Hei kaikki Marsun omistajat..

  • Viestiketjun aloittaja "marsu"
  • Ensimmäinen viesti
"marsu"
Minä olen miettinyt marsun ottamista lemmikiksi ja haluaisin kuulla juttuja niiltä kenellä jo sellainen/sellaisia on lemmikkinä? Kumpi kanattaisi ottaa tyttö vai poika vai onko sillä mitään väliä? viihtyykö yksin? tottuuko omistajaansa helposti? pureeko helposti? voiko pitää asunnossa rajatulla alueella vapaana? missä paikassa kotona on paras paikka marsun häkille? jne..
 
[QUOTE="marsu";29468965]:( mitäs jos kaikki kasvattajat ovat monen sadan kilometrin päässä? että jos ei millään pääse hakemaan niin kaukanta?[/QUOTE]

Sitten ei yksinkertaisesti kannata eläintä hankkia. Auton nyt luulisi saavan jostain aina lainaksi (jos ei omista ajokorttia niin joku sen omistava kuskiksi) ja polttoainekulut ovat minimaaliset verrattuna siihen mitä se eläin tulee kustantamaan elämänsä aikana.
 
marsun omistaja
Mulla oli lapsena ja teininä marsuja ja nyt 4v. Urosmarsu herra, hyvin ihmisystävällinen, enemmän tykkää lapsista kuin meistä. Ei ole niin väliä ottaako tytön vai pojan. Me on ostettu ihan eläinkaupasta, mutta mielellään kasvattajalta. Viihtyy yksinkin, mutta jos on ainut marsu, tarvitsee paljon ihmisen seuraa ja vapaana oloa. Meillä on olkkarin lattialla ihan vapaasti. Ei pure jos totuttaa ihan pienestä käsittelyyn esim. Kynsien leikkaus. Häkki parasta olla vedottomassa paikassa, ei mielellään lattialla. Marsu on ihana lemmikki <3
 
"sipsi"
Meillä on nyt 5. marsu, kaverinsa kuoli tammikuun alussa :( Kesällä meiltä meni vanharouva 7-vuotiaana. Ihania lemmikkejä ovat :heart: Toki vaativat melko paljon, helppo ja halpa lemmikki marsu ei ole.
 

Yhteistyössä