hCG- verikokeiden tuloksia?

  • Viestiketjun aloittaja "Aasa"
  • Ensimmäinen viesti
"Aasa"
Hei!
Meillä on takana PAS (pakastetun alkion siirto) ja kävin mittauttamassa hCG:n pp17, eli 17 päivää siirrosta. Tulos oli 759 ja kävin siitä vielä 3pv jälkeen uudelleen eli pp20 ja tulos oli 2193.

Tuttavalla vastaavilla päivillä (pari päivää enempi) tulos oli yli 12 000. Tiedän että tuo on kovin yksilöllistä, mutta kyselisin silti että mitä hCG on teillä ollut ja missä vaiheessa?
 
Moi! Tuoresiirossa hcg mitattiin kun hedelmöityksestä oli 16 pv ja silloin se oli 320. Ei testattu enää uudestaan ja raskaus kyllä jatkui mutta oli meni sitten myöhemmillä viikoilla kesken.
Pasissa (3 päiväinen alkio) hcg katsottiin pp 14 ja se oli van 120. Arvasin heti että pileen menee ja viikon päästä arvo olikin enää 13.
Itsekkin nyt jännäilen, tuoresiirto takana ja kotitesteissä plussa. Verikokeeseen huomenna tai torstaina, saas nähdä kuinka käy.

Musta toi sun tulos kuulostaa oikein hyvältä ja hyvin noussu, onnea odotukseen!!
 
"Aasa"
Kiitos vastauksestasi ja todella harmi nuo keskenmenot :(.
Minulla on niitä myös takana 3, joten tosiaan huolettaa kyllä. Viime raskaudessa, jossa tuoresiirto, hCG oli pp13 131 eli suhteellisen matala, mutta sitä ei kontrolloitu ja terve poika syntyi siitä. Eli ehkä mulla vaan ei toi hCG niin nouse kuin jollain muulla.
 
"Aasa"
Kiitos vastauksestasi ja pahoittelut keskenmenoista :/. Itselläkin niitä 3 takana, joten siksikin nämä asiat huolestuttaa. Edellisessä raskaudessa mitattiin tuo hCG pp13 ja oli silloin 131, sitä ei kontrolloitu ja terve vauva syntyi.
Varovaiset onnittelut plussasta!! Tulehan kertomaan mitä verikoe sanoi myös :)
 
Moikka!

Hienostihan tuo sinun arvo on noussut. =)

En tiedä haluatko tuloksia pelkistä alkio siirto tilanteista, mutta mulla normi hedelmöityksessä, dpo 26 hcg-arvo oli 8550. Neuvolan terveydenhoitajan mukaan 1000 on minimi noille päiville.

Onnea odotukseen! :wave:
 
Mulla ICSI:n tuoresiirrossa pp 13 (3-päiväinen alkio) hcg 98, pp 15 308, viikko siitä eli rv 5+3 hcg 4006, 6+0 10133 ja 7+0 34856. Sit ei enää mitattu. Olin tosi huolissani välillä hitaahkosta noususta, mutta lääkärien mielestä arvot nousi sen ekan mittauksen jälkeen ihan ok. Noi useat mittaukset ei siis johtunut huonosta arvosta, vaan hyperin seurannasta, jolloin samalla toi hcg mitattiin...
 
Mulle tehtiin lääkkeelinen 2. icsi PAS 5pv ikäisellä blastolla, 80% säilynyt (eka pas luomukiertoon ja siitä nega).
Pp11 tein plussan ja digi näytti raskaana 1-2. Pp15 menin verikokeissa käymään ja sieltä vastaus 70. Soitin polille ja hoitaja sanoi että arvo noille päiville pitäisi olla yli 180. Pp18 menin uudestaan ja arvo oli vain 43. Lääkkeet lopetettu ja vuotoa odotellaan. Pakkanen tyhjä, eli 2 icsi odottaa.
 
Mulla oli 5pv ikäinen alkio ja pp 10 hcg 242. Lääkärin mielestä oikein hyvä ja kyydissä on pysynyt ainakin toistaiseksi. Edellisessä siirrossa sain vain kvalitatiivisen arvon +/raskaana ja kkm 6+3.
Iitu 9+1
 

Yhteistyössä