee ISO mutta lempeä (mies on isokokoinen, ja harteikas)
Mun siskolla on paita missä lukee "musiikki pelasti minut urheilulta" ja hän on musiikinopettaja...
Mun miehellä on mustat Viivi&Wagner boxerit, joissa lukee toisessa lahkeessa "tulen mustissa kalsareissa tai en tule ollenkaan" ja Wagner on siinä silleen kädet puuskassa :D B)

Meiän ukolla taas vaaleanpunaiset, joissa Wagnerin kuva ja teksti "Haluatko imeä kärsääni?"

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Neiti Neponen:
En ole vielä tämmöisiä nähnyt missään, mutta tytölle haluaisin paitaan tekstin "Isänsä näköinen, muuten normaali." :LOL:

Jossain näin semmoisen, missä luki "isänsä näköinen, mutta silti onnellinen"
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Neiti Neponen:
En ole vielä tämmöisiä nähnyt missään, mutta tytölle haluaisin paitaan tekstin "Isänsä näköinen, muuten normaali." :LOL:
Joo, kun meille synty tyttö, niin laitettin viestiä ihmisille, että tyttö syntyi, painaa xxxg ja on xxxcm pitkä. lapsi on ihan isänsä näköinen mutta muuten terve. Ja oikeasti tyttö on isänsä kopio...
 

Yhteistyössä