hei te kenellä sänky olkkarissa

onko ihan mahdotonta vanhempien nukkua siellä? meillä siis vaan 2 makkaria ja tytölle ja pojalle nyt siis omat huoneet olis tarkoitus laittaa. meille tulee olkkariin 120 cm sänky ja kyl se mahtuu hyvin mutta onkos nukkumarauha mennyttä? kokemuksia pliis =) ja joo isompi hakusessa
 
Me nukutaan mieheni kanssa olohuoneessa. Ollaan viime syksystä asti nukuttu ja minä ainakin nukun paremmin nyt kuin suljetussa makuuhuoneessa ;)
Tässä huomaa heti jos jompi kumpi lapsista herää ja lähtee hiippailemaan, ja kun muutenkin kärsin ahtaanpaikankammosta niin tilava nukkumatila helpottaa :D
 
täti
rauhaa ei kyllä nukkumiseen ole, varsinkin kun olen vuorotyössä. tosin vain 2 vuorotyössä mutta iltavuoron jälkeen et voi jatkaa nukkumista kun muu perhe on hereillä. tää nyt vain on pakkotilanne meillä, isompaan ei ole varaa.
 
joo kun mä viel teen 3-vuorotyötä mut ajattelin et yövuoron jälkeen voin vaikka mennä toiseen huoneeseen jatkamaan unia kun toiset nousee ylös. jospa se siitä sitten onnistuu. :flower:

muoks parvea mietitty mut ne maksaa mansikoita enkä halua sellasta ostaa jos sen isomman sais jossainvaiheessa
 
mä oon miettiny kans et mitä jos laittais sängyn makkariin.. oon niin kyllästyny siihen et 4v lapsella ei oo leikkitilaa ollenkaan kun meidän sänky vie makkarista kaiken tilan ja olkkarissa se ei saa rauhassa leikkiä kun muu porukka häslää tässä koko ajan..
asutaan enää muutama kuukausi tässä, et toisaalta sen ajan kai seisois vaikka päällään, mutta olis kyl kiva kokeilla jos laittais sängyn olkkariin ja tekis pojalle makkarista oman huoneen :)
mies ei vaan yhtään lämpene tälle idealle, mut mähän toteutan tän ilman miestäkin jos niikseen tulee :xmas:
 
Minulla muuten tuo ahtaanpaikankammo on asiaan vaikuttanut niin että kun mieheni kanssa eleltiin yhdessä ennen kuin lapsia oli edes tulossa niin nukuimme ikivanhalla vuodesohvalla olohuoneessa vaikka toinen huone oli käytössämme myös missä oli sitten vain meidän vaatekaappi ja sänky.
En vaan pystynyt nukkumaan suljetussa tilassa. Jotenkin se sitten rauhottui kun päästiin kerrostaloasunnosta rivitaloon ja luulin nukkuneeni ihan hyvin makuuhuoneessakin mutta kun nyt viime syksynä kuopuksen rikkonaisten öiden vuoksi kokeiltiin tätä järjestelyä niin olen huomannut että nukun paljon paremmin näin :)
Meillä on iso olohuone ja tupakeittiö joten tila on oikeasti todella avara :)
 

Yhteistyössä