Hei! Minkä ikäisiä lapsia teillä on?

  • Viestiketjun aloittaja "iäkäs"
  • Ensimmäinen viesti
Yksi 7kk ikäinen poika. Minä opiskelen, miehelläni on oman alansa vakkaripaikka ja hmm..mitäs muuta tähän pitänee vastailla? :D
Asutaan kolmiossa asumisoikeusasunnossa ja omaa etsitään ihan rauhassa, kiire ei ole. Kunhan löydetään SE OIKEA :D
 
10v. ja avioliitossa ollessa ei ollut mahdollisuutta saada toista lasta taloudellisista syistä. Nykyisen miehen kanssa olemme puhuneet lapsen saamisesta. Mutta se tapahtuu sitten kun olemme naimisissa.

Pojan ollessa 0-4v. ex-mies oli opiskelija. Mä menin takaisin töihin 2v. kotona olemisen jälkeen. Erottuamme mies meni ulkomaille töihin.
 
Viimeksi muokattu:
Hmm... Viittinenköhän tähän vastata... No, jos mä sellasen hellemmän version kerron niin oltiin seurusteltu miehen kanssa vasta 5kk, olin vasta selviämässä/selvinnyt masennuksesta, en ollut nukkunut moneen vuoteen yli 3 tunnin yöunia, olin vasta opetellut syömään taas kunnolla.. Tein keikkahommia joiden jatkosta ei ollut takuuta..Ukolla oli vakiduuni.. ja sitten siis tulin raskaaksi.
Raskausaikana hankin vakkaripaikan (tai sanotaan mieluummin että sain), ja kun esikoinen syntyi asuttiin 45 neliön yksiössä. Minä olin kotiäitinä.
Toisen kohdalla, no, 3kk esikoisen syntymän jälkeen hän ilmoitti tulostaan. Muutettiin isompaan asuntoon (kaupungin vuokra) ja kotona olen ollut, rahaa nyt tulee sopivasti, mutta ei tarpeeksi että päästäisiin omaan asuntoon koska minulla on luottotiedot kuralla.
Tässä elellään, minä palaan töihin kohtapuolin ja lapsille on haussa pk-paikat.

Lapset siis nyt 1v4kk ja 2v4kk.
 
Miehellä edellisestä liitosta kohta 6 vuotias lapsi.

Me sitten; oltiin seurusteltu 8 kk, kun tulin raskaaksi, kihloissa oltiin siihen mennessä oltu 5 kk.
Nyt ollaan naimisissa. Asutaan kerrostalokaksiossa ja isompi on pakko löytää ennen vauvan syntymää.
 
3lapsen isä
minulla on kolme lasta 16v. tyttö, 5v. poika ja 3kk. poika. Ja he kaikki tulevat toimeen erittäin hyvin vanhimmalla on tosin eri äiti kuin pojilla, joten hän ei asu edes meidän kanssamme, mutta olemme sopineet että hän saa tulla meille milloin vain haluaa. Hän käy meillä usein ja on hoitanutkin pari kertaa vanhempaa poikaa ja tulee hänen kanssaan mahtavasti toimeen nuorinta poikaa hän "ujostelee" vielä vähän tai hän ei oikee uskalla ottaa sitä syliin koska pelkää tiputtavansa hänet. asuminen on helppoa asumme omakoti talossa pääkaupunkiseudulla
 
Tytär 1v9kk.
Lapsen syntyessä oltiin molemmat opiskelijoita, mies valmistui pian tytön synnyttyä. Oltiin seurusteltu tuolloin vajaa 2 vuotta, tänä vuonna tulee 4 vuotta yhteistä taivalta täyteen.
Nykyään molemmat valmistuneita, minä kotiäiti, mies välillä työttömänä, välillä töissä. Naimisissa oltu pian puoli vuotta. Asutaan vuokralla, omaa asuntoa aletaan miettiä kunhan kumpikin on jossain vaiheessa kunnon töissä.

Odotamme toista lasta rv10+5.
 
"nuori"
minulla on 4kk pienokainen itse opiskelen mieheni lopetti opiskelun ja aloitti työn mutta kun niin nuoria ollaan niin ei ole helppoa itse olen 16v ja mieheni 17v ja asumme vuorotellen minun ja mieheni vanhemmilla kohta pitäisi saada oma vuokra kämppä mieheni kummitädiltä ja olemme kihloissa :) ja lasta oli suunniteltu vuos ennen kuin laitettiin aluilleen halusin olla jo 16vuotta kun se syntyy :)
 
Mulla on 5v. tyttö, miehellä 9v. poika. Ex-miehen kanssa oltiin seurusteltu 2kk kun tulin raskaaksi, opiskelin silloin ekaa vuotta amk:ssa. Lapsen synnyttyä olin 2v. kotona, sitten takas kouluun ja tytön ollessa 1,5v. erottiin lapsen isän kanssa. Nykyisen miehen kanssa ollaan oltu yhdessä melkein 2v. joista 1v. kihloissa. Opinnot on menny päin persettä kun ei ala kiinnosta, nyt olen kyllä osa-aikasena töissä Alkossa ja suunnittelen lähteväni ens syksynä opiskelemaan alaa joka oikeasti kiinnostaa. Vuokralla ollaan asuttu koko ajan, ei ole tiedossa hankitaanko omaa koskaan, nyt ihan hyvä näin.
 
iltahden äippä
[QUOTE="nuori";22862484]minulla on 4kk pienokainen itse opiskelen mieheni lopetti opiskelun ja aloitti työn mutta kun niin nuoria ollaan niin ei ole helppoa itse olen 16v ja mieheni 17v ja asumme vuorotellen minun ja mieheni vanhemmilla kohta pitäisi saada oma vuokra kämppä mieheni kummitädiltä ja olemme kihloissa :) ja lasta oli suunniteltu vuos ennen kuin laitettiin aluilleen halusin olla jo 16vuotta kun se syntyy :)[/QUOTE]

Onnea elämäänne! Toivottavasti saatte pian oman asunnon ja kunnolla perheenä elämään.
Itse täytin aikoinaan 19 ensimmäisen synnyttyä, hyvin pärjäsimme.
 
16vuotiaana aloitettiin seurustelu, eka syntyi 20v, seuraava 23v, seuraava 26v, seuraava 33v ja nyt iltatähti 37v.

olen opiskellut ja ollut useamman vuoden vakkarityössä, ekan kohdalla olin ollut 2v töissä...
sama mies ja myös miehellä vakkarityöpaikka
tästä edellisestä, olen ollut ekan kerran vasta kotihoidontuella, iskä yleensä hoitanut lapsoset =)
 
iltatähden äippä
16vuotiaana aloitettiin seurustelu, eka syntyi 20v, seuraava 23v, seuraava 26v, seuraava 33v ja nyt iltatähti 37v.

olen opiskellut ja ollut useamman vuoden vakkarityössä, ekan kohdalla olin ollut 2v töissä...
sama mies ja myös miehellä vakkarityöpaikka
tästä edellisestä, olen ollut ekan kerran vasta kotihoidontuella, iskä yleensä hoitanut lapsoset =)
Neljän vuoden ikäerollako edelliseen iltatähti? Iltatähti tehdään ykeensä vuosia muiden jälkeen. Itse 4-kymppisenä.
 

Yhteistyössä