Hei mä oon ihan unohtanu kertoo teille palstatovereilleni...

Rakkaus sen kun kukoistaa, oon niin pirun onnellinen. Päräytettiin sitten viime perjantaina kihloihin :heart:

Jonku mielestä tää voi olla hätiköityä, eihän me virallisesti ehditty seurustella edes kahta kuukautta. Mutta meistä päätös oli oikea. Nyt ollaan toisillemme luvatut, muidenkin silmissä. Ens viikolla sitten juhlistetaan kihlautumista läheisimpien sukulaisten kanssa :)

Olen kovin kiitollinen että vihdoin löysin elämäni rakkauden :)
 
[QUOTE="vieras";27186710]Mistä löysit miehen? Täältä palstalta vai?[/QUOTE]

Kävi niin hassusti että kaverin kanssa rakastuttiin. Siis semmonen mies minkä oon tienny jo vuosien ajan. Ennen juhannust vaan pamahti päähän et kuin pässi mä oon ollu ku en oo ennen tajunnut hänen arvoaan :)
 
"vieras"
Onnea! :)

Mulle kävi vähän samoin. Tunsin mieheni kymmenen vuoden takaa, mutta en ollut yhtään osannut katsoa sillä silmällä. Tai oikeastaan ei mieleenkään tullut, että hän olisi ikinä voinut katsoa minua sillä silmällä, joten en osannut häntä edes potentiaalisena puolisoehdokkaana ajatella. Sitten edettiinkin nopeasti: muutettiin käytännössä heti yhteen, ja kolmen kuukauden päästä oltiin jo kihloissa. Nyt muutamia vuosia myöhemmin jo naimisissa ja lapsia.
 

Yhteistyössä