Hei tänään on perjantai!

been there
Mua pelotti ennen perjantait. Silloinen ukko joi ja aina piti jännittää mitä tuleman pitää.
Nyt elän tasaista ja turvallista elämää lapsen kanssa.
Perjantait on ihania !!
 
Alkuperäinen kirjoittaja been there:
Mua pelotti ennen perjantait. Silloinen ukko joi ja aina piti jännittää mitä tuleman pitää.
Nyt elän tasaista ja turvallista elämää lapsen kanssa.
Perjantait on ihania !!
Tuttua tuttua :hug:
Tää on toinen perjantai, vuoden pelon jälkeen ja mietin mikä hitto oli et edes yritin taas luottaa siihen.
Mutta nyt mä olen onnellinen, ei pelota. :D

 
been there
Ihanaa kun olet päässyt pelosta !
Vielä kolme vuotta sitten sain ihan fyysisiä oireita; vatsa-ja päänsärkyä kun jännitin niin viikonloppuja.
Nukun edelleen kännykkä tyynyllä, siitä en kai pääse koskaan.
Mutta kun kelaan niitä aikojja niin ihan puistattaa...ja samalla tunnen suurta kiitollisuutta että sain järjestettyä elämämme, lapsen ja mun, niin kuin pitää.
Olet rohkea !!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Motha:
Kauheeta jos pitäis pelatä perjantaita.
Toisaalta minä pelkäsin lapsena torstaita ja sunnuntaita.
Sitä ei edes huomaa, perjantai aamusta alkaa levottumuus, hermostuneisuus, ja sitte ku sä näät sen kaljan tajuu mistä se tulee ja on vaan jäykkä ja miettii millä tuulella se tänään on.
Ja se pelko ei katoo vaikka toinen olis juomatta kuukauden tai kaks, sä vaan pelkäät jos se retkahtaakin, mitä jos..
Mut se pelko on nyt pois. =)

Saako kysyy miksi sinä pelkäsit torstaita ja sunnuntaita?

 
Alkuperäinen kirjoittaja Venefica:
Alkuperäinen kirjoittaja Motha:
Kauheeta jos pitäis pelatä perjantaita.
Toisaalta minä pelkäsin lapsena torstaita ja sunnuntaita.
Sitä ei edes huomaa, perjantai aamusta alkaa levottumuus, hermostuneisuus, ja sitte ku sä näät sen kaljan tajuu mistä se tulee ja on vaan jäykkä ja miettii millä tuulella se tänään on.
Ja se pelko ei katoo vaikka toinen olis juomatta kuukauden tai kaks, sä vaan pelkäät jos se retkahtaakin, mitä jos..
Mut se pelko on nyt pois. =)

Saako kysyy miksi sinä pelkäsit torstaita ja sunnuntaita?
Helluntalaisten kokoukset oli silloin eli mulla on uskonto pilannut lapsuutta.

Mä oon tosi onnellinen sun puolesta :hug:
 

Yhteistyössä