Heinäkuun hellemasut 2013 * Tammikuussa *



Meitä on nyt 116 odottajaa joista 4 odottaa kaksosia!

LA
NIMIMERKKI / IKÄ / MONESKO / SYNNYTYSSAIRAALA

30.6
Lillis85 / 26 / ensimmäinen / KHKS

1.7
bellissima / 33 / kolmas
Jessina / 25 / kolmas / tyks
Mincha / 25 / toinen / K-HKS
emiliainen / 18 / kolmas / SeKS
Nicci / 31 / ensimmäiset / KYS KAKSOSET
Minix / Toinen / LKS
Mandarii / 22 / ensimmäinen / TAYS

2.7
Pipsa79 / 33 / ensimmäinen / TAYS
Iitula / 35 / kolmas / PKKS
Pesco / 24 / toinen / SatKS

3.7
Olumpia / 18 / Ensimmäinen / KOS

4.7
roosakaisa / 35 / kolmas / PKKS
appelsiini88 / 24 / toinen
Iinukka / 36 / kolmas / K-SKS
identity / 27 / ensimmäinen / KOKS
zi / 26 / toinen / TAYS
Liitunen / 22 / ensimmäinen
Minsku<3 / 28 / viides / Oys
HeavyMetalMama-77 / 35 / kolmas
~Emmuli~ / 29 / kuudes / EKKS
Nipas / 24 / ensimmäinen / KOS
sovereign / 21 / ensimmäinen / Kaks

5.7
Alabama / 30 / kolmas / SeKS
pikkukirppu / 31 / toinen / OYS
Stella77 / 35v. / ensimmäinen / Oys
sofie99 / 29 / toinen / KOS
moonflower / 25 / ensimmäiset / OYS KAKSOSET
Viola77 / 34 / ensimmäinen / JS*

6.7
Nasulais / 30 / ensimmäinen
tiikkonen / 26 / toinen / EKKS
Liina78 / 34 / toinen / KOS tai HYS

7.7
invia84 / 28 / kolmas
Häivähdys / 30 / kolmas / k-sks
Kauris-82 / 29 / toinen / PKKS
tartsu74 / 38 / toinen
Henkari / 23 / kolmas / k-hks
Juulitar / 29 / toinen
nuu / 29 / kolmas / OYS
Fionella / 33 / toinen / KOS

8.7
Roosakerttu / 31 / toinen / TAYS
omppunen / 26 / neljäs / TAYS
Varpu13 / 31 / ensimmäinen / PS
tima83 / 29 / ensimmäinen / NKL
Lilla_Myy73 / 39 / ensimmäinen / EKKS

9.7
piuu / 30 / viides / OAS
Taivaanrannan maalari / 21 / ensimmäinen / LKS
Mindela / 28 / kolmas / Kaks
Sointu85 / 5 / Koks
terp / 28 / kolmas / TYKS

10.7
Jomi / 26 / toinen / KYS
Lalleri / 27 /ensimmäinen / OYS
nannamamma / 26 / toinen / KOS
inq / 23 / ensimmäinen / TYKS
Äidin onni / kolmas / SatKs
Minttu_84 / kolmas / LPKS

11.7
MaisaV / 35 / ensimmäinen / KOKS
Vuorikristalli / 36 / Viides

12.7
vipe- / 22 / ensimmäinen / NKL
Korvenkumma / 28 / toinen / PKKS
Tanni_84 / kolmas / LS
Lumikki87 / 25 / ensimmäinen / PKKS
Ilyana / 20 / toinen / SAS

13.7
Mehiläinen83 / 29 / toinen / KOS
juustopallo / 22 / toinen / OYS

14.7
Äitikissa / 32 / kolmas / TYKS
juhannuslikka / 30 / toinen / KOS
HannaKat / 32 / toinen / EKKS
Mjahaa / 24 /ensimmäinen / KOS
Ennanniina / 27 / toinen ja kolmas KAKSOSET
nuunuu84 / 28 / toinen / K-SKS

15.7
Kafka
Onnellinen79 / neljäs /
Pikku-Saara / 30 / toinen / JS
Gaia / 30 / ensimmäinen
suolainen / 26 / toinen ja kolmas KAKSOSET
Siukuki / toinen

16.7
Biana / neljäs / KOKS
Elina29 / KOS

17.7
nanna_ / 21 / toinen /
Sude81 / 30 / ensimmäinen / LKS

18.7
CirsiJanita / 21 / ensimmäinen / KAKS
Madagascar / 30 / toinen / JS
Vienda /28 / ensimmäinen / TAYS
BDU / 25 / ensimmäinen / OYS

19.7
Unno / 25 / toinen / NKL
Mosmos / 23 / ensimmäinen / TAYS
Taksu / kolmas / LS
MrsO / 30 / viides / Oys
Gilraen84 / 28 / ensimmäinen / KOS
jennimarika / 22 / ensimmäinen / LPKS
dada / 26 / toinen / KOS
Zara85 / 28 / ensimmäinen / VAS
alanna / 30 / neljäs / K-SKS

20.7
marleena-84 / 28 / toinen / K-SKS
AnnaNanna / 31 / ensimmäinen
Mangrovekana / 25 / kolmas / NKL
Matkijalintu / 22 ensimmäinen

21.7

22.7
yuliaana /18 / ensimmäinen / LPKS
Kathrine / 31 / toinen / NKL

23.7
Eveliima / 28 / toinen / KYS
Mertsi92 / 20 / ensimmäinen / OYS
Na-nu / 24 / ensimmäinen / KYS
Ruttu / 33 / neljäs / TAYS
tintti78 / neljäs / TAYS

24.7
eläväinen / 19 / ensimmäinen / TAYS
Karoliina87 / 25 / toinen / JS

25.7

26.7
Pe / 28 / neljäs

27.7
Nappi06 / 35 / toinen / TAYS

28.7
coffeetogo / 32 v. / toinen / KoKS
cuwe / 22 / toinen / SAS

29.7
Emmylou / 37 / toinen / KOS
omenainen. / 26 / toinen / K-SKS

30.7
Vaniljainen / 26 / toinen / K-SKS tyttöolo
Nuura / 33 / ensimmäinen / NKL
jedvenna / 22 / toinen / LS
Pneepja / 31 / ensimmäinen / TAYS

31.7
nöttö / 26 / toinen / JS

LA ei tiedossa vielä
Vanilja87 / 25 / toinen / TAYS
Dinskunen / 33 / Ensimmäinen
Crassula / 33 / toinen

Hellemasuilla on myös oma kerho! Kaikki kerhot - Kaksplus <- kerhot löytyvät tuolta. Kerhon sisältöä ei näe ulkopuoliset ja sinne pääsee vain ylläpitäjän hyväksynnällä. Kerhon jäsenet toivovat, että kaikki kerhon jäsenet olisivat aktiivisia kirjoittajia eli ns. taustailijoita ei kerhoon haluta, koska sielä keskustelu on henkikohtaisempaa kuin täällä. Eli jos haluat kerhooon toivomme, että olisit myös aktiivinen kirjoittaja

SYNNYTYSSAIRAALAT

JS = Jorvin sairaala
SAS = Salon aluesairaala
KOS = Kätilöopisto
NKL = Naistenklinikka
PS = Porvoon sairaala
LUS = Länsi-Uudenmaan Aluesairaala (Tammisaari)
EKKS = Etelä-Karjalan Keskussairaala
HYS = Hyvinkään aluesairaala
IAS = Iisalmen aluesairaala
K-HKS = Kanta-Hämeen Keskussairaala
K-PKS = Keski-Pohjanmaan Keskussairaala
KAKS= Kainuun keskussairaala
K-SKS = Keski-Suomen Keskussairaala
KOKS = Kymenlaakson Keskussairaala
KYS = Kuopion Yliopistollinen Sairaala
LAS = Loimaan aluesairaala
LKS = Lapin Keskussairaala
LPKS = Länsi-Pohjan Keskussairaala
LS = Lohjan aluesairaala
MKS = Mikkelin keskussairaala
OAS = Oulaskankaan aluesairaala
OYS = Oulun Yliopistollinen Sairaala
PHKS = Päijät-Hämeen Keskussairaala
PKKS = Pohjois-Karjalan Keskussairaala
Ras = Raahen aluesairaala
SKS= Savonlinnan keskussairaala
SeKS = Seinäjoen Keskussairaala
SatKS = Satakunnan Keskussairaala
TAYS = Tampereen Yliopistollinen Sairaala
TYKS = Turun Yliopistollinen Keskussairaala
VAS = Vammalan aluesairaala
VKS = Vaasan Keskussairaala

PÄIVITYSPYYNNÖT PUNAISELLA TAI MUUTEN VAAN MUUSTA TEKSTISTÄ EROTTUVASTI!!

Edelliset keskustelut:

http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2202073-vauva-heinakuussa-2013-onko-viela-muita/

http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2203574-heinakuun-hellemasut-2013-marraskuussa/

http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2216340-heinakuun-hellemasut-2013-joulukuussa/
 
Viimeksi muokattu:
Ihana päästä piakkoin jo uuden vuoden puolelle. Pikkuhiljaa viikkoja kertyy, toivottavasti ei enää montaa viikkoa kestäisi pahoinvointi!

Joku kyseli aikaisemmassa pinossa vointiani. Minulla on nyt sellainen pahoinvointilääke, mitä käytetään esim syöpähoitojen yhteydessä. Aika rankkaa kamaa siis, enkä tohtinut sitä aloittaa ennenkun viikkoja oli edes lähelle 12 täynnä. Lääkärit kyllä vakuuttelivat kovasti, että siitä ei ole sikiöille haittaa. Kuulema ennemminkin hyötyä sen myötä, että nyt edes vähän ravintoaineita imeytyy. Toinen vaihtoehto olisi ollut jäädä sairaalaan ravintotippaan.

Tuon lääkkeen avulla olen jaksanut olla kotona ja saan jotakin syötyä. Mies parka on nyt kovilla kun joutuu minua palvelemaan, en voi kuvitellakaan meneväni keittiöön tai että paloisin salaattia, mutta kun se tuodaan valmiina eteen niin sen voi syödä.

Pitää vielä kehua neuvolan th:ta, joka viimeksi tänä aamuna ilman ajanvarausta teki nopean ultran. Oli pakko nähdä, että vauvat ovat hengissä! :D

Ihmeellistä lukea, miten muut matkustelevat ja käyvät ravintoloissa. Siis aivan käsittämätöntä, että joku pystyy raskaana ollessaan elää normaalia elämää!!! :D

HYVÄÄ UUTTA VUOTTA KAIKILLE!!!

Toivoopi Enna ja tuplat 12+
 
Nannamammalle kiitos uudesta pinosta! :flower:

Lumikki87 onnea hyvistä ultrakuulumisista! :heart:

Meilläkin oli tänään nt-ultra, kaikki oli hyvin mutta pikkuinen ei meinannut millään liikkua kun oli niin syvässä unessa. Kävin välillä vessassa niin sitten vasta alkoi heiluttelemaan käsiä ja jalkoja :heart: kuunneltiin myös sydänääniä ja saatiin paljon kuvia mukaan :)

HYVÄÄ UUTTA VUOTTA KAIKILLE HELLEMASUILLE!! :wave:

Madagascar 11+4
 
Moi tännekin puolelle vielä!

Onnea hyvistä ultrakuulumisista! :heart:

Ennanniinalla on kyllä kova pahoinvointi : / Voimia!

Tsemppiä myös muille pahoinvoiville ja toivottavasti pian helpottaa! Mulla ollu jokaisessa kolmessa aiemmassa raskaudessa pahoinvointia ja huimausta puoleenväliin asti ja vaikka mitään ei ulos tuukaan, niin ottaa kyllä voimille..

Onkos täällä kellään kokemuksia hematoomasta ja miten on sujunut? Mulla välillä vuodellut vaihtelevasti ja jännittää kyllä, kun ei ole mitään kokemuksia.

Nyt hyvän ruuan ja herkkujen pariin sekä muutama rakettikin käydään lähettämässä lasten kanssa ja päälle vielä sauna =)

Sitten kevättä kohti ;) eli oikein ihanaa ja onnellista vuotta 2013 kaikille!

Omppunen ja Mytty 13+0 poks!
 
omppunen:
Mulla todettiin "isohko" (ei kuitenkaan kerrottu mittaa) hematooma varhaisultrassa,
ja kerrottiin että mahdollisesti vuotelee jonkinverran eikä tarvitse pelästyä jos ei ilmesty menkkamaisia kipuiluja vuodon kanssa samaan aikaan.
No, hematooma ei ole toistaiseksi vuotanut ainakaan ollenkaan ja toivon että jäisi vuotamattakin.. :D Kovasti kyllä usean viikon ajan mietin kuinkahan käy..

Omaa napaa:
Voi luoja miten todentuntuisiksi unet on muuttuneet ihan vajaassa viikossa,
säpsin hereille pitkin yötä..milloin katsomaan mitä kello jo on, milloin tarkistamaan missä mä olen. :LOL:

Oikein ihanaa uutta vuotta kaikille heinäkuisille! :heart:

Dada & Nasu 11+2
 
Hyvää uutta vuotta kaikille!

Kävin kurkkaamassa joulukuun pinosta parin viimeisen päivän pölinät ja sen verran pääsin asiasta kärryille että jotain osaa kirjoittaakkin.

Suolainen; Tuplaonnittelut! :) :flower:

Joku kyseli repäisykivuista, täällä myös ja alkuun ne ihan säikäyttikin, vaikka pitäis muka olla jo "tuttu juttu"... kipu on niitä asioita jotka ihmismieli unohtaa kyllä nopeasti. Kasvukipuja on ollut myös ja nekin huolestuttivat alkuun, kunnes tajusin että aijoo, nythän se kohtu tosiaan alkaa tosissaan ottamaan mittaa... miten sitä vajaassa seitsemässä vuodessa unohtaakaan näitä asioita... :whistle:

Mulla vatsa näkyy jos sitä osaa katsoa. Omaa painoa on tietty ylimääräistä, mutta kyl mahan muoto on muuttunut niin paljon + sitä omaa painoa on lähtenyt, että tarkkasilmäiset kyllä huomaavat. Kuvia en vielä ala ottamaan, sitten vasta kun vatsa on kauttaaltaan kiinteämpi "raskausmaha".

Nyt meidän raskaus on sitten "julkista kauraa", lapsia lukuunottamatta, joille ehkä kerrotaan ensi viikonloppuna ultran jälkeen, ennen kouluun paluuta. Pitää ensin varmistaa että kaikki on varmasti mennyt hyvin ja vauva kasvaa normaalisti. :D Nuo meidän mussut on niin kovia innostuun että en oo aikaisemmin kyllä uskaltanut jutella asiasta.

Pääkaupunkiseudulla on kyllä kurjat kelit vallinneet jo monta päivää. Minä olen sitä mieltä et jos on talvi, niin sitten sais olla kunnolla talvi, -10 ja lunta, eikä tällaista vesisadetta ja nollakeliä... hiukan pelottaa vatsan kanssa käydä edes pihalla, saati kaupassa! |O Tai sitten mulle paras vaihtoehto olis ettei ois talvea ollenkaan :whistle: Kesän lapsi mä ooooon :D

Mangrovekana ja Mönkijäinen 11+2 (jos alkais laittaa nää viikot niin pysyis ittekki perässä :LOL: )
 
Heipparallaa!! Lista päivitetty. :)

uudenvuoden yö oli ja meni.. onneksi.. Alko ärsyttää se pauke.. :D Herra 1v2kk onneksi nukkui koko yön heräämättä, mutta ite nousin puolen yön aikaan sängystä kun en saanut unta. Onneksi täällä hiljeni jo joskus puoli yksi, varmaan hillitön vesisade vähän rauhoitti sitä paukuttelua.. :) Vähänkö ihanaa sanoa, että me saadaan tänä vuonna vauvat :heart:

Mangrovekana joo mä kyllä oon kans samaa mieltä, että jos on talvi, niin sitten sais kunnolla olla talvi, mutta eilen just ei toi sade haitannut, kun en oikeen tykkää tosta hirveestä paukuttelusta, niin sade vähän hillitsi sitä.
 
Oma napainen viesti
(mähän alan häiriköimään näillä kohta päivittäin :LOL: :ashamed: )

Mua jännittää aivan jumalattoman paljon..
Meillä on Perjantaina ultra :heart:
Mitenhän ajatukset pysyykin kasassa siihen asti :whistle:
Yritän kovasti ajatella, että kaikki on mennyt hyvin tähän asti ja olot on ihan niinkuin pitääkin mut sit siellä perässä löytyy aina kuitenkin se Mutta.
On hankala olla ajattelematta liiaksi, kun tietää, että aina joku onkin se pieni osa väestöstä jolla ei menekään niinkuin pitäisi (itse myös kerran kokeneena).
Jollain ihmeen tavalla tuo avaamani kutsukirje ultraan sai minut vasta ajattelemaan, jos kaikki ei olekaan niinkuin pitäisi. :confused:

Millaisella fiiliksellä te muute olette menneet ultriin? :)

Dada & Nasu 11+3
 
dada mullon huomenna uä, ja jännittää niin etten tiedä miten olla! ens yönä ei tarvii varmasti nukkua... jotenki siis tuntuu että kaikki on ok, mutta silti hirvee pelko kalvaa, entä jos ei ookaan : / ärsyttää kun täytyy murehtia. En muista et oisin muiden kans näin paljon miettiny ja jännittäny!

Mangrovekana meillä kans lapset innostuu ihan sikana kunhan saavat tietää :D ei oo montaa päivää kun kakkonen kysy että eikö meilleki vois tulla vauva :D Oi että ois tehny mieli kertoa, mutta, kun sit jos kaikki ei ookaan enää hyvin niin joutuvat lapsetki turhaan käymään sen asian läpi! mutta, jos huomenna kaikki on niinkun pitää niin sitten kerrotaan :)

Mä rakastan talvea, ja minusta kaikista paras keli on -5 pakkasta ja paljon lunta! Välillä on hyvä nollakeli jotta saadaan rakennettua joka vuotiset linnat ja mäet pihalle :) mutta ei silti enempää pakkasta, kun muksut ei jaksa olla ulkona tuntia pidempään jos on -10 tai enemmän.

Uv oli ja meni. Rauhallisesti meni meillä, ja hyvä niin :) syötiin massut täyteen herkkuja, ja tänään alkaaki sit kaiken mässyn polttelu salilla ja koiran kans lenkillä :D

Mä juon aamukahviaaa :D :D jee!! pitkästä aikaa :D herättiin siis muksujen kans 10.30, ylös noustiin 11.10 kun ystävä tuli kahville :D hyvin osaavat onneks nukkua jos valvovat! tosin, pienet nukku mun vieressä. nakkasin isännälle viestin yöllä että saa mennä patjalle nukkuu kunhan töistä kotiutuu :)

Mulla kans maha näkyy! En tajua miten jotkut aina sanoo ettei hoikassa näy raskaus niin helposti aluks, mutta kyllä mulla näkyy niin että ne jotka tajuaa kattoa niin hoksaa kyllä että vauva on tulossa!

Mutta, nyt ulos lasten kans kolaamaan lunta mäkeen ja rakentelee jotain kivaa :D

MrsO & Pikkuruinen 11+4
 
Heippa!

Täällä olisi yksi uusi foorumilainen, joka sopisi tähän keskusteluun paremmin kuin hyvin! Aika pitkälle vetkutin rekisteröitymistä ja sitä kautta täällä suuni avaamista, mutta eiköhän nyt olla jo aika turvallisilla vesillä. Nyt lienee rv 12+2 ja np-ultrassakin näkivät kaiken olevan kuten kuuluukin. Joten: Jos huolitte mukaan!

LA meillä olisi 14.7, Kättärillä olisi tarkoitus synnyttää ja esikoista odotamme. Omaa ikää 24 vuotta tällä hetkellä, täpärästi tosin ehdin täyttää 25 ennen vauvan syntymää.

Tuntuu muuten hassulta ajatella, miten paljon elämä tulee muuttumaan ja vielä TÄNÄVUONNA. ;> Tuo oli meidän viimeyön teema, kun juuri ja juuri sain kahteentoista valvottua ja tinat valettua, ennen kuin oli pakko antaa periksi ja kaatua sänkyyn. Miten ihmeessä voi yhä olla näin jäätävät väsymykset?! Onhan se paremmaksi onneksi mennyt, samoin pahoinvointi on paljon vähäisempää, mutta ei tätä vieläkään kovin nautinnolliseksi eloksi voi sanoa. ;>

Loistavaa ja muutosrikasta vuotta kaikille, suuria muutoksia edessä meillä kaikilla. :>
 
KAIKILLE ONNELLISTA VUOTTA 2013!!

Juu eli vuosi vaihtui ja minä nukuin ;). Muutaman raketin näin kyllä ja se riitti. Joku kyseli hematoomasta. Mullahan on noita vuoteluita ollut (ja niukkaa ei veristä vuotoa koko ajan), mutta eivät löytäneet syytä. Olen itsekin miettinyt tuon hematooman mahdollisuutta, mutta luulisi niiden ultrassa sen löytävän. Jotenkin olisi niin paljon helpompi kestää tätä vuotelua, jos tietäisi mikä sen aiheuttaa. Mutta loppujen lopuksi pääasia, että vauvojen tilannetta on seurattu ja heillä ollut kaikki hyvin.
 
Uusi vuosi meni ystäväpariskunnan kanssa saunoessa ja höpistessä. Jaksoin päiväunien voimalla valvoa jopa kolmeen aamulla! :D Me kerrottiin eilen luonnollisesti tälle ystäväpariskunnalle raskaudesta. Heille on myös tulossa vauva ja LA vain 2,5 kk ennen meitä! Heille on tulossa tyttö. Voi kun molemmilla nyt menisi kaikki hyvin ja lapsista tulisi ystävät. :)

Löysin dopplerillakin sykkeen taas pitkästä aikaa ja se oli ihana kuulla!! :heart: Nyt tiedän kohdan, mistä sen löydän, joten toivottavasti jatkossa onnistuu helpommin. Peruin jo huomiselle varaamani kuunteluajan neuvolasta. Mukava, ettei tarvitse sinne mennä.

Meillä on vasta viikon päästä np-ultra!! =) Mua ei vielä jännitä yhtään, en oikein osaa edes pelätä, ettei kaikki olisi hyvin. Veriseulan tuloksia pelkään melkein enemmän. Mutta varmaan alkaa lähempänä jännittämään kyllä...

Pahoinvointi on lisääntynyt... Eikö sen pitäisi kohta jo loppua...?

Vienda 11+4
 
Nannamammalle iso kiitos jälleen uudesta pinosta :)

Tervetuloa myöskin uusille :flower:

Hejalle myöskin isot voimahalit :hug:

Uusi vuosi onneksi ohi, mulla oli tänään aamuvuoro ja kello herättää 4:15 |O . Nukahdin joskus kymmenen jälkeen ja heräsin paukkuihin kahdeltatoista ja yritin saada unenpäästä kiinni parisen tuntia. Kun mä sit nukahdin, niin kolmen aikaan isompi tyttö itkee huoneessaan jotain..Mä inhoon tommosta :headwall:, varsinkin aamuvuoroissa. Kotimatkalla alkoikin väsyttää ihan törkeenä ja nukahdin sohvalle, en meinannu päästä ylös ollenkaan. Vähän pirteempi olo nyt, pätkismuffinsit tuli just uunista :whistle:
Täytyy todeta, että onneksi pahin väsymys taitaa mulla olla ohi!

Ensi viikolla voisi varata ajan rakenneultraankin, sehän olisi jo helmikuussa sekin. Ekan ultran jälkeen aika alkaa menemään jotenki nopeemmin.

Mahasta, mulla on itellä ylimäärästä kyllä, mut kyl se pikkuhiljaa alkaa näyttää raskausmahalta, painoa ei onneksi ole vielä tullut yhtään!

Mä en muista mitä muuta mun piti kirjottaa :ashamed:

Nyt vaan kaikille Ihanaa Uutta Vuotta 2013! Me saadaan vauvat tänä vuonna!

Tanni ja ylläri 12+4
 
Moi kaikille, hyvää uutta vuotta ja osanotot menetyksen kohdanneille! Oli ihan pakko tulla kirjoittamaan omanapainen juttu, nimittäin eilen tunsin pienen liikkeen vatsassani ja olin aivan ihmeissäni, että voiko tämä muka olla totta!? Otin sitten äideille ja isille tarkoitetun opaskirjan käteeni ja katselin mitä liikkeiden tuntemisesta sanotaan. Ja niinhän siellä luki, että juuri tällä viikolla lapsi alkaa aktiivisesti liikkua ja pienet hipaisut voi tuntea jo. Äsken tunsin samanlaisen hipaisut tuolla kohdassa, josta dopplerilla olen sydänäänet saanut kunnolla jyskymään. Ihmeellistä, niin ihmeellistä ja niiiiiin ihanaa <3 Esikoisesta tunsin ensimmäiset liikkeet viikolla 15+jotain, eli aika aikaisin, mutta tämä vasta aikaiselta tuntuukin! Mutta niinhän sanotaan, että toisesta yleensä tuntee aikaisemmin kuin esikoisesta :)

Niin ja nyt siis viikot tasan 14, POKS! :)

Pesco ja Viuhti
 
Viimeksi muokattu:
nuu
Moikka moi!

Hirmu olojen vuoksi olen juuri ja juuri selvinnyt töistä, muun ajan pää pöntössä tai loputtoman vämyksen kourissa..:( Ei kahdesta aiemmasta ollenkaan tälläisia oloja ollut lievää kuvotusta ja väsymystä kylläkin. Mut nyt jo helpottaa ja ryhdistäydyn myös kirjoittelun suhteen :)
la 7.7, 29v ja OYS

nuu
 
Täällä on myöskin alkanut vatsa näkyä. Omat farkut menee silti jalkaan, koska paino on tippunut niin reilusti. Eli voisi sanoa, että lievä löllö on vaihtunut pieneksi kiinteäksi vauvamasuksi.

Pahoinvointi on pääasiassa väistynyt, mutta silti vieläkään ei makea maistu. Hyvä niin :D Mihinkähän sitä tunkis nämä kaikki saadut joulukonvehdit, jotka ei vaan mene alas...?

Ultrassa oli meillä kaikki hyvin. Rakenneultra sitten helmikuun loppupuoliskolla.

Tsempit kaikille ultraan menijöille!
 
HYVÄÄ UUTTA VUOTTA HELLEMASUILLE

Nyt viimein paluu arkeen meidänki huushollissa, tuntuu että alkaa tässä pikkuhiljaa päästä taas ylös sängystä ja saa jotain aikaseksikkin. Joulu meni maatessa :D Väsymys on kauheaa huh ja eilen piti pönttöä halailla..

Huomenna olis kauan odotettu ultra jee! Jännää :) Uusi Vuosi meni rauhallisissa merkeissä kotona perheen kesken, herkuteltiin ja katottiin raketteja. NOLOA: mies innoissaan katsoi mun mahaa ja sano että sehän on jo kasvanu! No ei ole, ihan se on joulukinkkua mitä sielä on ja turvotusta :D Vauvamahasta ei mitään hajua vielä.

talvesta Oltiin Joulu Lapissa ja siellä oli kovat pakkaset koko Joulunpyhät.. Oli vähän liian kylmä, mutta joku -10 ois paras ja kuiva luminen keli :) Oli aika ankeaa tulla tänne vesisateeseen lumet on sulaneet näköjään kohta pois..

Karoliina 10+6
 

Yhteistyössä