HEii mun vanhat silmäni näki että öttismönkiäinen oli linjoilla taas PITKÄSTÄ aikaa??

  • Viestiketjun aloittaja Miida
  • Ensimmäinen viesti
öttismönkiäinen
masennusta oon kärsinyt piiiitkään, netissä käyn harvakseltaan ja kirjoitan vielä harvemmin. Käytin pari kk sitten Minjaana nikkiä muutamassa viestissä, muttei se oikeen mulle sopinutkaan
 
Kiva ku joku kaipailee :D Tyttö opiskelee yhä Raahessa taidegraafikoksi, on seurustellut vuoden.. joten ei näy kotona useinkaan. Saas nähdä milloin se tuo komistuksensa käymään meillä.
Muuten meille kuuluu ihan samaa vanhaa, paitsi lapset vanhenee.. nuorinkin on jo kolmivuotias :heart:
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja öttismönkiäinen:
Kiva ku joku kaipailee :D Tyttö opiskelee yhä Raahessa taidegraafikoksi, on seurustellut vuoden.. joten ei näy kotona useinkaan. Saas nähdä milloin se tuo komistuksensa käymään meillä.
Muuten meille kuuluu ihan samaa vanhaa, paitsi lapset vanhenee.. nuorinkin on jo kolmivuotias :heart:
Olis niin kiva ottaa ja toteuttaa se tapaaminen. Mulla tuo kuopus täytti eilen 18 v ja nyt olen vapaa kuin taivaan lintu - jos työt antaa periksi - lähtemään vaikka toiselle puolelle maapalloa. Ja jossain vaiheessa mun kuitenkin on tehtävä tutkimusmatka sinne sun nurkillesi. En nimitttäin aio suunnata etelään ennenkuin olen nimikkopitäjäni katsastanut.

 
tervetuloa vain tännepäin :) ja onnea tytöllesi tärkeästä merkkipaalusta. Meillä poika täyttää 18 joulukuun 13pv, ja autokoulussa Sodankylässä oon käyttänyt sitä (paitsi kun oli keuhkokuumeessa sairaalassa 10pv) Äkkiä n iistä tulee isoja kun vuosia taaksepäin ajattelee
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja öttismönkiäinen:
tervetuloa vain tännepäin :) ja onnea tytöllesi tärkeästä merkkipaalusta. Meillä poika täyttää 18 joulukuun 13pv, ja autokoulussa Sodankylässä oon käyttänyt sitä (paitsi kun oli keuhkokuumeessa sairaalassa 10pv) Äkkiä n iistä tulee isoja kun vuosia taaksepäin ajattelee
Sä olet ollut liian kauan pois palstalta :D Mun tyttö kun täyttää seuraavaksi 24 v. 18 täytti poika eli mun vauvani. Mutta näin ne vuodet menee. Ihan käsittämättömän nopeasti.

Jos haluaisit suositella mulle sitä nimikkokylääni loppuelämäni asuinpaikaksi, niin mihin vuodenaikaan mun kannatais tulla? Milloin luonto on siellä parhaimmillaan?

 
Hups, miten mä sekoilinkaan lapsista..
Luontohan on upeaa melkein koko ajan, jokaisessa vuodenajassa on hyvät (ja huonot) puolensa. Talvella valkeana kimmeltävät lumikinokset revontulineen , keväällä kasvien heräämisen nopea ihme, kesän karu kauneus ja syksyn väriloisto.. siinäpä valittavaa, tai sit sun pitää käydä ainakin neljästi :) joka vuodenaikana
 

Yhteistyössä