Hei, pinoudutaan!

Niin nähtäisi keitä meitä täällä on?! Ok?
Ja tietenkin mielellään mustana jotta vois laittaa YV:tä jollekkii, jos mieli tekee...Ok?? Ja voishan vähän kertoo itestäkin jotain. Minä aloitan.

Olen vm. -79 yh. äiti ja minulla on kaksi poikaa, 7½v ja 3v. Käyn töissä ja asun vuokralla tällä hetkellä. Meillä asustelee myös kääpiösnautseri uros. Harrastan lenkkeilyä ja käsitöitä.

Olen päässyt eroni yli ja nyt olenkin avoimin silmin etsimässä sitä oikeaa ja mukavaa miestä. Vaikka olenkin nauttinut lasteni kanssa elämästäni ajasta paljon, niin voisin kuvitella että joskus meillä olisi myös "iskä" täällä jakamassa arjen :wave:
 
Minä vm-81, tyttö täyttää viikon päästä 3v. Espoossa asutaan ja perheeseen kuuluu myös kisu.
Teen kahta duunia ja typy on päiväkodissa.
Erosta on vähän yli vuosi ja hyvin menee, exän kans loistavat välit (ainakin tällä hetkellä) ja nyt viihdyn erittäin hyvin yksin. JOS sattuisi elämääni astumaan mies niin kivaahan se olisi, mutta mitään en etsi, vaan nautin elämästä näin kahden tytön kanssa :)
 
Fabulous Patsy Stone
Minä 43v ja pojat 12 ja 2v. Meillä on kolme pikkukoiraa. Itse opiskelen ja pieni poika on päiväkodissa. Meillä ei ole koskaan isää lapsilla ollutkaan.
 
Minä vm.77 ja poitsu 1v9kk.Keski-Suomes asustellaan ja poitsun yh ollu alusta saakka...Isälle rupes viinakset maistuun turhan usein ja paljon,joten se oli moro.Toki pidetään yhteyttä pojan takia ja käy mahdollisuuksiensa mukaan poikaa katsomassa.
Hyvin menee ilman isän jatkuvaa läsnäoloa,mulla jopa paremmin :D
 
Täällä tuore kolmen tytön yh.6,8,12 vuotiaat.Meidän elämä ollut ylä ja alamäkiä:päihteet isällä käytössä.Pitkiäkin jaksoja selvä,mut aina lopulta retkahti.Nyt se on lopullisesti OHI!Mittari täyttyi.En kyllä tiedä miten jaksan yksin,nyt kuukauden ollut yh.Mut periksi en anna!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.10.2006 klo 20:36 äippä kirjoitti:
Täällä tuore kolmen tytön yh.6,8,12 vuotiaat.Meidän elämä ollut ylä ja alamäkiä:päihteet isällä käytössä.Pitkiäkin jaksoja selvä,mut aina lopulta retkahti.Nyt se on lopullisesti OHI!Mittari täyttyi.En kyllä tiedä miten jaksan yksin,nyt kuukauden ollut yh.Mut periksi en anna!
Sorry,tuo hymiö pääsi vahingossa lipsahtamaan,ei todellakaan ollu tarkoitus.
 
HoNDaTyTTö
täällä mamma vuosimallia 80..löytyy lapsoset vuosimallia p99 ja t05..muuttanut vastikään riihimäelle :)

huppista..mitä ihmettä mä tänne on kirjottanu :headwall:
toisin olen joskus yh ollut.......<br><br>
 
uusi
Täällä mamma vm -80, pojat 2 vee ja 6kk:tta, mies meni toiseen perheeseen leikkii isää kuukausi sitten.. nytten koitan jatkaa elämääni ilman sitä ns.elämäni rakkautta.
 
olen 25-vuotias kolmen pojan yh-äiti.. Erosin lasteni isästä n.vuosi sitten. Tällä hetkellä opiskelen lähihoitajaksi ja tarkoitus olis päästä tekemään töitä lasten parissa :) Elämä on yhtä hulinaa,mutta ihanaa sellaista :D
 
Kolmekymppinen kolmevuotiaan iloisen pojun äiti.
Iskän heivasin pois kun maistui niin tuo viina hänelle...
Näin on hyvä elää: rauhassa ja turvassa. Suuria en elämältä enää toivo. Kaikki hyvä löytyy läheltä
:heart:
Paras pääoma on oma pää =)
 

Yhteistyössä