Hei te joilla on synnytysten väli ollut monta vuotta!!

Rukoilijasirkka
5 vuotta oli välissä. Oli hurjasti ainakin nopeempi. Alko heti aika rankkana jo ekalla supistuksella, etten jäänyt laskemaan supistusten väliä, vaan tiesin heti että piti mennä.

Aika kipeetähän se teki, mutta niin se ekakin synnytys teki. Tokassa ei tarttenut paljoo odotella.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Ootas, kerron sitten lokakuussa. :snotty: Ainakin raskausaika on ollut 'mielenkiintoinen'. :D
Määrittele mielenkiintoinen :kieh:
Aiemmissa ei ole ollut oikeestaan mitään vaivoja, ne kaikki kasaantui tähän yhteen raskauteen. :kieh:
Selevä.Mä olisin siis kanssa ihan rampa.No kai se kroppa on hiukan eri kunnossa nyt kun sillon alta 20 vuotiaana*hitto sitä on ollutkin nuori kun on noi pojat saanu* :eek:
 
Mulla välit 5 ja 6 vuotta. Synnytyksissä en huomannut suuria eroja, viimeinen rankin, mutta lapsi olikin melkein kilon isompi kuin muut.
Mutta odotusajat... ekassa olin tosi hyvässä kunnossa, en tarvinnut sairaslomaa tms. Toisessa alkoi olla jo kaikkea vaivaa ja kolmas räjäytti potin, jouduin jäämään sairaslomalle jo 4kk ennen äitiyslomaa.
 
Minulla raskauksien välillä 6 vuotta. Ensimmäisen raskaus siedettävä ja synnytys vaikea. Toisen kohdalla raskaus vaikea (sairaslomalla melkein koko ajan, paikat auki 4kuukautta ennen synnytystä ja paljon muita vaivoja)ja synnytys helppo. Siitäkin huolimatta, että toinen oli kilon isompi, kuin ensimmäinen.
 

Yhteistyössä