Hei te jotka ette pysty täälä asialliseen

keskusteluun tai niinku toi yks jokapaikanhöylä-luuseri noine haukkumisketjuineen joka viestissä ja tuolla uusperhepuolella ( Ikävää jos yh jätti sut,mut yhyy-yritä jaksaa ) oisko aika katsoa peiliin?
Ai ei näkynyt mitä pitäs- No katsokaa uudelleen .. Arvatkaa mistä tunnistaa katkeran ja kylmän ihmisen???? ...Hmmm :headwall:
 
Mäkin oon pannu merkille että täällä on miehen alkaneet kommentoida asioita. Onhan se mukava että miestenkin mielipiteitä kuullaa täällä.

Itse olen erimieltä edellisen kanssa siitä että vaikka mielipiteet on melko suoria,
eivät ne aivan kaikessa väärässäkään ole...



 
peesiä
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.05.2007 klo 10:05 nanna kirjoitti:
Mäkin oon pannu merkille että täällä on miehen alkaneet kommentoida asioita. Onhan se mukava että miestenkin mielipiteitä kuullaa täällä.

Itse olen erimieltä edellisen kanssa siitä että vaikka mielipiteet on melko suoria,
eivät ne aivan kaikessa väärässäkään ole...
Oon samaa mieltä. Miehethän on aina vähän suorempisaiaisia ku me naiset. Siitähän me niissä tykätäänkin.

Mee n takas oman kullan kainaloon. :heart:
 
minusta on sitten itse parempi pysyä pois ,jos ei kestä myös negatiivisia kommentteja!! ehkä olisi myös itse hyvä katsoa sinne peiliin!! tämä kun yleinen palsta ja ihan jokaisella on oikeus sanoa oma mielipiteensä!! ja hyvä niin!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.05.2007 klo 10:44 vieras kirjoitti:
minusta on sitten itse parempi pysyä pois ,jos ei kestä myös negatiivisia kommentteja!! ehkä olisi myös itse hyvä katsoa sinne peiliin!! tämä kun yleinen palsta ja ihan jokaisella on oikeus sanoa oma mielipiteensä!! ja hyvä niin!
Onko pakko aina huutaa?
 
Just
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.05.2007 klo 10:44 vieras kirjoitti:
minusta on sitten itse parempi pysyä pois ,jos ei kestä myös negatiivisia kommentteja!! ehkä olisi myös itse hyvä katsoa sinne peiliin!! tämä kun yleinen palsta ja ihan jokaisella on oikeus sanoa oma mielipiteensä!! ja hyvä niin!
Aikuinen voi myös opetella kuinka ne negatiiviset kommentit esittää.Siinäpä taito mitä kaikki ei osaa ja hallitse-Se et sanoo oman mielipiteensä ei tarkota sitä et se pitää sanoa mahdollisimman rumalla tavalla
 
Mietis vähä
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.05.2007 klo 10:44 vieras kirjoitti:
minusta on sitten itse parempi pysyä pois ,jos ei kestä myös negatiivisia kommentteja!! ehkä olisi myös itse hyvä katsoa sinne peiliin!! tämä kun yleinen palsta ja ihan jokaisella on oikeus sanoa oma mielipiteensä!! ja hyvä niin!
Ja se että jokaisella on oikeus omaan mielipiteeseen tarkottaa sitä et oikeus päästään suustaan mitä sattuu-niinkö? :headwall: :headwall: Mun mielestä se kertoo vaan siitä ihmisestä ja sen tyhmyydestä
 

Yhteistyössä