** HEINÄKUUN 2009 PIKKUISET **

Meillä on raejuustoa maisteltu varmaan jo 7-kuisesta lähtien. Sitten annoin maustamatonta jukua ja mukista on hörppyytetty maitoa. Ei oo mitään tullu ja nyt oon puuronkin siihen keittäny. Ei Justiina tosin sitä oikein ymmärrä että mukistakin voisi sitä maitoa ottaa, tissit on niiiin pop vielä että mä varmaan imetän sitä tyttöä vielä eskarissakin... :xmas:
Oon koittanu mukista hörppyttää, nokkamukista ja pillimaitoa mutta tahtoo olla vaan leikkimistä. Pitäis nyt saaha opetettua jotakin juomaan kun lähetään elokuussa Kreetalle niin se juominen ois siellä aikas tärkeetä. Ja imetyksen yritän lopettaa sit 1vee päivän tienoilla.

Sitä ennen pitäis perjantaina lähtee reissaileen anopin tykö tuonne Nuorgamiin, 1080km ja rapiat matkaa.. :snotty: Meen tyttöjen kanssa yöjunalla Rovaniemelle asti ja isäntä ottaa siitä sit kyytiin, ollaanhan sitä jo siinä kohtaa puolimatkassa kun täältä keskisestä-suomesta matkaan lähetään! Mukava päästä yötöntä yötä pohjos-norjaan viettelemään!! B)

Mitäpäs muuta... Itikan pirulaiset kuppas meijän neitin naaman ihan hirvittävän pahan näkösesti. Laitoin heti kortisonia niin rauhottu paukamat onneks nopiaan mutta on ne kyllä ärsyttäviä!

Ja aamusta meillä enimmäkseen kontataan ja iltaa kohen sitten enempi kävellään. Hauskan näköstä on kyllä meno kun on tuo neiti niin lyhyt vielä! :heart:
 
Tinnaa; kyllä mun mielestä voit vielä kirjoittaa uudestaan isoäidille. Voihan siihen laittaa ystävällisesti, että josko hän voisi vastata, että haluaako jatkossa että pidätte yhteyttä.

Meidän naapureista; nyt on ollut hiljaisempaa. Tyttö on saanut nukkua rauhassa jo useamman päivän. Jee! :) Mutta, mutta voitteko kuvitella - tiedän olen kotiäiti eikä mulla ole muuta puuhaa kuin valittaa naapureista ja te kanssasisaret saatte jakaa sen ilon... :whistle: :ashamed: mutta siis olivat grillanneet pallogrillillä ja jättäneet sen tuohon ovensa eteen. Me asutaan siis tällaisessa luhtitalo-rinne-hässäkässä ja meillä ei ole perinteistä kerrostalo portaikkoa vaan ovet menee suoraan ulos ja mutta koska meillä on päätyasunto, niin joudutaan kulkemaan aina naapureiden oven ohi. No, meidän esikko ja naapurin poika tietty juoksivat tuohon ihmettelemään grilliä ja hyvä, että ehdittiin hätiin ennen kuin jompi kumpi ois polttanut kätensä. No, mun mies sitten soittamaan ovikelloa ja sanoi, että hei ette te voi tässä grillata. Tähän tää nainen vastasi, että ei me grillatukaan. Sit mun mies sanoi, että ette te voi sitä tuohon jättää, kun lapset voi polttaa kätensä. No, kantoivat sen grillinsä sitten parvekkeelle. Käsittääkseni parvekkeellakaan ei saa grillata kuin sähkögrillillä...

Onnittelut kaikille uusista taidoista! Meillä ei vieläkään kävellä ilman tukea. Typykkä alkoi nousta helmikuussa pystyyn ja siitä asti on puita pitkin kävellyt. Varovaisesti menee.

Nyt on pakko mennä tyhjentämään pyykkikone... palailen taas myöhemmin.

SusieQ ja typykkä
 
hiljaista hmm..
meillä oli ihana mökkireissu :)lapsetkin oli kerrankin kaikki ihania koko reissun :heart:

meillä ollaan juotu normi maito n,9kk ikäisestä,pieniä määriä alkuunsa,juustot ja jugurtti on ihan lemppareita!

hmm..mietin tässä jos kukaan muu ei suostu sitä pinoa tuonne taaperopuolelle siirtämään,niin mä voisin kokeilla jos osaan..?tai saiskos tän ketjun pitäjältä pientä infoo kuinka sen teen??ja oliskos kukaan edes halukas sinne kirjoittelemaan?? :)

babjuska+jimi 11kk
 
NYT ON PERUSTETTUNA KERHO TAAPEROPUOLELLE :heart:

eli kaikki jotka haluaa liittyä mukaan,niin laittakaapas siittä tietoa tänne:
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1763342#m20962258

mä lisäilen sitten mukaan pinoon :))

babjuska
 

Yhteistyössä