Hei vaan kaikille!

Hei vaan minunkin puolestani ja tervetuloa mukaan vaihtamaan kaikenlaisia ajatuksia ja tekemään aloituksia kaikesta mielenkiintoisesta maan ja taivaan välillä! :wave:

Olen kolmen lapsen 31v kotiäiti Etelä-Suomesta. Lapset ovat poika 01, tyttö 02 ja poika 05. Neljäs lapsi on toiveissa, ja ihan hyvältä näyttäisikin ainakin tällä hetkellä... :heart:

Minäkin käyn täällä yleensä vaan nopeasti lukaisemassa mistä puhutaan, mutta joskus sattuu olemaan enemmänkin aikaa että ehtii jopa jotain kirjoittamaankin. =)
 
Tervetuloa :flower: Minä nyt täällä enää harvakseltaan käyn, mutta vuosia olen palstaillut...nyt se into hiipunut, liekö työelämä täyttänyt sen aukon elämässäni ;) Eli n. vajaaseen vuoteen en enää ole käynyt kuin satunnaisesti, en siis ihan kokonaan ole näitä ihmisiä unhoittanut.
 
Heipä hei!
Olen 37-v.ja kuuden lapsen äiti/äitipuoli.(omia 2 ja miehen 4)
Naimisissa oltu jonkun aikaa,ja elämä alkanut luistamaan ja arki pyörimään alkukankeuden jälkeen.
Mukavia talvipäiviä kaikille! :flower: :hug:
 
MOIKKA!
Itse olen 35-v. kotiäitinä tällä hetkellä, opinnoista ja uudesta vauvastakin haaveilen. Meillä lapsia kuusi, Down-poika 16, poika 14, tyttö 13, poika 9, tyttö 4 ja tyttö kohta 3. Ja hevosia/poneja ja kaks koiraakin löytyy.
Asumme Kanta-Hämeessä. Mies käy töissä ja opiskeleekin vielä, joten aika yksinäistä täällä on.
 
rivera
Hei myös täältä :wave:

minäkin olen aloitteleva palstailija, siis reilu kuukauden mukana pyörinyt. Ja huomasin tästä ketjusta että, näiltä nurkilta suomineitoa on muitakin, kivaa, siis kaakkois-suomesta MIEkii! Ja lapsia löytyy pari, miehiä riittää tuo yksi ;) Ikää on silleen että tänne 30+ ,puolelle on täytynyt siirtyä.

Iloista naistenpävän iltaa kaikille! =)
 

Yhteistyössä