Hehkun nyt ihan vähän vaan, mutta tää on mun viimenen viikko kotiäitinä.

...
Mulla viimeinen lomaviikko (neljä viikkoa lomaa takana) ja voin sanoa, että helpottaa :D Ei se kesällä tunnu missään, mutta nyt viimeinen viikko pakkasten ja viiman takia mennyt melko pitkälti sisätiloissa, niin voin sanoa kaipaavani jo ulkomaailmaa!
 
Seikkailija Dora
:flower: =)
oon ollu kotiäitinä 8v ja ajatuskin olla jossain muualla pelottaa. mutta enää max 2.5v niin munkin kotiäitiura loppuu kun toi nuorin täyttää 3v. :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Seikkailija Dora:
:flower: =)
oon ollu kotiäitinä 8v ja ajatuskin olla jossain muualla pelottaa. mutta enää max 2.5v niin munkin kotiäitiura loppuu kun toi nuorin täyttää 3v. :heart:
Melkonen ura kotona, täytyy sanoa. Mä sekoan päästäni täällä: esikoisesta olin 3 vee, ja kakkosesta lähdinkin töihin jo kun poju oli 4 kk. Nyt tää kolmonen erinäisine vaiheineen pakotti tähän vuoden kotona olemiseen, mutt vihdoin mulle koittaa vapaus! Ihanaa! :D
Hattua kyllä nostan niille äideille, jotka kotona jaksaa olla.
 
Seikkailija Dora
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Alkuperäinen kirjoittaja Seikkailija Dora:
:flower: =)
oon ollu kotiäitinä 8v ja ajatuskin olla jossain muualla pelottaa. mutta enää max 2.5v niin munkin kotiäitiura loppuu kun toi nuorin täyttää 3v. :heart:
Melkonen ura kotona, täytyy sanoa. Mä sekoan päästäni täällä: esikoisesta olin 3 vee, ja kakkosesta lähdinkin töihin jo kun poju oli 4 kk. Nyt tää kolmonen erinäisine vaiheineen pakotti tähän vuoden kotona olemiseen, mutt vihdoin mulle koittaa vapaus! Ihanaa! :D
Hattua kyllä nostan niille äideille, jotka kotona jaksaa olla.
ei kannata. minä taas niille jotka tajuu/haluu lähteä töihin. tää kotonaolo on niin helppoa. siks varmaan olenkin kotiäitinä vielä. :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Menetkö Nasu töihin vai opiskelemaan?
Opiskeleen nyt ainakin, mutt en tiiä vielä töihin paluusta. Yhden vuoron lupasin tehdä jos on ihan huutavin pula työntekijöistä, mutta virallisesti mä olen hoitovapaalla yhä niin kauan kuin toisin ilmoitan.. Tiedä sitten, hyödynnänkö sitä opiskeluilleni, vai palaanko töitäkin tekeen silleen kun hyvältä tuntuu.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Menetkö Nasu töihin vai opiskelemaan?
Opiskeleen nyt ainakin, mutt en tiiä vielä töihin paluusta. Yhden vuoron lupasin tehdä jos on ihan huutavin pula työntekijöistä, mutta virallisesti mä olen hoitovapaalla yhä niin kauan kuin toisin ilmoitan.. Tiedä sitten, hyödynnänkö sitä opiskeluilleni, vai palaanko töitäkin tekeen silleen kun hyvältä tuntuu.
Ok, onnea opintoihin :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Seikkailija Dora:
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Alkuperäinen kirjoittaja Seikkailija Dora:
:flower: =)
oon ollu kotiäitinä 8v ja ajatuskin olla jossain muualla pelottaa. mutta enää max 2.5v niin munkin kotiäitiura loppuu kun toi nuorin täyttää 3v. :heart:
Melkonen ura kotona, täytyy sanoa. Mä sekoan päästäni täällä: esikoisesta olin 3 vee, ja kakkosesta lähdinkin töihin jo kun poju oli 4 kk. Nyt tää kolmonen erinäisine vaiheineen pakotti tähän vuoden kotona olemiseen, mutt vihdoin mulle koittaa vapaus! Ihanaa! :D
Hattua kyllä nostan niille äideille, jotka kotona jaksaa olla.
ei kannata. minä taas niille jotka tajuu/haluu lähteä töihin. tää kotonaolo on niin helppoa. siks varmaan olenkin kotiäitinä vielä. :ashamed:
Mä toisaalta olen kuitenkin tavallaan myös kotihoidon kannattaja: lasten kannalta siis. Jollei tämä asia järjestyisi niin että lapset yhä ovat kotihoidossa ja ekaluokkalainen yhä tulee kotiin jossa joku odottaa, saattaisin ratkaista asiat toisin. Tai kävisin taas töissä yötä myöden, niinkuin ennen tätä opiskelujuttua. Eli kuitenkin lasten hoitomuoto ratkaisee musta tämän asian, vaikka inhoankin kotiäitiys aikaa enemmän kuin mitään muuta. :ashamed:
 

Yhteistyössä