Hei!!! Tää Hesan tapaus liittykin Aueriin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
fsdghs
Toisessa lehdessä kerrottiin että on TAKSIyrittäjä, ei PÄIVÄKOTIyrittäjä. Ja se päiväkotijuttu oli jo viime kuussa, miksi se tyyppi vasta nyt olisi vangittu... miettis nyt.
 
"vieras"
...enpä ole lukenut kuin yhdestä lehdestä... Niin se jää tieto pimentoon.
Kuitenkin jos on syyllistynyt tähän niin hyvä kun on nyt todistaja eli varmaan se mies laulaa Annelista kaiken mitä tarvitseekin. Ja jos tosiaan on tuohon syyllistynyt niin linnaan vaan eikä tosiaankaan mitään korvauksia!!!!!!!!!!!!
 
qw23g
Toinen miehistä oli 50-luvun tuotos, toinen 60-luvun. Ja tosiaan taksikuskikin vielä. Päiväkotijätkä vangittiin elokuussa, taksiäijä viikko sitten eli syyskuussa.

Eli ei sama jätkä.
 
"mimi"
[QUOTE="juu";24641744]Minä alotin sen ketjun mutta lopetin kolmen ekan vastauksen jläkeen kun mielipiteeni lytättiin,arvasin vain ihan itse,[/QUOTE]

Hiton hyvä arvaus kun kyse oli TAKSIkuskista. Vai olikohan sillä sivubisneksenä päiväkoti? Hmmmmmm.....
 
serlock
[QUOTE="mimi";24641797]Hiton hyvä arvaus kun kyse oli TAKSIkuskista. Vai olikohan sillä sivubisneksenä päiväkoti? Hmmmmmm.....[/QUOTE]

Jos se taksikuski on käynyt päiväkotia, lapsena. Olikan niiden ryhmässä Seppo nimisiä poikia, jotka pitivät sinisistä vaatteista. Hmm.... vyyhti kiristyy...
 
  • Tykkää
Reactions: as if
[QUOTE="vieras";24641782]...enpä ole lukenut kuin yhdestä lehdestä... Niin se jää tieto pimentoon.
Kuitenkin jos on syyllistynyt tähän niin hyvä kun on nyt todistaja eli varmaan se mies laulaa Annelista kaiken mitä tarvitseekin. Ja jos tosiaan on tuohon syyllistynyt niin linnaan vaan eikä tosiaankaan mitään korvauksia!!!!!!!!!!!![/QUOTE]


Kotimaa - Uutiset - Ampparit.com
 
[QUOTE="mimi";24641797]Hiton hyvä arvaus kun kyse oli TAKSIkuskista. Vai olikohan sillä sivubisneksenä päiväkoti? Hmmmmmm.....[/QUOTE]

Sanottiin, että se toimi monella muullakin alalla taksibisneksen lisäksi.
 
Viimeksi muokattu:
"nana"
Mä olen sitä mieltä että auerin löasten kannalta alkaa jo olla parempi että,lapset asuvat auerin veljellä,missä ovat tähänkin asti asuneet. Lapsien elämä on tahrittu ja sekoitettu pysyvästä jo pitkältä aikaa. Nyt lapset voisi saada olla rauhassa ja asua turvallisesti. Kauheeta sotkemista ja vaahtoomista. Luulen että,Anneli Auer alkaa olla aika epätasapainoinen vanhempi ja sitä on varmasti ollutkin.
 

Yhteistyössä