Hei kehitysvammaisten äidit!

Ottakaa minuun y-viestillä yhteyttä.
Olen kummina vammaiseksi todetulle puolivuotiselle lapselle.Haluaisin auttaa kummilapsen äitiä.Hän ei jaksa itse kerätä itselleen vertaistukea.Lupasin auttaa kaikin keinoin. Tämä lapsi alettiin 3 kk:n ikäisenä huomata erityislapseksi...kerron y-viesteissä enmmän.Vanhemmat on ihan loppuunajettuja.Varsinkin sellaiset,jotka elätte nyt samaa vaihetta,tai olette päässeet vahvoille diagnoosista.Ottakaa minuun yhteyttä,niin sitten välitän kummilapsen äidile teidän tukea tietenkin suostumuksellanne.
TÄä on todella luottamuksellista.Mulla on suuri hätä tästä perheestä,he eivät nyt jaksa itse mennä mihinkään ryhmiin,mutta äiti on sanonut,että saan auttaa hakemalla heille saman kokeneita vanhempia.Tämä lapsi on heille toinen.Eka on jo 3 v tavallinen lapsi
 
Syntynyt huhtikuussa -06 ja heinäkuussa todettiin ensin sokeaksi,sitten näkövammaiseksi,eli näkee vähän valoja ja varjoja. Epilepsia,aivokurkiainen puuttuu,ei kannattele itseään. ei vielä selvää diagnoosia. seuraillaan
 
Hei
Olen kirjautumaton, eli en käy täällä edes säännöllisesti. Avaisitko vaikka sähköpostiosoitteen, johon voin laittaa sulle viestiä. Suhtaudun erittäin epäilevästi näihin kyselyihin täällä. Kuitenkin meidän lapsella on kaikki nuo oireet, ja erittäin harvinainen diagnoosi saatiin tänä kesänä. Jos tämä on siis ihan todenperäinen juttu ja oikeasti haluatte tietoa, niin voin sähköpostia vaihtaa. Miksikään tukiperheeksi ja ystäväksi en ala, koska siihen minulla ei riitä rahkeet tällä hetkellä.
 
vieraana
Varmasti hyvällä asialla olet. Mutta ainakin meidän perheessä asiat vaativat AIKAA. Perheenkesken läpikäymistä, yksin asioiden läpikäymistä, palavereita, lääkärikäyntejä, terapiakäyntejä jne. Siinä tilanteessa ei yksinkertaisesti jaksanut mitään ylimääräistä, ei niin mitään.

Kun tämä vaihe oli läpikäyty alkoi selviämisvaihe; Me selvitään, me jaksetaan, me halutaan. Otettiin kaikista selvää, netistä hakemalla muiden tarinoita kuulemalla ja jokainen tiedon muru oli tervetullutta.

Tosi tämän vaiheen jälkeen tullut laskuja ja taas vakaata. Sitten kun on riittävän vakaata jaksaa jälleen tavata muita ihmisiä. Huomaa että muillakin voi olla sama tilanne, eikä tunne itseään ihan ulkopuoliseksi vammaisen lapsen kanssa tässä maailmassa. (Vammasta riippumatta)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.11.2006 klo 13:30 Hei kirjoitti:
Olen kirjautumaton, eli en käy täällä edes säännöllisesti. Avaisitko vaikka sähköpostiosoitteen, johon voin laittaa sulle viestiä. Suhtaudun erittäin epäilevästi näihin kyselyihin täällä. Kuitenkin meidän lapsella on kaikki nuo oireet, ja erittäin harvinainen diagnoosi saatiin tänä kesänä. Jos tämä on siis ihan todenperäinen juttu ja oikeasti haluatte tietoa, niin voin sähköpostia vaihtaa. Miksikään tukiperheeksi ja ystäväksi en ala, koska siihen minulla ei riitä rahkeet tällä hetkellä.
Avasin sähköpostiosoitteen sempron@hollolalainen.com
Sinne voi laittaa mulle postia...kiitos etukäteen.
Olen sataprosenttisella asialla.En todellakaan ole pilailemassa.
 
hei
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.11.2006 klo 21:46 tulikellukka kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.11.2006 klo 13:30 Hei kirjoitti:
Olen kirjautumaton, eli en käy täällä edes säännöllisesti. Avaisitko vaikka sähköpostiosoitteen, johon voin laittaa sulle viestiä. Suhtaudun erittäin epäilevästi näihin kyselyihin täällä. Kuitenkin meidän lapsella on kaikki nuo oireet, ja erittäin harvinainen diagnoosi saatiin tänä kesänä. Jos tämä on siis ihan todenperäinen juttu ja oikeasti haluatte tietoa, niin voin sähköpostia vaihtaa. Miksikään tukiperheeksi ja ystäväksi en ala, koska siihen minulla ei riitä rahkeet tällä hetkellä.
Avasin sähköpostiosoitteen sempron@hollolalainen.com
Sinne voi laittaa mulle postia...kiitos etukäteen.
Olen sataprosenttisella asialla.En todellakaan ole pilailemassa.
Laitan sinulle viestiä tänään, jos ehdin.
 

Yhteistyössä