HCG, millaisia arvoja teillä on ollut?

Hei
Olen ollut kahden alkion siirrossa 1.6 ja eilen pp 14 testasin haalean plussan.

Kävin tänään ultrassa, ensimmäinen lääkäri löysi sieltä pienen mustan ympyrän muotoisen alueen, mutta toinen konsultoiva lääkäri sanoi, ettei se ole valitettavasti mitään ja jos olisi niin pitäisi olla viikoilla 4 jo isompi kuin muutaman millin. Näin sen mustan pallukan itsekin, toivoisin niin, että se olisi pieni prinsessamme/prinssimme.

Kävin sitten myös verikokeessa ja olen aivan tyrmistynyt, että arvo oli vain 8. Lääkäri meinasi, että pitäisi jo näillä viikoilla 4+1 olla yli 1000. (vaikka alkion siirrosta vasta kaksi viikkoa)

Jotenkin jäi ristiriitainen tunne, toinen lääkäri ensin näki ja sanoikin, että mitä pidempään hän sitä katsoo niin se näyttää ruskuaispussilta... mutta kun haki toisen konsultoimaan niin se ei sitten taas nähnyt mitään.

Se tästä taas... tämä oli muistaakseni jo viides siirto meillä, tuloksena kolme negaa ja yksi keskenmeno. Olen vältellyt palstaanne, sillä ajattelin, että jos en stressaa niin tulisin paremmin raskaaksi, mutta nyt jos koskaan tarvitsisin tukea kanssasisarilta.

Joka tapauksessa, pitää nauttia elämästä!
Hyvää kesää kaikille kaikesta huolimatta.

RouvaP
 
Moi RouvaP! Mä kävin pakastealkionsiirron jälkeen verikokeessa pp13 ja hcg oli 124. Nyt mennään rv 10. Eli ei missään nimessä tarvii yli tuhat olla, mistähän lääkäri sen on keksinyt. Mitä olen kuullut, niin useissa sadoissa on monilla ollu, mut harvoilla yli 1000, paitsi ehkä jos odottaa kaksosia. Mutta kieltämättä 8 tuntuu vähän alhaiselta. Tsemppiä sinulle jatkoon, toivottavasti vielä saatte sen oman nyytin!
 
No mulla oli tossa viime vkolla todella oudot menkat, epäilin KU:ta. Kävin sit eilen verikokeessa että saa varmuuden ja tänään sain kuulla että hcg oli alle 1 eli nega (onneks!, koska pelkäsin niin sitä KU:ta). Jos oisin raskaana ollu ois vkoja mulla kans ollu nyt jotain 4+ ja neuvolatäti sano että arvon pitäs kuulemma olla yli 1000 siinä vaiheessa.

Mutta toivotaan että sulla raskaus alkanu muutaman pvän myöhässä eli alkio ois kiinnittynykkin vähän myöhemmin ja raskaus ois iiiiihan aluillaan. =)
 

Yhteistyössä