Hcg arvo rv4-5

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Rva herkku nenä
Hei kuule voi olla et sul on ovis ollut myöhemmin ja viikot pienemmät.
Itselläni nuo laskurit antaa monta päivää pieleen oviksen.
Ensimmäistä lasta yrittäessä koitin laskureilla tähdätä ovis ajan kohtaa onnistumatta siinä. Sitten hommasin tikut ja ovis olikin 6pv myöhemmin mitä laskuri kertoi. Kierto säännöllinen aina ollut.
Toisen muksunksun kohdalla otin tikut käyttöön heti, mutta olihan se laskurikin testattava. Sama homma.
Kolmannesakin toistui sama kaava.
Eli minulla ovis ei ole ns.oletetussa kohden kiertoa ja tämä kai on monella muullakin.
 
vierailija
Muistatko yhtään paljonko sun hcg arvot oli?
Hei.

En kyl yhtään muista. Voin yrittää katsoa jossain välissä löydänkö ne omakannasta.
Mutta sen muistan et kun niistä tauloikoista katselin viitearvoja niin aina oltiin alalaidassa.
Eli todella hissukseen nousi ja pienillä arvoilla.
Kotitestit näytti negaa kun menkat jäi pois ja oireet oli jo päällä.
 
vierailija
Ap tässä

siel oli pieni papu jolla hento syke
Ai että ihanaa, minähän sanoin alusta asti että kaikki on hyvin <3
Olisko nyt kuitenkin ovis ollut myöhemmin ja siitä johtuen koossa heitto?
Tosin ne on niiiiiin pieniä et millimetrin sadasosan heitto mitassa muuttaa paljon.
Nyt lopetat stressaamisen ja alat nauttia raskaudestasi. Olen aivan suunnattoman onnellinen puolestasi.
Ja nyt jos käyt viel sen kunnallisen ultran niin laitat kova kovaa vasten. Nyt on sulla faktaa et siel on pieni papu sykkeineen ja muuta on turha kenenkään vääntää :)
P.s.kunnallisel puolel ei o laitteet ja taito samaa kun yksityisellä.

Iiiiiso onnittelu hali <3

Niin ja ne sun hcg arvot on paremmat kun minulla oli siinä mukamas tuulimunassa joten senkin puolesta nyt nauti.

T. Vilkkaan "tuulimunan" mamma joka uskoi alusta asti et kaikki on hyvin :)
 
vierailija
Ai että ihanaa, minähän sanoin alusta asti että kaikki on hyvin <3
Olisko nyt kuitenkin ovis ollut myöhemmin ja siitä johtuen koossa heitto?
Tosin ne on niiiiiin pieniä et millimetrin sadasosan heitto mitassa muuttaa paljon.
Nyt lopetat stressaamisen ja alat nauttia raskaudestasi. Olen aivan suunnattoman onnellinen puolestasi.
Ja nyt jos käyt viel sen kunnallisen ultran niin laitat kova kovaa vasten. Nyt on sulla faktaa et siel on pieni papu sykkeineen ja muuta on turha kenenkään vääntää
P.s.kunnallisel puolel ei o laitteet ja taito samaa kun yksityisellä.

Iiiiiso onnittelu hali <3

Niin ja ne sun hcg arvot on paremmat kun minulla oli siinä mukamas tuulimunassa joten senkin puolesta nyt nauti.

T. Vilkkaan "tuulimunan" mamma joka uskoi alusta asti et kaikki on hyvin
Kiitos mulla olis kunnallisen ultra perjantaina , mutta mietin sen siirtämistä ensi viikolle niin sielä ehkä näkyisi paremmin. En sitten turhaan joutuisi viikonloppua stressaamaan jos nainkarilla ei taas ultrassa näykkään miön
 
"Tuulimunan" mamma
Kiitos mulla olis kunnallisen ultra perjantaina , mutta mietin sen siirtämistä ensi viikolle niin sielä ehkä näkyisi paremmin. En sitten turhaan joutuisi viikonloppua stressaamaan jos nainkarilla ei taas ultrassa näykkään miön
Niin vois olla hyvä idea jos onnistuu siirto :)
Mut sun täytyy yrittää olla stressaamatta kun se ei ole hyväksi raskaana ollessa. Ei äidille eikä papusellekkaan.
 
Se "tuulimunan" mamma
vierailija
Tai sitten on vain ovis ollut myöhemmin.
On kummaa pelottelua koko ajan. Mitähän mielihyvää nää oikein saa kun koko ajan vaan negaa heittää.
Suututtaa ihan tuollainen.
Onks sul nyt ultraa tiedossa vai onks seuraava rv12 ultra?
Ei voi ovis olla kovinkaa paljon myöhemmin kun sen positiivisen testin tein tosi aikasin. 5pv ennen menkkoja. Yksi ultra on vielä ensi viikilla sen sain kun kerjäsin, sanoin etten pysty odottamaan sinne nt-ultraan asti
 
vierailija
Äläpähän hättäile.
Mulla on ollu kans tuo sama juttu että "liian" pien oli viikkoihi nähen.
Laskettuaika siirty 5pv etteenpäin.
Ja samallai plussa lävähti testiin kun sulla.
Mulla lääkäri vaa totes että ovis tai kiinnittymine jätättäny.
Ja testii kommentoi että ne on nykyää niin herkkiä, että heti voi reaktio tulla kun hcg nousee.
Ja sano että sen takia nykyää moni "kokee" alkuraskaude keskenmenon kun ne testit näyttää jo nii aikaseen että enne olis vai kierron häikkänä männy viive ja reilumma menkat.
Nii...ja ihan terve laps synty meille.
 

Yhteistyössä