HEEEEIIII!!!! Millon maksetaan??!!

Alkuperäinen kirjoittaja Tonnikeiju:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Tonnikeiju:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Tonnikeiju:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Tonnikeiju:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
:D :hug: :heart:

Etsä tiiä että kesäkuukaudet on rahatonta kautta, lapslisätkin on tauolla. Kuka nyt kesällä rahaa tarvii. :saint: Tarkista vaikka

www.gela.com
nojuu, ku siitä on niin kauan ku kesä on ollu :D ei voi muistaa kaikkee :D on se onni että tää palsta on olemassa :saint:
Aattele kesä on vaan kerran vuodessa ja talvi sentää joka vuosi, eikai sitä voi muistaa. :'( Mut on se niin ihq ku on tää palsta, ja palstalaiset niin viisaita. Varsinki mää. :saint: Jos tulee muita kinkkisiä kysymyksiä, niin kysy Rajarilta. :xmas:
täältä löytää kyllä vastauksen ku vastauksen kysymykseen ku kysymykseen koska kaikki täällä on niin ihqraksupoksuystiksii
:saint:
:hug: =) :heart: :D :hug: :p

Mää aattelin että jos kumminkin rahat loppuu kesken kesän, niin kerjään naapureilta tyhjiä pulloja. =) Ja juhannuksena liftaan kalajoelle jätesäkkirullan kaa, sieltä niitä puteleita vasta löytyyki ja musta tulee rikas. :D
ootkos varma...? mulla on suhteita kalajouelle ja saatan vetää paremman palkan sieltä... mulla on pullokassit valmiiks tehtynä jo... siihen ei katos tavalliset siwan pussit kelpaakkaan...on meinaan aika huonolaatusia, pohja hajoo... ;)
Hei, mehän voidaan alkaa tekeen yhteistyötä, tullaan molemmat rikkaiksi. B) Ois ihan ihqa! :heart:
voi!! mä niin sydistän sua!! :heart: :heart: :hug: :hug:
Ja mää sua! Puspus. :heart: :hug: :p =) :heart: :hug: =) :p
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja yönlapsi:
Oottehan kaikki saaneet ja lukeneet sen tiedotteen noista uusista käytännöistä? Musta ainakin on hienoa, että Gelakin kehittää palveluitaan :xmas:
Mikä uudistus?Ei nyt juuri jaksa mennä kelan sivuille..

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
jo uusia vitsejä! Nämä siun lapsilisä vitsit joka kuukausi ei jaksa enää tosiaankaan naurattaa!
Eikö toista vierasta hymyilytä? Onko liian vakava aihe vitsailuun?


Kyllä täällä ainakin jakso suupielet nousta kohti kattoa, Kiitos :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja yönlapsi:
Oottehan kaikki saaneet ja lukeneet sen tiedotteen noista uusista käytännöistä? Musta ainakin on hienoa, että Gelakin kehittää palveluitaan :xmas:
Mikä uudistus?Ei nyt juuri jaksa mennä kelan sivuille..
Syyskuun alusta alkaen lapsilisät maksetaan käteisellä Gelan toimistosta aina lapsen syntymäpäivänä :xmas: Siis jos lapsi on syntynyt vaikka 1.1. niin lapsilisät saa hakea joka kuukauden ensimmäisenä päivänä. Kätevää, vai mitä? Ei tartte enää muistaa erillisiä maksupäiviä, riittää kun muistaa, milloin oma kullannuppu on syntynyt. Jos Gela ei juuri sinä päivänä ole auki, niin rahat menee valtion kassaan :saint:
 
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja yönlapsi:
Oottehan kaikki saaneet ja lukeneet sen tiedotteen noista uusista käytännöistä? Musta ainakin on hienoa, että Gelakin kehittää palveluitaan :xmas:
Mää oon niin laiska etten viitsi tsekata, mutta kerro sä mulle niin oot mun ihqraksu. :heart: :hug: :D
Kato tosta yläpuolelta =)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
jo uusia vitsejä! Nämä siun lapsilisä vitsit joka kuukausi ei jaksa enää tosiaankaan naurattaa!
Eikö toista vierasta hymyilytä? Onko liian vakava aihe vitsailuun?


Kyllä täällä ainakin jakso suupielet nousta kohti kattoa, Kiitos :D
Ei, koska olen joskus vuonna yks ja sata tälle nauranut, mutta nykyisin lähinnä ottaa pannuun, kun tonnikeiju ei osaa vieläkään käyttää kelan sivuja.
jos tää ois täällä ekakertaa täällä niin ois ok, mutta kun tämä on joka hiton kuukaus! tonnikeiju kysyy siis aina millon lapsilisät tulee ja häntä on neuvottu jo niin monesti katsomaan kelan sivuilta, että luulis jo osaavan...
 
Alkuperäinen kirjoittaja yönlapsi:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja yönlapsi:
Oottehan kaikki saaneet ja lukeneet sen tiedotteen noista uusista käytännöistä? Musta ainakin on hienoa, että Gelakin kehittää palveluitaan :xmas:
Mää oon niin laiska etten viitsi tsekata, mutta kerro sä mulle niin oot mun ihqraksu. :heart: :hug: :D
Kato tosta yläpuolelta =)
Oi ihanaa. :heart: :hug: :heart: :p =) :flower: :saint:
 
vieras
tämä juttu on vähän sama kuin kertoisi joka viikko joillekin saman vitsin. kaks mummoa meni mustikkaan, mutta toinen ei mahtunutkaan. joitakin se naurattaa ekakerralla, joitakin ei edes silloin ja sitten on niitä jotka nauravat sille joka kerta...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja yönlapsi:
Oottehan kaikki saaneet ja lukeneet sen tiedotteen noista uusista käytännöistä? Musta ainakin on hienoa, että Gelakin kehittää palveluitaan :xmas:
En mä ainakaan löytänyt tuollaista tiedotetta.Taitaa olla omasta päästä keksitty juttu!

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei, koska olen joskus vuonna yks ja sata tälle nauranut, mutta nykyisin lähinnä ottaa pannuun, kun tonnikeiju ei osaa vieläkään käyttää kelan sivuja.
jos tää ois täällä ekakertaa täällä niin ois ok, mutta kun tämä on joka hiton kuukaus! tonnikeiju kysyy siis aina millon lapsilisät tulee ja häntä on neuvottu jo niin monesti katsomaan kelan sivuilta, että luulis jo osaavan...
Ai noin pahasti on asiat
Voi sinua.. :( Onpa sulla ollut kärsimystä kerrakseen.. :(

:whistle: :whistle:

 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja yönlapsi:
Oottehan kaikki saaneet ja lukeneet sen tiedotteen noista uusista käytännöistä? Musta ainakin on hienoa, että Gelakin kehittää palveluitaan :xmas:
En mä ainakaan löytänyt tuollaista tiedotetta.Taitaa olla omasta päästä keksitty juttu!
Sun täytys pitää parempi huoli saamistas posteista :D Jos sä nyt kuitenkin olet sen hävittänyt, niin käy vaikka tarkistamassa www.gela.com sivuilta :xmas:

muoks...kirotusvireitä :saint:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja yönlapsi:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja yönlapsi:
Oottehan kaikki saaneet ja lukeneet sen tiedotteen noista uusista käytännöistä? Musta ainakin on hienoa, että Gelakin kehittää palveluitaan :xmas:
En mä ainakaan löytänyt tuollaista tiedotetta.Taitaa olla omasta päästä keksitty juttu!
Sun täytys pitää parempi huoli saamistas posteista :D Jos sä nyt kuitenkin olet sen hävittänyt, niin käy vaikka tarkistamassa www.gela.com siuvilta :xmas:
Eipä ole mitään postia tullut.Enkä löytänyt kelan sivuiltakaan..
No eipä kyllä itseäni haittaa,pystyn kyllä odottelemaan maksupäiviin asti.Joskus tietysti voi tulla tilanne että pitää tiskiltä hakea.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja koivunkäpy:
:whistle: onkos joillain oikeesti, niinku aikuisten oikeesti noin kireellä pipo???

Mut miks hitossa ne tänä vuonna tulloo jussin jälkeen, eikös ne ylleesä oo tullu ennen jussia??
Jos maksupäivä (siis tuo 26pvä) osuu juhannukseen,silloin maksetaan ennen juhannusta.Kuten arkipyhänkin kohdalla tai sunnuntain.Nythän 26pvä on tiistai.
Ja jos tuo 26pvä on maanantai,maksetaan sitä edeltävänä perjantaina.

 
vieras
Annettu Helsingissä 3 päivänä joulukuuta 2004
Sosiaali- ja terveysministeriön asetus
lapsilisän maksupäivästä

Sosiaali- ja terveysministeriö on 21 päivänä elokuuta 1992 annetun lapsilisälain (796/1992) 10 §:n 1 momentin nojalla päättänyt:
1 §
Lapsilisän maksupäivä

Lapsilisän maksupäivä on kunkin kalenterikuukauden 26. päivä.

Jos 1 momentissa tarkoitettu maksupäivä on pyhäpäivä, joulu- tai juhannusaatto, arkilauantai taikka pyhäpäivän jälkeinen arkipäivä, on maksupäivä kuitenkin sanottuja päiviä välittömästi edeltävä Suomessa sijaitsevien rahalaitosten aukiolopäivä.

Jos lapsilisä maksetaan lapsilisälain 9 §:n 2 momentin nojalla takautuvasti, maksupäivä voi olla myös muu kuin 1 tai 2 momentissa tarkoitettu Suomessa sijaitsevien rahalaitosten aukiolopäivä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
jo uusia vitsejä! Nämä siun lapsilisä vitsit joka kuukausi ei jaksa enää tosiaankaan naurattaa!
Eikö toista vierasta hymyilytä? Onko liian vakava aihe vitsailuun?


Kyllä täällä ainakin jakso suupielet nousta kohti kattoa, Kiitos :D
Ei, koska olen joskus vuonna yks ja sata tälle nauranut, mutta nykyisin lähinnä ottaa pannuun, kun tonnikeiju ei osaa vieläkään käyttää kelan sivuja.
jos tää ois täällä ekakertaa täällä niin ois ok, mutta kun tämä on joka hiton kuukaus! tonnikeiju kysyy siis aina millon lapsilisät tulee ja häntä on neuvottu jo niin monesti katsomaan kelan sivuilta, että luulis jo osaavan...
Sähän vitsailet, eikö niin? :D Tai sitten sulla on mennyt pointti pahasti ohi. ;)

 

Yhteistyössä