Heinäkuiset vauvat

  • Viestiketjun aloittaja minä83
  • Ensimmäinen viesti
minä83
Jokos muut heinikset ovat saaneet käärön kotiin???
Meille syntyi tyttö (3360g/50cm) 9.7 lauantai-iltana 21.17 viikkoja oli 40+1. vähän käynnisteltiin mutta ei paljoa tarvittu. mulla alkoi vettä tihkuttaa niin sillä sitten käynnistivät.... nyt sitten ollan tytön kanssa kotona ja ai että olen onnellinen=) :heart: :heart: :heart: :heart:
 
minä83
kirjottelin koko stoorin tuonne odotus puolelle (kun onnittelin toista heinäkuista- joka kirjoitti muutuimma kahdeksi-mites muut heinikset?) jos joku haluu lukee miten kaikki meni.....
 
Su 3.7.05 klo17.17 syntyi meille pikku ukkeli :) rv 38+6. Kirjoitin sekä odotus- että synnytyspalstalle otsikolla Pikku ukkelin synnytyskertomus. Kaikki muuten hyvin, mutta kivekset eivät ole vielä laskeutuneet, eivätkä tunnu nivuskanavissa, eikä näkyneet ultrassa :( Verikokeita ja tutkimuksia pienelle miehelle tehtiin eilen ja lisää elokuun ekalla vkolla. Oik. munuaisallas pojalla oli laajentunut jo odotusaikana, nyt myös vasemmassa jonkin verran laajentumaa. Seurannassa sekin. Kiveksiä etsiessä löytyi vielä nivustyrät molemmin puolin...eli vähän on huolta huomisesta...mutta eiköhän asiat selviä, kun ovat heti seurannassa. Onnea kaikille heinäkuisille!
 
Meillä myös sunnuntaivauva...3.7 syntynyt pieni tyttö. LA ois minulla ollut 6.7, eli pari päivää etuajassa neiti päätti tulla ja vauhdilla tulikin. Synnytyskertomuksen kirjoitin odotuspuolelle otsikolla "pienen tytön syntymä"
Kohta mittarissa typykällä 2 viikkoa ja elo on kovaäänisten sisarusten (3 ja 5 ) seurassa sujunut loistavasti. Neiti on itsekin kuin sunnuntaipäivä...rauhallinen ja tasainen, tyytyväinen.
Ja nyt 3v synttärikakun tekoon.....
Kirsikaarina... :hug:
---Annastiina69---
 
Hei!

Meille syntyi sektiolla 13.7.2005 poika. La olisi ollut 16.7 mut päätettiin leikata aijemmin eli syntyi 39+4. Painoa oli kertynyt noille viikoille 3850g ja pituutta 49cm pipo oli 36cm, ihana poika :hug:
Isoveli ja sisko hoitaa pikkuista innolla. :D
 
martsis
Meille syntyi 11.7 poika, kahden päivän käynnistelyjen päätteeksi. (Minulla todettiin toksemia). Poika syntyi rv 38+1 ja oli syntyessään 3620g ja 51cm pitkä, aivan IIIHANA pakkaus, tuolla se nyt tuhisee viikon ikäisen innolla sängyssään kylvyn jälkeen kun ensin oli pulauttanut kaikki vaatteensa likaisiksi pariin otteeseen...huhhuh :saint: Voisko onnellisempi olo olla :heart: =) jaaniin...synnytys kesti "huimat" 3,5h!! oon ensisynnyttäjä :D

 
Meidän kesäkuisesta tuli heinäkuinen: l.a. 28.6. mutta vaavi syntyi vasta 5.7. - käynnistettynä. Perheeseen tuli näin kolmas poika, mitat 3480g/50cm. Tänään siis kaksiviikkoissynttärit ja kaikki onneksi hyvin!
 
Syntyispä jo tännekin! Viikkoja 40+3, ei auta sauna ei seksi tai muutkaan poppakonstit. Tottapuhuen en kyllä olettanutkaan et auttas, ei auta kun olla kärsivällinen. Syntyis nyt edes heinäkuun puolella.
 
Ihana poika 3665g ja 52 cm syntyi 17.7 sunnuntaina. laskettu aika oli 30.6. 3 päivän käynnistelyn ja 23 tunnin säännöllisten supisteluiden jälkeen kuitenkin kiireellisellä sektiolla. :heart: :heart:
 
Äiti ja 2 lasta
Meille syntyi tiistaina 12.7. tyttö. Strategiset mitat ovat 3180 g ja 50 cm.
Kotiuduttiin viime lauantaina.Synnytys kesti 10 tuntia 15 min. Välilihaleikkauksen takia peppu edelleen kipeä :'(
3-vuotias isoveli on vähän liiankin innoissaan hoitamassa vauvaa.

=) :wave: =)
 
Äiti ja 2 lasta
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.07.2005 klo 17:10 Äiti ja 2 lasta kirjoitti:
Meille syntyi tiistaina 12.7. tyttö. Strategiset mitat ovat 3180 g ja 50 cm.
Kotiuduttiin viime lauantaina.Synnytys kesti 10 tuntia 15 min. Välilihaleikkauksen takia peppu edelleen kipeä :'(
3-vuotias isoveli on vähän liiankin innoissaan hoitamassa vauvaa.

=) :wave: =)

ja rv oli 40+4
 
Mamma -82
Meille syntyi (kaikkien yllätykseksi) kolmas tyttö 8.7, la oli 17.7. Mitat oli 3790g 51 cm pipo 35cm. Todella ihana ja rauhallinen pakkaus, syö ja nukkuu tosi hyvin =) Synnytys oli aika rankka ja verta menetin 1,5 litraa, mutta parin veripussillisen jälkeen olo alkoi kummasti parantua! Onnea muille heinäkuisille =)
 
Heips kaikille! :wave: Meille syntyi aivan ihana pieni poika 20.7 klo 23.52 rv 38+1. Paino 2710g, pituus 50cm. :heart: :heart: :heart:

Paljon onnea kaikille vauvan saaneille! :hug: :hug: :heart: :flower: :flower: :wave:
 

Yhteistyössä