Hedelmien sokeri lihottaa, kuulemma.

  • Viestiketjun aloittaja Rukoilijasirkka
  • Ensimmäinen viesti
...
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Mulla ei kyl oo ollut hiivaa enää vuosiin, vaikka syön karkkiakin aika paljon. Maitohappobakteeri on hyvä juttu, nappeina tai jukurttina vielä parempi. :)

.
Just tuli joku tutkimus, että noi maitohappobakteerit ei syötynä tehoo ollenkaan, että ne kuolee jo vatsan jossain hapoissa tms eikä oikeesti ehdi tehota mihinkään. En tiiä sitte, ehkä placebo-vaikutus on voimakas:)
Pist linkkii.
Ootas, koitan löytää. En muista ollenkaan mikä se oli, jostain lehdestä pisti silmään.
Kuitenkin on tehty monia tutkimuksia, jotka taas on sen kannalta, että niistä on hyötyä. Mistähän johtuu?
Ööö... emmä tiiä. Tuli vaan mieleen tästä nyt kun siitä hiljattain luin, itse olen niitä kanssa paljon syönyt ja nyt sitten ihmettelin tällaista uutta tietoa. En löytänyt sitä juttua nytten, mutta tällanen ainakin tuli vastaan http://www.poliklinikka.fi/?page=9776602&id=5106763

Ja mitäpä sillä lopulta on välilä onko se placeboa vai jos toimii kuitenkin, vai? :)
 
?
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Mulla ei kyl oo ollut hiivaa enää vuosiin, vaikka syön karkkiakin aika paljon. Maitohappobakteeri on hyvä juttu, nappeina tai jukurttina vielä parempi. :)

.
Just tuli joku tutkimus, että noi maitohappobakteerit ei syötynä tehoo ollenkaan, että ne kuolee jo vatsan jossain hapoissa tms eikä oikeesti ehdi tehota mihinkään. En tiiä sitte, ehkä placebo-vaikutus on voimakas:)
Pist linkkii.
Ootas, koitan löytää. En muista ollenkaan mikä se oli, jostain lehdestä pisti silmään.
Kuitenkin on tehty monia tutkimuksia, jotka taas on sen kannalta, että niistä on hyötyä. Mistähän johtuu?
Lääkefirmojen lobbausta???
 
tt ei kirj
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Mulla ei kyl oo ollut hiivaa enää vuosiin, vaikka syön karkkiakin aika paljon. Maitohappobakteeri on hyvä juttu, nappeina tai jukurttina vielä parempi. :)

.
Just tuli joku tutkimus, että noi maitohappobakteerit ei syötynä tehoo ollenkaan, että ne kuolee jo vatsan jossain hapoissa tms eikä oikeesti ehdi tehota mihinkään. En tiiä sitte, ehkä placebo-vaikutus on voimakas:)
Pist linkkii.
Ootas, koitan löytää. En muista ollenkaan mikä se oli, jostain lehdestä pisti silmään.
Kuitenkin on tehty monia tutkimuksia, jotka taas on sen kannalta, että niistä on hyötyä. Mistähän johtuu?
Lääkefirmojen lobbausta???
Nimenomaan. En voi käsittää sitä, että ihminen itse voi joissakin tapauksissa aiheuttaa hiivan, mutta ei tajua, miten siitä pääsee eroon. Ja sitten haetaan lääkettä, mikä ei auta.
 
vieras
Kannattaa jättää tuollaiset artikkelit lukematta mikäli mielii ylipäätänsä koskaan mitään uskaltaa syödä. Syön hedelmiä tasaisen tappavaan tahtiin ja tyrkytän niitä lapsillekin. Paitsi sitä magoa en syö. Se maistuu p*skalta.
 
sama kirjoitustaidoton
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kannattaa jättää tuollaiset artikkelit lukematta mikäli mielii ylipäätänsä koskaan mitään uskaltaa syödä. Syön hedelmiä tasaisen tappavaan tahtiin ja tyrkytän niitä lapsillekin. Paitsi sitä magoa en syö. Se maistuu p*skalta.
Enkä varsinkaan mangoa. ;)
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kannattaa jättää tuollaiset artikkelit lukematta mikäli mielii ylipäätänsä koskaan mitään uskaltaa syödä. Syön hedelmiä tasaisen tappavaan tahtiin ja tyrkytän niitä lapsillekin. Paitsi sitä magoa en syö. Se maistuu p*skalta.
Se maistuu hyvältä, kunhan on kypsää. Yleensä niitä löytää kaupasta vaan raakoja. Ja joo, en välitäkään, syön mä voitakin.
 
vierailija
se oli sitä koisantappoainetta, mitä muuta? Turvottaa nielun ja samalla menee sinne korvakäytäväänkin... Mut eipä Piltillä osanneet sanoa muuta kuin että "sitä minulla ei ole lupa kertoa" mut samaa mitä lääkkeissäkin on, sanoi. Kysyin, mitä sun vitamiinisäåkissä lukee, kun oli niin paha reaktio mangopurkista.
 
vierailija
Tuija Kuusmetsä ja eduskunta- haulla saattaa löytyä. Mut varotan, et niissä menee helposti koko päivä, kun alkaa lukemaan. Samanniminen löytyy Erikoislääkäri-lehden toimituksesta. Edunvalvontaa siis?
 

Yhteistyössä