Heinäkuun Hurmaajat 2010




nikki..........monesko tulossa..........synnytyssairaala......oma ikä

30.6
Cabo.............pikku kakkonen
tuulie............esikoinen.................................28v.
Marika75s.....esiloinen.............Hyvinkää........24v.

1.7
Minotchkin.........esikoinen...........Jorvi...........37v.
Solnushka.........esikoinen..............................33v.

2.7
Marta.................esikoinen............SKS..........27v.
susanna85.........esikoinen...........TAYS.........24v.
omenaruusu.......kolmas
Tipu Topakka......kolmas

3.7
Rumo..............toinen...............Kätilöopisto....23v.
4.7
helise.............esikoinen.................KOKS........21.v

5.7
pauliina82..............neljäs..........OYS...............27v.
kopkop

6.7
Kardemumma......esikoinen.........................28v.
toiveissa4............neljäs.............MKS..........29v.

7.7
Chili24............esikoinen.........TAYS..............25v.
NeLa..............kolmas.............kyks...............25v.

9.7
Star86...........kolmas..........SatKS..............23v.

10.7
jonttu79........kolmas.................................30v.
dana88.........esikoinen.........OYS...............21v.

12.7
Madrigal........kolmas............OYS..............31v.

13.7
Copper..........toinen...........OYS................23v.

Ja isän näkökulmaa joukossamme edustaa JP-78.


 
Hei Marta sekä muut, jotka tänne päätyy!
Olen vasta saanut positiivisen testituloksen, ja siitä itse päätellyt mahdollisen lasketun ajan olevan kesä-heinäkuun vaihteessa. Raskaus on niin alussa vielä, että olen varauksella mukana. :)
Minäkin heräsin kuuden maissa "uutta aikaa". Nyt tietysti silmät ristissä. ;)
 
Minä ilmottaudun tähän pinoon mukaan.
Just pari päivää sitten plussasin, joten vähän varauksella täälläkin, vaikka tosiaan aion tämän vauvan pitää sisälläni kynsin hampain.. :)
Ovis oli 8.10 ja plussasin pe 23 päivä, päivän oli menat ollu myöhässä. Jo 20 ja 21 päivä testasin negat joten olin varma etten nytkään plussaa, mutta toisin kävi <3

Eka neuvola on 17.11 eli miljoonan vuoden kkuluttua .. B)
 
Kiva, että löytyi muitakin ja lisää varmasti tulee :) Mulla laskureiden mukaan la olisi 3.7. ja plussan sain 23.10. Hyvin alussa siis, oliskohan 4+1. Mulla eka neuvola olisi 20.11 ja tässä kovasti yritän miettiä, että pitäisikö käydä yksityisellä ultrassa joskus parin viikon päästä. Haluaisin kyllä varmistaa, että onko siellä mahassa ketään oikealla paikallaan. Nyt tämä raskaus on vielä niin epäkonkreettinen. On vaan testi (joka sekin jo pimeni, kun on se cb:n uusi, jossa näkyy viikotkin), kipeät tissit ja aamuisin huono olo.
 
Tee Marta vielä uusi testi, mä tein apteekin omn ja predictorin.. tykään siitä predictorista siks ku siitä saa sen osan vedettyä pois mihin kusastaan.. :D ja siinä oikeen sanotaan että tulos säilyy ja kyllä ainakin vielä on säilyny.
Mulla on vielä yks testi jäljellä ja aion tehä vielä sen tossa ehkä viikon kuluttua, on niin epätodellinen olo.
Mulla nipistelee tosi paljon kohdun kohdalta, se vähän pelottaa että onko normaalia..
Joka kerta kun meen vessaan ni pelkään että menkat onkin alkanu.. :ashamed:

Missä marta ja tuulie synnytätte?
Mulla tulee olee Tays..
 
Ilmottaudun tähän ryhmään mukaan, vaikka laskettuaika luultavasti meneekin kesäkuun puolelle. Plussasin 22.10, ja kierron pituudesta ei varmaa tietoa. Toinen olisi tulossa, edellinen syntyi joulukuussa -08, joten tuo kierto ei tosiaan ole vielä säännöllistynyt. Kierto oli vasta kolmas nyt synnytyksen jälkeen ja yritystä tosiaan vasta tässä kierrossa ja näköjään heti tulin raskaaksi. Tämä on kylläkin jo kolmas raskauteni, koska ennen ensimmäisen lapsen syntymää sain keskenmenon viikolla 11. Hyvin epätodellisin mielin siis vielä tässä alkuvaiheessa. Toivotaan vaan, että kaikki menee hyvin. Laskettuaika edellisen kierron pituuden mukaan 30.6. Kuitenkin ollaan niin alussa, että nuo kesäkuisten jutut ovat vielä niin kaukaisen tuntuisia, joten mielellään olisin täällä mukana. =)
 
Hieman katselemassa, jos pääsisi itsekin tänne. Kolmen vuoden lapsettomuus taustalla, nyt dpo11 ja oireita kyllä olisi. Testaan ensi viikon loppu puolella.. Hieman mieltä painaa vain se, että en ole koskaan raskautunut vaikka lapsettomuushoidoissakin oltu..

Mutta jospa tänne mukaan pääsisi, la olisi sitten 8.7... :heart:
 
Huomenta ja tervetuloa mukaan Capo! Myös Möhköfanttiksen kovin mielelläni listoille laittaisin, eli oiken paljon plussatuulia sinne! Meillä meni vuosi tähän tärppiin ja juuri oltiin hakeuduttu tutkimuksiin, minä olin jo verikokeissa käynyt ja mies oli menossa antamaan simppanäytteen, kun sitten yhtäkkiä olikin testi positiivinen. Eli todellakin sulle sen plussan soisin!

Meidän pitäisi keksiä pinolle nimi. Onko hyviä ehdotuksia?

Susanna85 ajattelin, että reilun viikon päästä tekisin uudelleen sen cb:n testin, minkä tein nyttenkin. Kun sehän tosiaan ne viikot näyttää ja viime testissä oli 1-2 (eli siis hedelmöittymisestä laskee). Nyt sitten viikon päästä pitäisi olla 3-4, ja ajattelin, että ehkä se antaisi vähän suuntaa siihen, että asiat masussa on hyvin. Mulla on ainakin kohtalaisesti kipuja, sekä menkkakivun tyyppistä jomotusta että tossa kohdun sivuilla kipuilua, joka ei muistuta menkkakipuja. Alkaa yleensä illalla, kun rauhoittuu. Mitään vuotoa ei ole, joten olen ajatellut, että se varmasti on ihan normaalia ja kohdussa jotain tapahtuu. Ja rinnat kipeytyy päivä päivältä.
 
Mä sain tänään testistä haamuplussan, vielä en uskalla tänne pinoutua, mutta jos katsois sit loppuviikosta uudestaan viivan väriä =) Jos nyt olis kuitenkin tärpännyt, la olis 4.7.

Palailen toivottavasti asiaan loppuviikosta :D
 
Kiva kun pääset liittymään joukkoon Raitakissa sieltä esikoishaaveista, kyllä se haamu sieltä vahvistuu ku tarpeeks uskot..! =)
Möhköfanttis myös toivottavasti oireet lisääntyy ja plussa tulee!

Oon koittanu miettiä sitä nimeä, mutta ei ainakaan vielä oo mitään ahaa-elämystä tullu.. jatketaan miettimistä!

Onko teillä muilla kuvia ekasta testistä minkä teitte? ois kiva nähä miten punasia muilta on tullut.
Mulla ja miehellä tärppäs tosi nopee, yk 3. Ihme oli ku lääkärit sano että vaikeuksia voi tulla ku oon sairastanu kohtutulehduksia enemmänkin..

Oli kyllä ihana päivä tuo perjantai kun aamulla tuli plussa ja sitten iltapäivällä soittivat uudesta työpaikasta että mut on valittu paikkaan.
Nyt elämä hymyilee kun uusi oma talo (ja uusi paikkakunta), vauva ja uusi työkin.. :heart:
Oikeen miettii että oonko mä ansainnut tällasen onnen.. B)
 
Marta: Kyllä sitä itsekin toivoisi, on tuota plussaa jo odoteltu. Mutta tosiaan ei ole eka kerta kolmeen vuoteen kun olen varma siitä, että olisin raskaana.
Susanna: Oireita ei tartteisi lisää, niitä kyllä riittää (kuumeilu, flunssaisuus, nippailut, pahoinvointi jne..). Kunhan plussa tulisi niin se riittäisi oikein hyvin :D Lopetin tupakoinnin jo, koska olen niin varma että olisin raskaana.. hope so.. :)

Möhkis dpo12, 3pv testaukseen..
 
Töissä on niin hiljaista, että olen viettänyt aikaa raskauslaskureiden parissa ja nyt hieman ihmeissäni. Mulla on tämän vuoden ajan kierrot olleet 27-32 päivää ja ka. näistä on 29. Kun ekan kerran laskin sitä laskettua aikaa, niin laskin sen viimeisistä menkoista ja laitoin ton 29 kiertopäiväksi. Nyt kun aloin tarkemmin sitä laskuria tutkia, niin huomasin, että se ilmoittaa oletetuksi hedelmöittymispäiväksi 10.10, mikä ei kyllä voi mielestäni pitää paikkaansa, kun ovisplussan sain 6.10. Pupuilua oli 6. ja 7.10 ja niinhän noissa ovistestien ohjeissa on, että 12-48 h plussasta se munis irtoaa. Ja jos ajatellaan, että oviksesta menkkoihin olisi se 14 vrk, niin tämän kierron pituudeksi olisi tullut 26 tai 27 päivää, koska ovis+ oli kp12.

Aloin tätä asiaa pohtimaan, kun sitä alkuraskauden ultraa pähkäilen ja siinä pitäisi mielellään olla rv 7 täynnä. Siinähän se selviäisi raskauden kestokin jos kävisin siinä ultrassa.
 
Hei teille kaikille! Kivaa, kun pino kasvaa.

susanna85, en vielä tiedä, missä mahdollisesti synnytän. Toivon, että raskaus pääsee kunnolla vauhtiin ja saan ensimmäisessä ultrakäynnissä varmuuden sykkeestä ja muusta. Etenen pienin askelin, joten en vielä uskalla miettiä kovin kauas. Olen pitkään kärsinyt lapsettomuudesta, joten mukana fiiliksissäni on pientä varauksellisuutta.

Mukavaa päästä lukemaan teidän muiden ajatuksia ja vaihtamaan mietteitä odotusmatkan varrella. :)
 
Siis tämä testi oli extempore ostos! Oletettujen kuukautisten alkamispäivä olis pitänyt olla huomisesta perjantaihin ja minäpä huvikseni halusin kokeilla clerabluen uusinta digitaalista testiä, joka kertoo myös viikot hedelmöittymisestä ja tulokseni oli raskaana 2-3 viikkoa. Ei vitsit! HUI! Ihanaa, ja jännittävää!! :heart:
Laskettu aika olis kuukautisten ja sen 28 päivän kierron mukaan 9.7. Saattaa olla, et ovulaatio on kyl sit tapahtunu jo aiemmin.. Mut pidetään nyt toi! APUA! IIK! :D
 
En pääsekään tänne, vieläkään. Negaa testasin näin dpo12, koska lääkärin kanssa tänään juteltiin lääkityksestäni ja niitä ei saa syödä raskaana ollessa. Huomenna vielä labratesti, ke vastaukset. Mutta en usko enää raskauteen. Ihanaa odotusta teille!..

*Ja koska nyt ei tärpännyt niin ennättää tulla kolme vuotta täyteen yritystä.. Olo on p*ska!*
 
Minäkin voisin liittyä tähän pinoon. Tein eilen illalla plussatestin, nyt sitten ootellaan meidän perheeseen neljättä. Olo on ihan epäuskoinen, ei ees yrittämällä yritetty vauvaa, mutta ehkäisy jätettiin pois huhtikuussa. Laskettuaika ois näillä näkymin 5.7.10,jos sinne asti päästään.
 
Täällä myös yksi, jolla laskettuaika on heinäkuun alussa, jos kaikki vain menee hyvin. Tein raskaustestin lauantaina ja iloisena yllätyksenä oli vahva plussa. =) Vielä koko asia tuntuu kovin epätodelliselta ja koska kaikki on niin kovin alussa vielä, olen varauksella mukana tässä pinossa. Parin viikon päästä ajattelin mennä varhaisultraan tarkistuttamaan, että kaikki on hyvin. Nyt on ollut ajoittain tosi inhottavia kipuja alavatsassa, mutta kait ne kuuluvat tähän vaiheeseen.
 
Hei vaan kaikille! täällä on kivasti tullut lisää porukkaa. Möhkäfannttikselle :hug: . Minä tein tänään uudestaan tuon raskaustestin, kun jotenkin taas tämä alku on niin epätodellista. Rupesin jo ajattelemaan, että kuvittelinko koko plussan, mutta vahvasti se näytti plussaa tänäkin aamuna =) Joten eiköhän se nyt ole varmistettu, että raskaana ollaan. Nyt sitten aloitetaan kaikki muu jännittäminen, onko kaikki kunnossa ja selvitäänkö tuohon ensi kesään asti.
 
Apuvaaa!!

Tein puol neljän aikaan testin ja se näytti haaleeta plussaa:)
Mut en silti uskalla toivoo mitään ku tänään menkkojen olis pitänyt alkaa.. meinaan tehä huomenna aamulla vie uuden..

Jotenkin oon vaan niin epätodellinen olo.. Kokoajan käy tarkistaan et alkoko menkat vai ei.. ja tietty pelottaa et jos ne alkaa..

Miten tänne muuten saa lisättyä kuvia??
 
Minäkin täältä liityn mukaan! :)

Pari päivää sitten sain plussan ja olo on niin epätodellinen, etten ole uskaltanu edes soittaa minnekää ja kertoa, saati sitten varata ekaa neuvolaa. Aattelin odottaa ensi viikkoon ja sitten soittaa.
Koko ajan muaki jännittää, että entä jos ne menkat alkaa sittenki. Voi kunpa menis hyvin nyt tämä! Hurjaa :)
 
Meillähän on jo kivasti porukkaa täällä :) Onnea kaikille plussasta!!! Nyt vaan nimen keksintään ja sitten ne lasketut ajat, niin alan tehdä päivityksiä. Haluaisitteko jotain muita tietoja? Varmaan se, monettako odottaa, vai? Entäs oma ikä?

ON: päätin käydä siinä alkuraskauden ultrassa. Ei mulla hermo kestä odottaa sinne joulukuulle asti sitä 12 vkon ultraa. Parin viikon päähän voisi ajan varata, kun perjantaina tulee täyteen rv 5 ja vkon 6 lopulla voisi sen tehdä. En halua sitäkään, että menee liian aikaisin ja sitten on huolta, kun ei sydänäänet kuulu. Jos ei kuulu seiska viikolla, niin sitten ainakin tietää, ettei siellä mitään ole ollutkaan.
 
minäkin varovasti sulattaudun mukaan, toivottavasti mukana loppuun asti.
Tänään plussasin selvän plussan ja La kai ois omien laskujen mukaan 5.7 :heart:
Kolmas olis siis tuloillaan, iloinen hämmästyttävä pieni yllätys.
ihanaa et täällä jo muitakin heinäkuisiä :heart:
onko kellään jo oireita? itselläni jatkuva pissahätä, yölläkin juoksen kerran ja heti aamulla aikasin taas ja lämminruoka ei maistu ja jos maistuu sit yököttää :(

tarrasukkia kaikille vaan!!

kop ja ruusberi 4+2

 

Yhteistyössä