Hei, naiset, missä kulkee pettämisen raja?

  • Viestiketjun aloittaja Mikä on jo pettämistä?
  • Ensimmäinen viesti
Mikä on jo pettämistä?
a) kädestä pitäminen
b) suutelu kaulalle
c) suutelu suulle
d) kiihkeä suutelu + hyväily käsin
e) kiihkeä suutelu + käsi housuissa
f) kiihottaminen käsin, ei loppuun asti
g) tyydyttäminen käsin
h) yhdyntä

Missä kohtaa teillä loppuisi ymmärrys kumppanianne kohtaan?
Missä kohtaa loppuisi suhde?
 
rajamies
Pettämisen raja menee samassa kohdassa kuin hyvän maun rajakin - välilihassa


Alkuperäinen kirjoittaja Mikä on jo pettämistä?;11365489:
a) kädestä pitäminen
b) suutelu kaulalle
c) suutelu suulle
d) kiihkeä suutelu + hyväily käsin
e) kiihkeä suutelu + käsi housuissa
f) kiihottaminen käsin, ei loppuun asti
g) tyydyttäminen käsin
h) yhdyntä

Missä kohtaa teillä loppuisi ymmärrys kumppanianne kohtaan?
Missä kohtaa loppuisi suhde?
 
Tasan näin
Kohta a fyysiseltä puolelta, ellei se ole yhteisesti sovittu tapa, ja henkisesti se, kun toinen alkaa olla henkisesti tärkeämpi kuin kuka tahansa muista ystävistä, enemmän mielessä. Silloin pitää jo pysähtyä miettimään vakavasti. Ihastumistahan ei voi estää, mutta siinä kohti yhteydenpidon pitää pysähtyä. Kun toisesta tulee omaa puolisoa tärkeämpi, se on pahempaa kuin edes sänkyynmeno.
 
Lupa pettää
Alkuperäinen kirjoittaja Mikä on jo pettämistä?;11365489:
a) kädestä pitäminen
b) suutelu kaulalle
c) suutelu suulle
d) kiihkeä suutelu + hyväily käsin
e) kiihkeä suutelu + käsi housuissa
f) kiihottaminen käsin, ei loppuun asti
g) tyydyttäminen käsin
h) yhdyntä

Missä kohtaa teillä loppuisi ymmärrys kumppanianne kohtaan?
Missä kohtaa loppuisi suhde?
Siinä vaiheessa kun olet antanut itsellesi luvan pettää eli jo paljon aiemmin kuin uhria on edes näkyvissä. Pettäminen on seurausta jo olemassa olevasta huonosta parisuhteesta.
 
Licence to cheat
Alkuperäinen kirjoittaja Lupa pettää;11365990:
Siinä vaiheessa kun olet antanut itsellesi luvan pettää eli jo paljon aiemmin kuin uhria on edes näkyvissä. Pettäminen on seurausta jo olemassa olevasta huonosta parisuhteesta.
Paitsi naisille, jotka elävät hetkessä ja antavat tunteidensa viedä.
 
EeKoo
Eikös tuollaiset rajat pidä sopia kumppanin kanssa eikä yleisesti kysellä? Jokaisella parilla on omat rajansa. Pettäminen meillä tarkoittaa lupauksen pettämistä, että tehdään jotain salaa toisen selän takana. Meillä ei ole rajoja tuossa asiassa, eli saa mennä jos tekee mieli ja on mentykin, yleensä yhdessä ;)
 
Vanha Noita
Alkuperäinen kirjoittaja Mikä on jo pettämistä?;11365489:
a) kädestä pitäminen
b) suutelu kaulalle
c) suutelu suulle
d) kiihkeä suutelu + hyväily käsin
e) kiihkeä suutelu + käsi housuissa
f) kiihottaminen käsin, ei loppuun asti
g) tyydyttäminen käsin
h) yhdyntä

Missä kohtaa teillä loppuisi ymmärrys kumppanianne kohtaan?
Missä kohtaa loppuisi suhde?
En tiedä osaanko vastata kysymykseen oikein, mutta minua ei voi pettää kuin vain pettämällä lupauksen/luottamukseni. Luotan siihen, että jos rakkaus loppuu, minua informoidaan.
 
vanhanen nainen
Alkuperäinen kirjoittaja Mikä on jo pettämistä?;11365489:
a) kädestä pitäminen
b) suutelu kaulalle
c) suutelu suulle
d) kiihkeä suutelu + hyväily käsin
e) kiihkeä suutelu + käsi housuissa
f) kiihottaminen käsin, ei loppuun asti
g) tyydyttäminen käsin
h) yhdyntä

Missä kohtaa teillä loppuisi ymmärrys kumppanianne kohtaan?
Missä kohtaa loppuisi suhde?
Kyllä menis hermo jo a-kohdassa. Mun mies ei pitele ketään muuta kuin minua.
 
Vielä1vastaus
AP, odotatko tosissasi että joku muka vastaa esim. "e", että muka mitään sitä edeltävää ei normaali ihminen pitäisi pettämisenä? Olet kuin pikkulapsi jos luulet, että rajoja voi yrittää venyttää etkä tajua, että pettämisen raja tosiaan menee siinä, että ajattelee voivansa pelehtiä muiden kuin sen oman kumppaninsa kanssa.
 
Vanha Noita
Alkuperäinen kirjoittaja Mikä on jo pettämistä?;11365489:
Missä kohtaa teillä loppuisi ymmärrys kumppanianne kohtaan?
Missä kohtaa loppuisi suhde?
Minun mielestäni edelleenkin pettäminen on ihan vain omien korvien välissä. Minulta loppuisi ymmärrys siinä vaiheessa, jos mieheni haluaisi vaihtaa parisuhteemme johonkin muuhun muotoon. Suhde loppuisi varmaan samaan aikaan, mielipiteestäni huolimatta.

En ikinä mieti, mikä on pettämistä. En petä niin kauan kuin haluan säilyttää avioliittoni. Mieheni ei petä niin kauan kuin haluaa säilyttää avioliittomme. Olemme luvanneet mielestäni sen, että elämme yhdessä loppuelämän, mistään muusta ei ole ollut puhe. Joten, jos mieheni harrastaa yhdyntöjä muiden naisten kanssa, hän ei petä minua. Hän pettää lupauksensa vasta, kun ilmoittaa haluavansa erota minusta. Minua ei pelota. Jos mieheni haluaa harrastaa yhdyntöjä muiden naisten kanssa eikä valista niistä minua, se on ihan vain hänen yksityinen asiansa. JOS hän haluaa kertoa minulle niistä, alan huolestua...
 
Vapaaehtoinen
Alamäki on alkanut. Pettää saa, ja sinä olet jo pettänyt. Sen olet myöntänyt toisessa ketjussa (yhteinen hotelliyö ns karvakäden kanssa) Mikä teitä pitää enää yhdessä? Nimi? Perintö ja raha? Miehelläsi on varmaan vielä vientiä, mutta tuskinpa sulla. vähän säälittää nuo sun selitykset. Et varmasti ajatullut naimisiin mennessä, että saatte paneskella kuin kanit, etkä sinä muka välittäisi. Jos rakastaa toista, niin taatusti kirpaisee.
 
vähänpetetty
Anna, tuo oli hyvä määrittely.
Kädestä pitäminen voi olla pettämistä tai sitten ei, se riippuu aivan tilanteesta. Voihan toista esim pitää kädestä ihan ystävänä, lohduttaessa.

Mun mielestä mieheni petti mua, kun tietämättäni jutteli ja nukkui toisen naisen kanssa yön hellin tuntein saman peiton alla kädestä pitäen ja vähän aikaa sylikkäinkin, vaikkeivät seksiä olisikaan harrastaneet. Tai no, minulle kerrottiin, etteivät harrastaneet, mutta kukaan ei ollut todistamassa, kun olivat ihan kahdestaan samassa asunnossa bileiden jälkeen...
 
Ankelika
Vaikea sanoa missä kulkee pettämisen raja. Näistä jutusta tulee mieleen suhde, joka oli tosi vaikea.
Tällä iällä asioille vain nauraa sydämensä pohjasta.

Olin tänään monta paljon ulkona raikkaassa ulkoilmassa ja illalla nukahdin sohvalle.
Harmittaa, kun mindfulness-ohjelma jäi huonolle kuuntelulle. Heräsin monen tunnin päästä sohvalta ja sitten piristyin paistamaan maustekakun.

Kädestä pitäminen ei voi olla pettämistä. Sittenhän kättely olisi vallan siveetöntä.
Itseään ei voi pettää. Se on lohdullista tässä maailmassa.
 

Yhteistyössä