**Heinäkuiset heinäkuussa**

  • Viestiketjun aloittaja SusSoo
  • Ensimmäinen viesti
SusSoo


-tessak..............22.5.2009.....tyttö.....................1500g
-uusiomami77...16.6.2009......poika
-Piku81..............21.6.2009.....tyttö......47cm.......2690g
-Jouska.............23.6.2009......tyttö......49cm.......2545g
-katta2..............24.6.2009.....poika.....50cm.......3925g
-merlin..............23.6.2009......tyttö......47cm.......2860g
-Käärme ...........26.6.2009.....poika.....49cm.......3580g
-illuusia.............27.6.2009......tyttö......51cm......3500g
-Cassy..............28.6.2009......tyttö......49,5cm....3090g
-witchi...............28.6.2009.....tyttö.......50cm .....3420g
-nannuz............30.6.2009.....tyttö.......51cm......3935g
-Äiti-Kengu........1.7.2009.......tyttö......50,5cm....3390g
-linneaborealis..1.7.2009.......tyttö.......48cm......2880g
-uc1...................1.7.2009.......poika......51cm......4215g
-Katja-81...........2.7.2009......tyttö......48,5cm.....3500g
-Tuuliina84.........2.7.2009......poika.....50cm........3465g
-Sompa..............5.7.2009......tyttö.......54cm.......3840g
-jedvenna..........5.7.2009......poika......50cm.......3050g
-Kissansilmä......6.7.2009.......tyttö.......47cm.......2780g
-Viuvauvou........7.7.2009......poika.......51cm.......3530g
-MammaMaraKisu..7.7.2009...tyttö.......47cm.......2740g
-päärynärouva...7.7.2009......poika......52cm.......4230g
-joannah...........8.7.2009.......poika......51cm.......3580g
-Skorppan.........9.7.2009.......tyttö.......51cm.......3510g
-Neitokeiju.......10.7.2009......poika......51cm.......3835g




Kesäkuun 30. päivä
-Piiku83...............kolmas................OYS

Heinäkuun 1. päivä
-katta2....26v.....kolmas................PKKS

-Cassy.....25v.....toinen.................VKS

-illuusia..............toinen.................KHKS

-Elisa.................toinen..................Kät/H
-iiris-77..............ensimmäinen.......TYKS

Heinäkuun 2. päivä
-uc1........29v.....ensimmäinen............JS

-nannuz..19v.....ensimmäinen...........K-SKS


Heinäkuun 3. päivä
-Sompa..............ensimmäinen...........EKKS

-Siiseli81............viides..........

Heinäkuun 4. päivä
-Kata78.............kolmas.......
-Piku81...28v.....toinen....................OYS

-ripsatti.............viides.....................L-PKS
-Puddin.............toinen (1.yhteinen)...NKL

Heinäkuun 5. päivä
-linneaborealis...kolmas..............................

-witchi...27v.......toinen(miehelle 3.)...TYKS

-joannah..26v....kolmas.................Nkl


Heinäkuun 6. päivä
-johnu83...........ensimmäinen...........TAYS
-ladymama........neljäs(miehelle 3.)...HYS
-Emppu85..23v..ensimmäinen

Heinäkuun 7. päivä
-Kolmasko.........kolmas.....................TAYS
-merlin...31v......toinen .....................TYKS

-MammaMaraKisu...23v...toinen.........SatKS

-tessak..34v.....ensimmäinen.............NKL

-katja-81..........kolmas......................SatKS

-Inkalilla...29v...kuudes.

Heinäkuun 8. päivä
-Vappupekoni...kolmas.....................OYS
-Skorppan..24v...ensimmäinen.........TYKS

-Prinsessa-Pave...30v...toinen.........OYS

Heinäkuun 9. päivä
-Äiti-Kengu..35v..viides(3.yhteinen) ...VAS

-mievaa...21v.....toinen...
-jedvenna..18v...ensimmäinen...........LS

-sedrik................toinen

Heinäkuun 10. päivä
-uusiomami-77..31v...kolmas............PKKS

-Tuuliina84...24v...toinen..................K-SKS

-jouvauva..29v...toinen..
-Heli-84..............ensimmäinen
-Hanttapuli..30v..kolmas...................K-PKS
-katka86.............ensimmäinen..........SAS

Heinäkuun 11. päivä
-Käärme............kolmas.....................KYS

-Aava-...............ensimmäinen..........TYKS
-Jousku...23v....ensimmäinen...........EKKS

Heinäkuun 12. päivä
-Viuvauvou.......toinen...............................

-Daria79...30v..kolmas......................LKS
-Mureena..31v..toinen......................KHKS
-Neitokeiju..29v..kolmas............................


Heinäkuun 13. päivä
-kukkaiskeiju..23v..ensimmäinen......K-SKS
-Hemu1...............ensimmäinen.........PKKS?
-DJ Mussukka..28v..toinen................LS

Heinäkuun 14. päivä
-Mansku72........toinen...................K-HKS
-MASAKKO.........neljäs....................OYS

Heinäkuun 15. päivä
-Tiara..............ensimmäinen..........K-HKS
-Rosaruusu..36v..neljäs.................HYS
-Sussoo...........kolmas
-päärynärouva..28v..kolmas.. .......K-SKS

-toivova-84..25v...ensimmäinen.....Kät
-MiNiA...33v.....kolmas....................SAS
-ti-aa...17v......ensimmäinen..........PHKS

Heinäkuun 16. päivä
-fillari..............ensimmäinen
-mamarosa.....kolmas...................ulkomailla

Heinäkuun 17. päivä
-Terppa78..30v...ensimmäinen....TAYS
-riepuriia...34v....kolmas..............SAS

Heinäkuun 18. päivä
-LEAL.............toinen....................SatKS
-haidi1...........toinen.....
-Pömpelipötsi..toinen...................K-SKS
-pinkeärouva..toinen....................TYKS

Heinäkuun 19. päivä
-KiiwiKoala..39v..kolmas..............PS
-fanny07............ensimmäinen....KOKS

Heinäkuun 20. päivä
-Jekkuli..............ensimmäinen
-NanMam..26v...toinen....
-Tinnaa.............ensimmäinen......PKKS
-pilvilinna...29v..ensimmäinen.....NKL
-Jouska...28v....ensimmäinen.....SatKS


-babjuska..26v..neljäs.
-kata-74............ensimmäinen......TYKS
-Nuutti79...........ensimmäinen......TAYS
-coo...31v..........ensimmäinen......JS

Heinäkuun 21. päivä
-Oprah..............toinen...............KOS
-Kissansilmä..30v..kolmas...........MKS

-MinsQ...27v.....toinen................TAYS

Heinäkuun 22. päivä
-Heather..........toinen
-ikiliikku............neljäs

Heinäkuun 23. päivä
-wiivi84..24v....kolmas...............LS

Heinäkuun 24. päivä
-Maaemo........ensimmäinen
-ämpee..23v...toinen.................SatKS
-Anna333..21v..ensimmäinen....Kät

Heinäkuun 25. päivä
-Jinkywinky..25v..toinen............KYS
-Zira..................neljäs

Heinäkuun 26. päivä
-mantelirusina..23v...toinen.
-pikkumuksis....27v...toinen........OYS
-tavallinentanja..22v..ensimmäinen..KYS
-onnijuuli...........24v...toinen......HYS

Heinäkuun 27. päivä
-Nappa...27v....toinen................Kät/H

Heinäkuun 28. päivä
-Annora...........toinen................SEKS

Heinäkuun 29. päivä
-Talviyö..........ensimmäinen......OYS
-Kesäheinä07..toinen..
-Mariia77........ensimmäinen(miehelle 2.)

Heinäkuun 30. päivä
-stellina..........ensimmäinen........TAYS
-Vaakkis82
-Hattarapilvi...22v...ensimmäinen...KYS

Heinäkuun 31. päivä
-meelaie..23v...toinen..

Elokuun 25. päivä
-Lilliputit-80..29v...esikoiset(tuplat)..SatKS





Synnytyssairaaloista käytetyt lyhenteet:

EKKS = Etelä-Karjalan Keskussairaala
HYS = Hyvinkään aluesairaala
JS = Jorvin sairaala
K-HKS = Kanta-Hämeen Keskussairaala
K-PK2S = Keski-Pohjanmaan Keskussairaala
KAKS= Kainuun keskussairaala
K-SKS = Keski-Suomen Keskussairaala
KOKS = Kotkan/Kymenlaakson sairaala
KYS = Kuopion Yliopistollinen Sairaala
Kät, KOS = Kätilöopisto
Kät/H = Kätilöopisto, Haikaranpesä
LAS = Loimaan aluesairaala
LKS = Lapin Keskussairaala
LPKS = Länsi-Pohjan Keskussairaala
LUS = Länsi-Uudenmaan Aluesairaala (Tammisaari)
LS = Lohjan aluesairaala
MKS = Mikkelin keskussairaala
MHSO = Malmin terveydenhuoltoalue/Pietarsaari
NKL = Naistenklinikka
OAS=Oulaskankaan aluesairaala
OYS = Oulun Yliopistollinen Sairaala
PHKS = Päijät-Hämeen Keskussairaala
PKKS = Pohjois-Karjalan Keskussairaala
PS = Porvoon sairaala
Ras = Raahen aluesairaala
SAS = Salon aluesairaala
SKS= Savonlinnan keskussairaala
SeKS = Seinäjoen Keskussairaala
SatKS = Satakunnan Keskussairaala
TAYS = Tampereen Yliopistollinen Sairaala
TYKS = Turun Yliopistollinen Keskussairaala
VAS = Vammalan aluesairaala
VKS = Vaasan Keskussairaala
VSAS = Vakka-Suomen aluesairaala
ÅCS= Ålands centralsjukhus

----------
Koodi:
 
SusSoo
Kyllä on ihan pöhkö lista! Tuonne näyttää heittävän ihan itsekseen kaiken maailman välilyöntejä ja kirjaimia... Tämä tykkää nyt temppuilla mulle, kun yritän muokkailla... Mutta eiköhän siitä nyt asia selväksi kuitenkin tule!
 
Täällä myös havaitsin rusehtavaa limaa. Jospa se siitä lähtis etenee ;) Tänään muutaman kerran supistanutkin, ei kipeesti, mutta kiristävästi.. joten odotellaan, mulla ei tod. ole enää kiire, niin paljon koko synnytys nyt jännittää...

Neitokeiju 38+3
 
Tuppaudun nyt hiukan teidän ketjuun :)

Olisin kysellyt jo synnyttäneiltä miten puette vauvanne kuumalla ilmalla?. Tiedän, että on kovin yksilöllistä miten paljon vaatteita tarvitaan päälle mutta noin niinkuin suunnilleen. Entä mitä vauvalla päällä öisin?.

Kiitos jos viitsitte/ehditte vastailla
:flower:
 
Miulla ollut tänään kaamea iltapäivä.. Joka liikkeellä maha pingottui ja loppujen lopuks tuli jo välistä niin kiepitä supistuksia että itkua väänsin. Jännä että liikkuessa supistaa ja tuli ne kipeät, sitten kun kävi lepoon niin ihan pienen pieniä pingotuksia vaan. Helpotin sitten oloani kuumalla suihkulla ja lopulta mies lämmitti saunan. Kaupan päälle oli niin hirveä päänsärky että oksat pois :/ Muutama 1g panadoli sitten autto vihdoin päänsärkyyn ja supparitkin alkoi helpottaa.

Kiitos Sussoo pinon tekemisestä :)

Mie olin näköjään lentänyt tuolta heinäkuisten kerhon puolelsta pihalle kun en oo sinne jaksanut mitään kirjoitella...

Puh, kyllä on veto pois. Voimia meille kaikille

:heart: Tanjuska ja Väinö 36+3

ps. kopsasin kesäkuisten puolelta tän kun sinne tunkasin viel vahingossa
 
Täällä sitä taas ollaa vaa hereillä :|
Nyt ei supista mut pikkunen meuhkaa niin paljon masussa ettei nukkumisesta tule yhtää mitää :O
Me ollaa miehen kaa niin valmiita jo ottaa tää vaaveli maailmaa että :heart: No pitää toivoo ettei ainakaa hirveest yli menis...

joannah 39+3
 
Kiitos Sussoo uudesta upeasta pinosta!

Täällä taas mahtavasti nukuttu yö takana. Siis ihan oikeastikin. Käveleminen on yhtä tuskaa, hädin tuskin saa kaupassa käytyä pikaisen ruokakierroksen, kun ajaa auton mahdollisimman lähelle ovea... :) Tuntuu siltä kävellessä, niinkuin just jotain valahtaisa tuolta sisuksista ulos. :D No, jospa tämä pikkuinen ihan oikeasti tulis kohta.

Anoppi naureskelee mulle, kun mää oon ihan vakuuttunut, että meillä ei ainakaan tule kiire sairaalaan, että kaikessa rauhassa mennään ja viedään hälle tyttö mennessä hoitoon. Että sitte syntyy jossain housun mutkaan. :LOL:
Esikoisen synnytys kesti 14½ tuntia ja aikaakin on jo viitisen vuotta, niin en jaksa uskoa mihinkään syöksysynnytykseen...

Vointeja kaikille!

Josi ja Prinsessa-Pave 39+1
 
:wave: tännekkin puolelle tiedonantoa eli meille syntyi pikkuinen prinsessa sunnuntaina 28.6 klo 18.07
painoa oli 3420 g pituutta 50 cm ja päänympärys 34,5 cm
eilen kotiuduttiin sairaalasta ja taas opetellaan vauva arkea

-witchi & tylleröinen
 
Moiii tännekin pitkästäaikaa! :wave:
Tuolla kerhon puolella olen käynyt välistä roikkumassa, täällä en sitten taas vähään aikaan. Täälläkin on pienokaisia jo alkanut tupsahdella, ihanaa! :heart: Tsempityksiä kaikille loppuraskauteen! =) Malttamattomasti itsekin odottelen, että laitokselle pääsisi...

Korviini (tai siis tähän näytölle :D ) kiiri, että täällä on huomattu kerhosta poistamisia. Kolmisen viikkoa ( ? ) sitten sinne tehtiin yhteisestä päätöksestä pino, johon kaikki siellä yhä notkuvat kävivät huiskuttelemassa mukanaolonsa tämänviikon maanantaihin mennessä. Tämä ihan vain "haamujäsenten" poistamiseksi. Minä kerhon ylläpitäjänä sitten kävin kerhon jäsenlistat läpi ja tein nuo poistot. Mutta toki kerhoon siis yhä takaisin pääsee (ehkä tuo huiskutteleminen on vain unohtunut tms) tai tietenkin vaikka uutenakin jäsenenä voi ilmoittautua! =) Eli ketkä on ennestään siellä olleet, täytelkää uudelleen hakemus, niin hyväksyn sen! Uudet halukkaat jäsenet laittakaa mulle yv:ä, niin vastailen siihen jatkotoimilla (tarvitsette heti alkuun kerhon salasanan, sen jälkeen saa hakemuksen täytettyä ).
Mukkaan siis vaan kaikki suljetummin kirjoittelemaan haluavat! =)

Mutta nyt heräilemään tähän aamuun vähän paremmin. Meillä oli lapseton yö ensimmäistä kertaa pitkään aikaan ja tuskin toista lähtiulevaisuudessakaan näkyy. En edes muista koska viimeksi on tullut herättyä vasta klo:9 tienoilla, hitaasti ja vanutellen. Ihanaa. :) Noh, toki yö meni heräillen loppuraskauden uniongelmien kanssa, mutta muuten nautin kyllä täysillä. Kai se pikkutermiitti pitää kohtapuoliin lähteä mammalasta kotiin noutamaan... :heart:

mussu & monni 38+3
 
SusSoo
Witchi
onnea pikkuprinsessasta!

Mulla on nyt myös takana erittäin hyvin nukuttu yö. Vatsa on nyt toiminut pari päivää moitteettomasti :whistle: joten saattaapi olla merkki jostakin kivasta tulevasta (tai sitten ei) :D

Vähän tyttövoittoista ollut tämä heinäkuisten syntyneiden lista...

Sussoo ja Suloinen 37+6 :heart:
 
witchi: paljon onnea :flower:

täällä vietettiin eilinen ilta äippäpolilla. mulla sattu alamahaan koko päivän ja välil aikas kipeestikkin. sen lisäks en tuntenu kunnolla liikkeitä eli tarkkailuun lähdettiin. isommat lapset vaan mummolaan ja menoks.
no vauvan sydänkäyrä oli todella hyvä ja vilkkaasti liikkukin. no sen jälkeen lekuriin ja siel lekuri totes et olen sormelle auki, mut muuten aika kiinteet paikat. painoarviota teki ja eka sai lukemaksi 4200 g ja sit 4800 g eli jossain siin välissä mennään =) ei saanut konnolla mitattua kun lapsi oli niin liikkuvainen et ei saanut kunnon mittausta. kaikki siis oli hyvin ja lekuri vaan totes et kivut johtuu lapsiveden määrästä mikä on lisääntyny taas reilusti. ja en ehkä tunne liikkeitä just sen takia kun on noit kipuja ja vettä niin paljon. noh äsken soitti viel kun oli jutellu erikoislääkärin kanssa. saan olla kotona jos kerran pärjään kivun kanssa ja maanantaina ois nyt sit ilmeisesti käynnistys, koska painoarvio alkaa olla jo aikas hurja eli ei voida enää kauaa odottaa :LOL:
täytyy vaan toivoa et paikat ois auennu lisää et saisivat kalvot puhkaistua niin ei tarviis ottaa sitä lääkinnällistä käynnistystä. nooh nyt ois sit kiireinen loppuviikko tiedossa, miehen pitäis laittaa yks auto kuntoon, hakea talven puut ja pinoa ne varastoon sekä joutuu ehkä lauantaina töihin. mun pitäis laittaa paikat lopulliseen kuntoon näiden kipujen keskellä ja hoitaa lapset ja järjestää nyt lasten hoitajalle kunnon ohjeet jos siel sairaalassa meneekin miehen kaa pari pvä. kait se jotenkin onnistuu.

pääryskä ja poju 38+1
( jos tää tosiaan on poika niin mä en osaa näköjään pieniä poikia tehdä :LOL: )
 
onnea witchille tytöstä :flower:

täälläkin ollaan edelleen yhtenä kappaleena,supistuksia tulee kyllä ihan kiitettävästi,joten toivossa on hyvä elää ettei tämä kauaa täällä enään olisi :LOL:

huomenna äitiyspolille sitten taas,tuun kertoon sit lisää..

niin ja sussoolle kiitos pinosta

babjuska+bömbbis 37+3
 
:heart:


Tää on ihan uskomatonta minun mielestä edelleen, että nyt täällä vaan poksutaan :) aika kuluu aivan hurjaa tahtia.

Itsellä alkoi päänsärky yöllä uudestaan, kylläpä oli mukavata "nukkua".

Taitaa meillä kaikilla jo tulla suppareita enemmän tai vähemmän, joten liene alkaa kohta vauvauutisia pukkaamaan oikein olan takaa :) :saint:

Meillä huomenna neuvola, oon päättänyt, että ekan kerran koko raskausaikana motkottelen vähän olostani siellä. Oon ihmisenä vähän sllainen, etten osaa kivusta kertoa kovin helposti. Mutta nyt ajattelin senoa, että oikea kättä ihan särkee kun niin puuduksissa ja ja olo ei muutenkaan ole mitä helpoin. Eipähän se mitään auta, mutta pääsenpä valittamaan :LOL:

Mies on ollut huolissaan, että jos vaavi jo syntyy, hän kun ei pääse töistä vapaille kun 20pv vasta ja meinaa jo olla hänellä ongelmaa siinä jos tulee kiire lähtö synnytykseen, että miten pääsee mukaan. Miehellä oikein mukava ja hyvä työpaikka, mutta kumpaakin meitä ärsyttää se ettei heillä oikein ole mitään "sijaisjärjestelmää" jne ja kun sellainen firmakin ettei puljua vaan pysty laillisistakaan syistä pistämään kiinni :S Mutta ilmoitti tuo sen järjestävänsä, että hänhän lähtee naisensa kanssa vauvaa hakemaan vaikka sota syttys :) Ihana mies.

Ihanaa päivää kaikille, mie lähden miehelle viemään evästä töihin ja jonnekin kahvittelemaan jotta taas yksi päivä kuluisi :)

Tanjuska ja pienisuurimies massussa 36+4
 
Viimeistä hellepäivää viedään!! :wave: Ja onnea kaikille vauvautuneille taas :flower: :flower: :flower:

Täälläkin edelleen kasassa, huonosti nukutaan jne. :) Onneks pitäs tosiaan alkaa helpottamaan noi helteet, ni saa sitte ainaki nukuttua kunnolla, meillä on täällä yläkerrassa varmaan jotain 30 astetta öisin.. Menisin alas nukkumaan, mut sohvalla olis varmasti viäl huonompi maata. Mulla ei mitään merkkejä synnytyksestä, huomenna silti vasta paukkuu 37 viikko täyteen, et sit tää vast sais lähtee tuleemaanki. Vaik ei ny mikään kiire, kädet täyn töitä ton neitinkin kanssa, ja ens viikolla mies menee sit takas töihin.. Olis tietty kivempi et sen ei tarvis mennä, eikä onneks tarvi sit kahden vauvan kanssa alkuun yksin pärjätä. Meen äiti tulee tähän sit mua jelppimään ko mies menee töihin, menee pikkasen ulkoiluttaa neitii ja tämmösiä, et tää mamma saa huilailla rauhassa. Vaik oma olotila varmaan helpottaa sit ko ilmat vaa viilenee..
Ja keskiviikkona meen lääkärille, et nään sit vauvan ja kuulen et joks alettas käynnistelee, piristää sekin varmaan sit mieltä!

Tarvii mennä laittaa neiti (ja tää rouva :LOL: ) päikkäreille, et sit jaksetaan taas loppupäivä.. Voikaatte!!

Ämpee 36+6 (tää on melkee ohi jo!!)
 
Sussoolle kiitokset pinosta! =)

Witchin perheelle paljon onnea :flower:

Mä vuodan edelleen verta :( Ennen se on aina loppunut parissa tunnissa, nyt sitä on tullu jo kohta vuorokauden! Alaselkää ja alavatsaa sattuu aika paljon. Supistuksia ei ole tullut taaskaan kun ihan muutama, jopa yks vähän kipeämpi. Jos se vuoto ei kohta lopu niin lähden käymään synnärillä tarkistuksessa, oman mielenrauhan takia. Tosi kamala kun en tiiä mistä se johtuu ja kuitenkin niin monena viikkona sitä on jo tullut. Voihan se tietty olla että synnytys on alkamassa, että siitäkin vois johtua, kai :/

Anteeksi omanapaisuus, mut oon vaan niin huolissani, kun ei ekassa raskaudessa ollu mitään tämmöstä :ashamed:

MMK & Kirppu 39+2
 
Neuvolassa käyty, eikä mitään uutta. Ainoastaan sf-mitta oli tippunut 1cm, oli nyt 34cm eli vauva on laskeutunut, olen kyllä itsekin huomannut että maha aika alhaalla jo roikkuu...
Painoa tullut taas 1,5kg viikossa!! |O :headwall: :ashamed:

Maanantaiksi tuli jo seuraava aika, sanoin kyllä etten ole enää tulossa ja terkka totesi, että juu toivotaan ettei nähdä enää :kieh: (ainakaan näissä merkeissä... )

Sussoo kiitos pinosta! :flower:

Paljon onnea Witchille! :flower:

MammaMaraKisu juu käy ihmeessä näytillä, mä olisin varmaan mennyt jo tai ainakin soittaisin synnärille :ashamed: Toivotaan, että tuo on limatulppaa tms. ja enteilee synnytystä! =)

Huoh, kai mä menen jonnekin nurkkaa kärsimään tätä kuumuutta :headwall:

LEAL & poju 37+5
 
MammaMaraKisu : Mä luulen, että sä lähdet ihan just vauvaa pakertamaan ;) Käy ihmeessä tarkistuttamassa, jos huolestuttaa.

tavallinentanja : Toiset työnantajat eivät vain millään tajua, että elämässä on muutakin kuin se työ. Meilläkään ei ole töissä varajärjestelmää, esim. sairastumisia varten. Aina joku toinen menettää vapaansa, jos toinen on poissa. Ja sitten vielä esimies rutkuttaa aina siihen malliin, että se olisi oma vika jos on kipeä. Miehesi kannattaa vaan pysyä lujana, mikään ei ole tärkeämpää nyt kuin se teidän pienen syntymä
:hug:
 
onnea witchi ! :flower:
kiitos uuesta pinosta Sussoo! ja tsempit Tuuliinalle!! =)

aamulla kävin äitipolilla kasvukontrollissa. poika onkin aivan normaalin kokoinen, eikä mikään rääpäle. tällä hetkellä painaa 2,8 - 3 kg. ei oo onneks iso ku syntyy, mahtuu tulemaa tuolt minu pikku pepust pihalle!
lantio on kuulemma normaali, lapsivettä normaalisti ja istukka toimii. pikkusen sydän hakkaa hyvin ja on kasvanut tavallisesti. kaikki siis hyvin! lääkäri katto tuon alakerran ja kuten arvelinki, ei oo mitään tapahtunu. vauva on kuulemma hyvin asettunut (mitä ikinä se tarkottaakaan). eli kyllä tää herra ihan saletisti yli menee!

mulla on kans pienetki kauppareissut nykyää yhtä helvettiä ku särkee niin pirusti nivusiin ja selkään. eile oli tosi kipee olo. maha oli melkei koko aja semmone kestopinkee, ihan kivikova ja järkyttäviä menkkakipuja alamahassa ja reisissä. tänään on ollut nivuset ja alaselkä tosi kipeät ja jalkoi särkee et ihanku oisin tehny hirveen rasvanpolttotreenin eilen! :p

kaikilla meillä kuulostaa lupaavalta tällä hetkellä. luulenpa et ollaanki sit kaikki samaan aikaan synnyttämäs ja sit tullaan hirveellä rytinällä ilmottelee vauvauutisia =) siinä onki päivittelyä sit! tsemppii kaikille ja voikaa hyvin!

jedvenna ja poju rv 39 *POKS POKS* TASAN VIIKKO LASKETTUUN AIKAAN!
 

Yhteistyössä