Hei kakkuekspertit!

"Zarppa"
tapaan kostuttaa pohjat niin, että kun sitä sormenpäällä kokeilen, se on vähän niinkuin kuivaksi puristettu pesusieni. Nesteen määrää en osaa sanoa, mä ruokalusikalla aina lusikallinen kerrallaan laitan nesteen tasaisesti.
 
makuasia...
vaikea sanoa, riippu paljon millaisia kakkupohjasi ovat, kiinteitä vai hötömpiä. Itse pidän kuivista jenkkityylisistä sponge cake- kakuista, en suomalaisista läpimäristä kermavaahto-banaaninsiivu-hillo virityksistä (en ole asunut jenkeissä, ihan vaan tykkäämisjuttu, tykkään paljon esim. lidlin kakuista ;) ) Kun teen kakkuja juhliin kostutan ja täytän ne edellisenä päivänä niin että tulevat 'suomalaisiksi lötköiksi' ja sitten koristelen seuraavana...
 
dankke söön
pullasutilla kun vetelet sen muutaman kertaa nii eiköhän pelaa ja otathan huomioon kauanko kakku on esim kaapissa jos on kauan nii vähemmän kostutusta jos pikakakku ni enemmän....

minä olen paakari pitkon väännän ja pitkon väännän ja pitkon väännän
 
Alkuperäinen kirjoittaja dankke söön;24156716:
pullasutilla kun vetelet sen muutaman kertaa nii eiköhän pelaa ja otathan huomioon kauanko kakku on esim kaapissa jos on kauan nii vähemmän kostutusta jos pikakakku ni enemmän....

minä olen paakari pitkon väännän ja pitkon väännän ja pitkon väännän
Dankke:) Yön yli on kaapissa, aamulla koristelen sitten.
 

Yhteistyössä