Heinäkuun 2007 taaperot

Alkuperäinen kirjoittaja viidentytönäiti:
Mein pienellä on hampaita 4 ylhäällä ja 2 alhaalla. Ihan tarpeeksi kun nimittäin imetän vielä.. Onko tääl muuten muita jotka viel imettää?
Lämmintä syksyä kaikille! :flower:



Minä

:wave: siis imetän vielä.tavallistakin välillä ruolla annan mut tissin se vielä vaatii ja haluaa =) Eihä täs vielä mikään kiire oo lopettaa,kerkeehän sitä,niiku esikollakin aikoinaan ;)

Meijän tytöllä on edelleen 8 hammasta,kova on menemään ja touhuamaan.Käveleekin jo melko hyvin.Sanoja ei tuu ku se kukka vaan :flower:
 
Tähän perheeseen on sit taudit saapuneet :$ :$

Esikko aloitti alkuviikosta oksentamaan ja nyt on vuorossa sit minä ja pikkuinen. Muillakin on ollu vatsa sekaisin, mutta ei vielä ole oksennusta tullu. Mulla nousi sit kuumekin kaiken kukkuraks... Hienoo :x :$

(Taas tulin tänne valittamaan, mutta saatiin ainakin ketjua taas esille...)
 
Heips!
Käytiin tänään 1 v 3 kk neuvolassa ja rokotus saatiin. Poika sano tätille koko ajan, että ei saa ei saa! Pikku itkuhan siitä sit tuli!
Painoa oli 12075g ja pituutta 79 cm...viimeks 1 v neuvolassa painoa reilut 11 kg ja pituutta 74.5cm eli meillä tullut pituutta lisää vajaassa 3 kk 4.5 cm :eek: musta aikas paljon!
Kovasti touhutaan ja kiipeillään. Ja autoilla ajellaan ja päristellään!
Alkaa pikkuhiljaa ottaa selkään tuon puntin kantaminen ku tuo mahakin on jo aika isoks tullu, mutta onhan tässä jo 6 kk menossa. Ja istukkanäytteestä sillon selvisi, että meille tulee 3 poika! Ja sama vahvistui vielä rakenneultrasta!
Mutta onneks ite kävelee suurimman osan ja jopa juokseekin!
Ettei ihan joka paikkaan tarvi kantaa! :wave:
 
Nyt sitten nousi meidän tytölle jotain ihmeellisiä näppylöitä ympäri kehoa. Ihan yhtäkkiä päikkäreiden aikaan... Soittelin neuvolaankin ja käskivät seurata tilannetta, kun ei ole kuumettakaan ollu. Epäilevät allergista reaktiota. Tytöllä on kyllä poskessa paha ötökän purema, mutten tiiä voisko johtua siitä.

Ja sit muihin asioihin. Joku oli hammasmääriä kyselly. Neiti omistaa vasta neljä hammasta, kaks alhalla ja kaks ylhäällä. Alas olis tulossa lisää.

Kiipeily on täälläkin ihan in. Istu kerran jo keskellä ruokapöytää ja naureskeli :kieh: Ja muutamia kertoja ollaan tultu sohvalta alas nurin niskoin.

Onnee Karvatonkoira kolmannesta pojasta :D
 
Neuvolan ohjeet jätettiin sit kuitenkin kuuntelematta ja käytiin lääkärissä, tuloksena oli nokkosrokko. :ashamed: Saatiin antihistamiinia ja ohje rasvata pahimpia paikkoja kortisoonilla. Epäili et olis tullu vatsataudin jälkitautina. Nyt ootellaan et näpyt ja kutinat hävii, jos ei viikossa ole poistunu niin sit verikokeille. :( :(

Tällasta täällä tällä kertaa. Onneks tytön olotila on kuitenkin hyvä.
 
Pikakuulumiset:
Täällä on opittu kävelemään tällä viikolla oikeen kunnolla :) Tuttipullosta on päästy eroon. Hampaita tullu lisää, nyt yhteensä 10. Siinäpä suurimmat saavutukset ;) Nyt nukkumaan ja paremmalla ajalla enemmän.

Lotta84 ja Eetu 1v2½kk :)
 
Jos taas pika kuulumiset laittais....

Ihan sika kivaa neidistä on kiipeily.. Kiipee vaikka minne.. Keittiön pöytä on numero 1 sit sohva, olkkarin pöytä ja kaikki mahollinen....

Sanoja tulee kovaa vauhtia lisää..

On vasrsinainen jekku petteri...

Kävellen ei aina kerkiä paikasta a paikkaan b vaan pitää vallan juoksulla mennä...

Nyt menoksi...
 
Meillä kävellään! Perjantaina tyttö otti ekat askeleensa ja samantien ainakin 10 lisää. Nyt sit kävelee jo ihan "kunnolla". Käytiin tänään ostamassa hyvät talvikengät joissa on reilun mittainen varsi. Niiden kanssakin humputti eteenpäin kuin vanha tekijä. Ihan äidin sydäntä raastaa kun on niin suloinen tepsuttaja. :heart:
 
Heips.. tuli mieleen että onkos meille joku perustanut sitä kerhoa? Vois olla oikeesti kiva. Jos syntyis vaikka enemmän keskustelua.. Mitä mieltä muut? perustetaanko? haluaako joku perustaa vai teenkö minä?
 
Heip!
Onkos tullut oireita tuosta isosta rokotuksesta? ( 1v3Kk) Saatiin viikko sit torstaina se rokote heti ei tullut mitään mutta nyt viikon päästä pojalla kuume 39C voiskohan johtua siitä rokotteesta näin jälkikäteen! Muuten kyllä pirteä mies touhuaa ja leikkii eikä ole nuhaa tai yskää! :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja karvatonkoira:
Heip!
Onkos tullut oireita tuosta isosta rokotuksesta? ( 1v3Kk) Saatiin viikko sit torstaina se rokote heti ei tullut mitään mutta nyt viikon päästä pojalla kuume 39C voiskohan johtua siitä rokotteesta näin jälkikäteen! Muuten kyllä pirteä mies touhuaa ja leikkii eikä ole nuhaa tai yskää! :/
Eisk tuossa just tuu se reaktio noin viikon kahden päästä... Tai näin siis ainakin muistelen esikon kohdalla että sanottiin..
 
Alkuperäinen kirjoittaja toistamiseen äidiksi:
Alkuperäinen kirjoittaja Lotta84:
Heips.. tuli mieleen että onkos meille joku perustanut sitä kerhoa? Vois olla oikeesti kiva. Jos syntyis vaikka enemmän keskustelua.. Mitä mieltä muut? perustetaanko? haluaako joku perustaa vai teenkö minä?
Siis taidan olla vähän puhalla.. Mitä kerhoa mienaat?
Siis tänne plussalle. Etusivulta pääsee ainakin kerhoihin. Eli on sellanen että joku perustaa sen ja sitten salasanan kautta pääsee sinne muut keskustelemaan. Eli ulkopuoliset ei pääse lukemaan.
 
tää vois ainakin olla kerhomeiningissä mukana... Kivaa jos joku ottaa asian hoitaakseen. :ashamed: :D :D

Neiti on taas ihan Ok ja naureskelee ihanan räkäsesti hullutuksille... :LOL: Onneks autto lääkkeet niin nopsaan...

Ja kun joku oli hampaista kyselly ja mä asiaan vastannu niin nyt on sit tullu kaks uutta hampii alas, lopputulos olia kuus...

Seuraavaan kertaan taas!
 
Mie sen kerhon tein. Eli nimellä Heinäkuiset 2007.. Tuli näköjään aiheeksi "lapsen saaminen" :D ei ihan putkeen menny, mutta eipä kai tuolla väliä.. Salasanan saa multa yv:llä. En oo aiemmin kerhoa perustanut mutta toivotaan että osaan kaiken tarpeellisen :D Että tervetuloa vaan sinne. Laitan sulle Marzu76 ainakin jo salasanan. Ilmoittakaa muutkin ketkä haluutte.
 
Heippa pitkästä aikaa!!

Aika menee äkkiä..Meillä Jone istuu ja papattaa. Seisomista harjotellan ja ryömimistä. Kesä oltiinkin aikas terveitä, mutta syksy saapui ja niin myöskin nuha. Toivotaan jos päästäis jo vähän helpommalla,kuin viime kevät. Jone oli 1v2kk neuvolassa 12,780kg ja 78,3cm. Että alkaa oleen äidillä jo aikas haba! =) Jos minäkin sen salasanan saisin...
 
pollerolle Mä en oikein vielä tiedä, mitään lappuakaan ei ole tullut eikä neuvolassa sanottu yhtikäs mitään. Mitä haittaa siitä voi olla?
Tänäänhän oli just uutisissa ettei se ole kovin tehokas rokote. Viime syksynä oli liian pieni saamaan rokotteen, minkäs ikäisille se annetaan?
 
:wave: kaikille pitkästä aikaa :wave:

Pojat päikkäreillä ja minä pikaseen täällä...
Tääl ei kävellä vieläkään. Nyt kuitenkin harjotellaan oikeen tosissaan. Otava on jo pari kuukautta syöny itte, mistä oon tosi tyytyväinen. Nyt on oppinut istuun vihdoin potallakin ni voi viipottaa vapaammin ilman vaippaa.

Ja minä kasvatan ilmeisesti mahaa :heart: :heart: :heart: Jos kaikki menee hyvin, meitä on ens kesäkuussa yksi enemmän. :D
 

Yhteistyössä