Hei nukkekoti immeiset.....

\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.03.2006 klo 22:14 Keittiönoita kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.03.2006 klo 22:11 Saapasjalkakissa kirjoitti:
No ei taatusti anneta :D
Multa on noi sosiaalimokkuraatit harrastaneet omatoimista tulonjakoa ja jokainen piirustuslehtiöni on pöllitty \|O \|O \|O Piirrä tässä sitten mitään luonnoksia :/ Kävisköhän junnun matikanvihko tarkoitukseen? :whistle: :whistle: :whistle:
Tottakai ja älä sitten säästele mitään tikku-ukkoja,semmosia joka sivu täyteen terästettynä erinäisillä "ulokkeilla" :whistle: :whistle: :D :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.03.2006 klo 22:17 Lilli kirjoitti:
Mä otin mun projektista muutaman kuvan, mutta mulla ei ole hajuakaan, miten ne sais nettiin.Hjälppia! Miten esim.toi Imegeschauk(?) tai MSN (?) toimii?
Imageshack toimii esim siten että rekkaudut siihen niin pystyt poistelemaan myös kuvias.... =)
Sinne ladataan kuva ja linkki kopsataan... ihan iisi homma :D
 
Keittiönoita
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.03.2006 klo 22:23 Saapasjalkakissa kirjoitti:
Tottakai ja älä sitten säästele mitään tikku-ukkoja,semmosia joka sivu täyteen terästettynä erinäisillä "ulokkeilla" :whistle: :whistle: :D :D
:LOL: :LOL: :LOL: :LOL: Vois junnulla aamulla koulussa hymy hyytyä :LOL: :LOL:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.03.2006 klo 22:25 Keittiönoita kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.03.2006 klo 22:23 Saapasjalkakissa kirjoitti:
Tottakai ja älä sitten säästele mitään tikku-ukkoja,semmosia joka sivu täyteen terästettynä erinäisillä "ulokkeilla" :whistle: :whistle: :D :D
:LOL: :LOL: :LOL: :LOL: Vois junnulla aamulla koulussa hymy hyytyä :LOL: :LOL:
Sanot sitte,että kun ei ollu mitään muutakaan ;)
Ja jatkat narisevaan sävyyn: aina mun kaikki tavarat viiään....Mää en ala,miks mua ei kukaan ymmärrä.... (tai jotain yhtä shokeeraavaa :D )
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.03.2006 klo 22:25 Saapasjalkakissa kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.03.2006 klo 22:17 Lilli kirjoitti:
Mä otin mun projektista muutaman kuvan, mutta mulla ei ole hajuakaan, miten ne sais nettiin.Hjälppia! Miten esim.toi Imegeschauk(?) tai MSN (?) toimii?
Imageshack toimii esim siten että rekkaudut siihen niin pystyt poistelemaan myös kuvias.... =)
Sinne ladataan kuva ja linkki kopsataan... ihan iisi homma :D
Missä kohdassa sinne rekkaudutaan, olen tosi onneton näissä tietsikkahommissa... :ashamed:
 
Keittiönoita
Hah, sainpas piirustuslehtiön. Sanoin muksuille, että taidanpa tehdä sen nukkekodin itse tehdyistä tiilistä kokoa 1 cm * 1,8 cm ja ne, jotka on nyysineet mun piirustuslehtiäni, tekee ensimmäiset 5000 tiiltä B)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.03.2006 klo 22:29 Keittiönoita kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.03.2006 klo 22:28 Lilli kirjoitti:
Missä kohdassa sinne rekkaudutaan, olen tosi onneton näissä tietsikkahommissa... :ashamed:
My Images. Sieltä pääset rekisteröitymään.
No nyt tuli vastaus sähköpostiin rekkautumisesta, mitä sitten?
 
Keittiönoita
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.03.2006 klo 22:38 Lilli kirjoitti:
No nyt tuli vastaus sähköpostiin rekkautumisesta, mitä sitten?
Koitan arvata, koska en ole itse tuonne rekisteröitynyt. Sulla pitäs olla siellä suurinpiirtein tämän näköinen näyttö
http://www.imageshack.us/
Paina Browse-painiketta ja valitse kuva omalta koneeltasi ja paina host it-painiketta.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.03.2006 klo 22:42 Keittiönoita kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.03.2006 klo 22:38 Lilli kirjoitti:
No nyt tuli vastaus sähköpostiin rekkautumisesta, mitä sitten?
Koitan arvata, koska en ole itse tuonne rekisteröitynyt. Sulla pitäs olla siellä suurinpiirtein tämän näköinen näyttö
http://www.imageshack.us/
Paina Browse-painiketta ja valitse kuva omalta koneeltasi ja paina host it-painiketta.
Juuri noin :D
Mulla oli myytinmurtajat tauko :D
 
No yritetään nyt, jos onnistuis:

Tästä se alkoi:



itsetehty sänky ja rahi makkariin, kampauspöytä vanha Lundby, tosin kangas vaihdettu...







Olohuoneenkalusto vertailuna Lundby/Sinooperi






Keittiöön ostettu puuhella ja tilpehööriä sekä vertailua Lundbyn kanssa:





Taustalla näkyvät tapetit ovat kokeiluja, eivät vielä välttämättä lopullisia vaihtoehtoja.
 
Lilliii....
Hei sä oot siis purkanu koko nukkekodin,onko sun tarkotus laittaa siihen seinät takasin? Miten hyvin semmonen rojekti onnistuu???
Tosi hienoja juttuja sulla tuolla...Mun silmään ei oikein noi Lundbyn omat tuotteistot iskeneet....Mut toi sänkykin oli oikein lumoavan ihana :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.03.2006 klo 23:46 Keittiönoita kirjoitti:
Wau Lilli, sähän olet jo pitkällä!!! Ethän sä muuten ole myyjänä Huuto.netissä? Kisaan nimittäin huudossa just samanlaisesta hellasta :D
En ole, toi äsköinenkin tietsikkatehtävä oli saavutus =)
 
Keittiönoita
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.03.2006 klo 23:47 Lilli kirjoitti:
En ole, toi äsköinenkin tietsikkatehtävä oli saavutus =)
Hyvinhän se onnistui :flower: Jeps, samanlaista hellaa haikailen minäkin. Saas nähdä, saanko sen huudettua vai en. Oletko katsonut Huuto.netistä Lundbyn kalusteita? Näyttäisi olevan aika paljonkin myynnissä.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.03.2006 klo 23:46 Saapasjalkakissa kirjoitti:
Lilliii....
Hei sä oot siis purkanu koko nukkekodin,onko sun tarkotus laittaa siihen seinät takasin? Miten hyvin semmonen rojekti onnistuu???
Tosi hienoja juttuja sulla tuolla...Mun silmään ei oikein noi Lundbyn omat tuotteistot iskeneet....Mut toi sänkykin oli oikein lumoavan ihana :D
Mä en halua nukkekodista hirveen vanhan näköistä, vaan sellaisen, missä itsekin viihtyisin asua.hakusessa oiskin lähinnä Laura Ashley, talonpoikais ja englantilaismaaseututyyli.

Tarkoitus ois laittaa takaisin.Nyt on seuraavana projektissa pieni hionta ja pohjamaalaus.Sitten tapetointi.Toivottavasti saan osat takaisin omille paikoilleen.Tarkoitus ois vaihtaa lattiamatskukin.Sain muuten rautakaupasta kivoja mallipaloja Tarketin muovimatoista.Niistä saa sen pintakerroksen vedettyä varovasti eroon.Ikkunapokat olivat tummuneet, samoin portaikko yms.Ajattelin maalata ne valkoisiksi uudestaan.Milläköhän onnistuu?
Talon ulkokuori on ns.tiilitalo, jossain vaiheessa muutan sen keltaiseksi puutaloksi ja jos mieheni viitsii,pyydän häntä tekemään taloon myös etuosan...

Sänky on tehty ihan vaahtomuovista, pahvista ja kankaasta.Tosi helppo!!! Se oli eka yritelmä, taidan tehdä vielä uudenkin... =)
 
Keittiönoita
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.03.2006 klo 00:26 Saapasjalkakissa kirjoitti:
Jummi Jammi....
Siitä tulee UPEA..... :D
Nyt pitäisi vaan päättää, tuleeko tornin ylimpään kerrokseen makkari ja keskimmäiseen kerrokseen kylpyhuone vai päinvastoin. Vai laitanko kylppärin tokan kerroksen oikeaan reunaan, kylppäriin mentäisiin siis keittiöstä, tornin 2. kerrokseen kirjaston ja ylimpään makkarin :/
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.03.2006 klo 23:58 Lilli kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.03.2006 klo 23:46 Saapasjalkakissa kirjoitti:
Lilliii....
Hei sä oot siis purkanu koko nukkekodin,onko sun tarkotus laittaa siihen seinät takasin? Miten hyvin semmonen rojekti onnistuu???
Tosi hienoja juttuja sulla tuolla...Mun silmään ei oikein noi Lundbyn omat tuotteistot iskeneet....Mut toi sänkykin oli oikein lumoavan ihana :D
Mä en halua nukkekodista hirveen vanhan näköistä, vaan sellaisen, missä itsekin viihtyisin asua.hakusessa oiskin lähinnä Laura Ashley, talonpoikais ja englantilaismaaseututyyli.

Tarkoitus ois laittaa takaisin.Nyt on seuraavana projektissa pieni hionta ja pohjamaalaus.Sitten tapetointi.Toivottavasti saan osat takaisin omille paikoilleen.Tarkoitus ois vaihtaa lattiamatskukin.Sain muuten rautakaupasta kivoja mallipaloja Tarketin muovimatoista.Niistä saa sen pintakerroksen vedettyä varovasti eroon.Ikkunapokat olivat tummuneet, samoin portaikko yms.Ajattelin maalata ne valkoisiksi uudestaan.Milläköhän onnistuu?
Talon ulkokuori on ns.tiilitalo, jossain vaiheessa muutan sen keltaiseksi puutaloksi ja jos mieheni viitsii,pyydän häntä tekemään taloon myös etuosan...

Sänky on tehty ihan vaahtomuovista, pahvista ja kankaasta.Tosi helppo!!! Se oli eka yritelmä, taidan tehdä vielä uudenkin... =)
Mä olen sun kanssa samoilla linjoilla tuon asian suhteen...
Minäkin kaipaan lähinnä semmosta kokonaisuutta,jotta se olisi miellyttävä omalle silmälle....
Multa muuten puuttuu koko portaikko....siinä saakin askarrella kun semmosen jostain pitäs saada....
Tahtoo kirppareille kierteleen...... :D
Toi sänky voi sun mielestä olla helppo,mut mulle liian kova pala.... :D
Mä oon käsitöissä SURKEE!
No mut joo....Mä oon saanu virallisesti nyt nukkekotirojektin alkuun...
Olen maalannut wc-paprutötterön mustaksi.... :D saa nähä saanko siitä joskus aikaan kiukaan :D Aloitan noinkin helposta ja luultavasti häpeen kun se on valmis :D :D :D Mut pääasia et on hauskaa :D
 

Yhteistyössä