Hei nukkekoti immeiset.....

\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2006 klo 20:04 L-I-L-L-I kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2006 klo 19:52 tuutilulla kirjoitti:
On tää ja hommaa :/ Yritä nyt sitten tavaroita pakkailla kun joka ainut nippeli pitää miettiä siltä kantilta: JOS vaikka nukkekoti hommis tarvii :headwall: :D

Ei oikein hommat etene tai ei ainakaan rojut vähäne :ashamed: :D
Koskas on muuttopäivä?

Eipä käy kateeksi...
Viikonloppuna ois tarkoitus raahata mukuloiden sängyt, lelut ja esikot pyhät kamat *Lue, tietokone & pleikkari*. Niin ja kissa. Konnia pitää käydä täällä syöttämässä ennen kun altaan kimppuun ehtii..

Just kirjotin irtisanomispaperin täst asunnosta. Tyhjänä tää pitäis olla kesäkuun lopussa. Tarkotus olis muuttaa niin ettei kaikkia tarvis kerralla pakata ja sitte taas pähkäillä milloin ne saa purettua :/ Toi kuopus kyl kaikki tyhjentää myös noi jo pakatut lootat :headwall:
 
Tuutilulla... Pakkailuniloa :D
Koskas netti siirtyy,vai oliks se niin että siellä päässä on jo netti :D
Tärkeysjärjestys nääs ;)
Joo...muuttaminen on yhtä rullaatia... Me muutettiin tähän vuonna hetkonen hmm.... Nyt iskikin kyllä tenkkapoo.... 04 kö se nyt oli.... ööööh... dementiaa pukkaa pirulauta... :D
Eikä me tästä taideta koskaan pois muuttaakaan... :ashamed: vaikka sitä omaa suurtakin taloa niin tekis mieli,niin pitänee hyväksyä tosiasiat ja luovuttaa ajoissa =)

Voimia sinne muuttorumban keskelle... koitahan kestää siellä =) =)

LILLII... sä oot taas ylittäny ittes :D Aivan upean hieno tuo sun kattaukses.... :p
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2006 klo 21:40 Saapasjalkakissa kirjoitti:
Tuutilulla... Pakkailuniloa :D
Koskas netti siirtyy,vai oliks se niin että siellä päässä on jo netti :D
Tärkeysjärjestys nääs ;)
On täällä päässä netti jo valmiina ja tässähän koneella just istun :D En kai miä muuten muuttaiskaan \|O Ja muut syythän miä silloin muinoin kerroinkin :whistle:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2006 klo 10:56 tuutilulla kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2006 klo 21:40 Saapasjalkakissa kirjoitti:
Tuutilulla... Pakkailuniloa :D
Koskas netti siirtyy,vai oliks se niin että siellä päässä on jo netti :D
Tärkeysjärjestys nääs ;)
On täällä päässä netti jo valmiina ja tässähän koneella just istun :D En kai miä muuten muuttaiskaan \|O Ja muut syythän miä silloin muinoin kerroinkin :whistle:
Muistan kyllä... jotenkin minä oon nyt tässä jo parina päivänä sekoillut ihan omiani... annettakoon siis anteeksi :ashamed: pliis... :D
Eilenkin laitoin kaverille vastauksen synttärikutsuun että juu, me tullaan sitten niinku tänään.. ja tänään sain ahaa elämyksen että ei oo lahjaa ja kaupat on kiinni... ja vasta eilen melkein samassa lauseessa aattelin että kaupat on tänään kiinni ja että haen lahjan sille lapselle sitten tänään...
Taukki mikä taukki... laitoin jo viestiäkin sinne että voi nenä mikä torvelo minä oikein olenkaan.... :whistle:
 
Tuli muuten mieleen, tekeekö kaikki itse omat kalusteensa? Joskus kun tein barbien-vaatteita, ne menivät kuin kuumille kiville, ne kalleimmat pitsiunelmatkin joiden hintalappu hirvitti itseäänkin. Ja mä kun alan väsäämään noita kalusteita, mulla saa olla aika saakutin iso tönö että saan ne sinne sitten mahtumaan, kohtuus kun tuppaa hukkumaan kun innostun askartelemaan :)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2006 klo 14:37 weatherwax kirjoitti:
Tuli muuten mieleen, tekeekö kaikki itse omat kalusteensa? Joskus kun tein barbien-vaatteita, ne menivät kuin kuumille kiville, ne kalleimmat pitsiunelmatkin joiden hintalappu hirvitti itseäänkin. Ja mä kun alan väsäämään noita kalusteita, mulla saa olla aika saakutin iso tönö että saan ne sinne sitten mahtumaan, kohtuus kun tuppaa hukkumaan kun innostun askartelemaan :)
Kaikki mitä ite osaan tehdä niin teen... Ei tässä oikeesti muuten taitais olla mitään järkee :D :D Ainakaan mun mielestä....
Kivoja yksityiskohtaisia huonekaluja sitten voi ostella... mut esim mulla ei oo tullu missään vastaan semmosia kivoja mitä voisin harkita :D
Mulla ei oo taas siinä ongelma että tavaraa tulis paljon,vaan nekin vähä mitä aikaan saa menee yleensä mulla pieleen :D Kuten kaikki mitä tähän asti oon tehny.... =) =) Mut en mä sen anna häiritä.... tai annan mut en välitä :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2006 klo 16:20 Saapasjalkakissa kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2006 klo 14:37 weatherwax kirjoitti:
Tuli muuten mieleen, tekeekö kaikki itse omat kalusteensa? Ja mä kun alan väsäämään noita kalusteita, mulla saa olla aika saakutin iso tönö että saan ne sinne sitten mahtumaan, kohtuus kun tuppaa hukkumaan kun innostun askartelemaan :)
Kaikki mitä ite osaan tehdä niin teen... vaan nekin vähä mitä aikaan saa menee yleensä mulla pieleen :D Kuten kaikki mitä tähän asti oon tehny....
Kyllä mä osan kalusteista teen itse.Puukalusteet ja astiat ainakin toistaiseksi olen melkein kaikki ostanut ja lisäksi muokkaan valmiita mööpeleitä.Kyllä mullakin on noiden nukkiskalusteiden suhteen päässyt jo mopo karkaamaan käsistä...

Ja Saapasjalkakissalle, älä aliarvioi ja vähättele sun töitäs, hienoja ne on olleet! :wave:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2006 klo 16:36 L-I-L-L-I kirjoitti:
Kyllä mä osan kalusteista teen itse.Puukalusteet ja astiat ainakin toistaiseksi olen melkein kaikki ostanut ja lisäksi muokkaan valmiita mööpeleitä.Kyllä mullakin on noiden nukkiskalusteiden suhteen päässyt jo mopo karkaamaan käsistä...

Ja Saapasjalkakissalle, älä aliarvioi ja vähättele sun töitäs, hienoja ne on olleet! :wave:
Niin mut sun on paljon hienompii ;) :D :D
Ite vaan huomaan aina jälkeen,että kun tuonkin ois tehny niin,niin ois tullu paljon parempi... Tai mielikuva siitä valmiista on niin paljon parempi kuin mitä se todellisuudessa on,että alkaa harmittamaan itteäänkin.... :whistle: Mut kuten sanoin niin kyllä ne mulle kelpaa vaikkei ne täydellisiä olekaan.... :D :D <br><br>
 
Minun mielestä tuollainen kaupan pinnis oli aika ankean näköinen ilman tekstiilejä, joten tuumasta toimeen:

Lakanaa, tyynyä, peittoa, pinnasuojaa ja katosverhoa tekemään:

http://i61.photobucket.com/albums/h57/Lillin-albumi/pinnasnky1.jpg

http://i61.photobucket.com/albums/h57/Lillin-albumi/pinnasnky2.jpg

http://i61.photobucket.com/albums/h57/Lillin-albumi/pinnasnky3.jpg

http://i61.photobucket.com/albums/h57/Lillin-albumi/pinnasnky5.jpg

http://i61.photobucket.com/albums/h57/Lillin-albumi/pinnasnky6.jpg

Katosta täytyy vielä vähän fiksata...

Mulla on tämä projekti edessä ihan 1:1 maailmassakin,
kun tyttö vaihtaa sänkyä...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2006 klo 16:30 L-I-L-L-I kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2006 klo 14:33 mami-80 kirjoitti:
sain tuossa yxpäivä tehtyä sohan, 2 nojatuolia, 2x rahia ja 2 sohvatyynyä =) pitäs joskus koittaa osaisinko laittaa kuvia näkyviin :ashamed: =)
Ois kyllä tosi kiva nähdä! :)
empä nyt tiiä et onko ne näkemisen arvosia :ashamed: mies se kysy et miten sää jaksat väsätä tuommosta pikkunäpräämistä mut ollu ihanaa tehä sillon kun niihin vaa on ollu aikaa :D nytki himottas tehä toinen kakluuni kun oon nyt saanu säästöön nuita veskipaperin hylsyjä ;)
taidampas lähtäkki tekaseen kun kuopus nyt koisii ulkona :D :wave:
 
oisinkohan nyt astetta viisaampi ja saisin nuita kuvia laitettua :D :ashamed:
koitampa :ashamed: kuvat on aika hailakoita eikä muutenkaan ni viimesen päälle kun otin ne miehen puhelimen kameralla.....
elikkäs tuosa ois kirjoja

koitan eka tuota yhtä ni jos ei toimi ni ei mee ko homma hukkaan...
laiskako ;) :whistle: ;)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.05.2006 klo 21:14 mami-80 kirjoitti:
oisinkohan nyt astetta viisaampi ja saisin nuita kuvia laitettua :D :ashamed:
koitampa :ashamed: kuvat on aika hailakoita eikä muutenkaan ni viimesen päälle kun otin ne miehen puhelimen kameralla.....
elikkäs tuosa ois kirjoja

koitan eka tuota yhtä ni jos ei toimi ni ei mee ko homma hukkaan...
laiskako ;) :whistle: ;)
 
mami80 harmailee
no hö! miksihä se semmonen...oisin halunnu semmosen sivun et voi käyä siellä "vappaasti"...mitähä se tekkee jos sinne kirjautuu...?tai onko siitä teille jotaki...ku mies laitto ne nettiin ni anto tuommose sivun..vai pystyskö niitä jonnekki muualle laittaan ettei tarvis kirjautua?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.06.2006 klo 22:44 L-I-L-L-I kirjoitti:
En minäkään nähnyt, harmi!

Mulla on kuvat täällä:

http://photobucket.com/

( http://s61.photobucket.com/albums/h57/Lillin-albumi/ )

ja tännekin on helppo laittaa:

http://www.imageshack.us/
mulla on niin huono kielipää :ashamed: etten ymmärtäny nuista sivuista.oisko kova homma jos kattosit ja neuvosit mua sitte et miten missäki kohin pittää toimia :ashamed: nolua! :snotty:
 

Yhteistyössä